DISKUZE K ČLÁNKU Marko očekává v domácím závodě trápení: Trať nesvědčí motoru Renault

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko očekává, že se jeho tým bude v domácí Velké ceně Rakouska trápit - a možná ještě více než minulý víkend v Kanadě.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko očekává v domácím závodě trápení: Trať nesvědčí motoru Renault

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 11.06.2015 16:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovalo 15 lidí) 10.06.2015 08:20
Tradicne... 04 Bezpochyby Renault zaostava… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 10.06.2015 18:56
Tradičně v tomto s tebou nebudu souhlasit. V… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 11.06.2015 16:22
S tím Španělskem máš celkem pravdu, na druhou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001701

    uzivatel001701

    XXX
    Nechce se na to někdo jet podívat?
    Mám pár víkendových vstupenek navíc na tribunu RedBull (podél rovinky za první zatáčkou)- sekce J, řada 32.
    Původní cena €295, nabízím za 8000 Kč.
    Tel. 724058467

    + 2 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    XXX
    Tradicne... 04
    Bezpochyby Renault zaostava vykonom ale musim povedat, ze "az tak moc" ako sa o tom vytvara oraz, to zasa neni. Tuto bublinu neuveritelne "živia" aj komentatori - v Kanade som si niekolkokrat vsimol ako pan "nemenovany" povedal nieco v zmysle "pozrite ako sa okolo prehnal (ten alebo henten) s motorom MB..." - pravda nevsimol si, ze to bolo v DRS zone z aktivnym DRS...
    Este raz - Renault je pozadu, ale tolko reci "o tom" som este v zivote nevidel... Akoby sa nikdy v historii nestalo, ze ma niekto nejake problemy. 03
    Este jedna vec - RedBull ma na tejto premrstenej bubline "lví podiel". Akurat, ze Renaulti sa zacali spravat "nepredvidatelne" (nikto, ani RB nevie presne, co maju vlastne za lubom - ostanu?/neostanu?), tak uz sa trochu zmenila retorika, aby sa mohli aspon "prichystat" na ich pripadny odchod... 03

    + 15 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      XXX
      Tradičně v tomto s tebou nebudu souhlasit. V kanadě bylo celkem dobře vidět, že v DRS zonách přejížděli některé vozy výrazně lépe něž jiné. A Renault v předjíždění opravdu nevynikal. Za druhé nevím jak velký podíl na pomalosti má RB, ale stačí srovnat kde byli v Monaku a kde v Kanadě. Co způsobilo hlavní rozdíl mezi výsledky na těchto okruzích je myslím celkem jasné. 03

      + 5 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        XXX
        Nene, ked tak, tak - RedBull-Renault nevynikal. 04

        V prvom rade ahoj.
        Vyrazne predbieha kde-kdo a zaroved kde-kdo nevyrazne a neni to len motorom ale aj sprevodovanim atd... ale ved Ty toto sam vies, ved niesi "novacik".
        Kde je chyba? Pozri si maximalky, vobec to uz nevyzera tak zle ako pred par mesiacmi - Kvyat a tusim Sainz napr. mali velmi slusne. Ale to nemusi a ani neni len motorom. Ale to Ty dobre vies. 03
        No, jednoducho uz sa to neda pripisovat len motoru, musia zlespit v kazdom smere!

        + 3 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          XXX
          Promiň, ahoj. 03
          Ano vím, že maximálka není jen o motoru. Taky v Kanadě tuším nasadili zadní křídla pro Monzu, aby vůbec nějaké slušné (umožňující nějaké předjetí) dosáhli. Ale poznáš to hodně podle výsledků v kvalifikaci i závodě. Podívej se na výsledky Monaka a Kanady. A podle mne stejné rozdíly budou mezi Maďarskem a Rakouskem. A co je hlavním rodílem mezi těmito tratěmi? Důležitost počtu koní pod kapotou. V Monaku na tom nezáleží zdaleka tolik, jako v Kanadě. A není to jen o RB, STR je na tom v tomto ohledu velmi podobně. 03
          Tím netvrdím, že má RB nejlepší šasi, ale bude asi lepší než průměr, když je lepší v pomalejších závodech.

          + 3 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            XXX
            Monaco je natolik specifická trať, že ji moc nelze brát v úvahu. Šasi nejlépe prověří okruh typu Barcelona a tam byl Red Bull v kvalifikaci pomalejší než Torro Rosso a závodní rychlost měl podobnou. Navíc letošní motor Renault rozhodně nemá méně koní než ten loňský a přesto se jako jedinej RB v Montrealu v kvalifikaci zhoršil oproti loňsku. Dále pak několik prohlášení od Ricciarda atd. Je jasné, že za problémy Red Bullu zdaleka nemůže jen motor. Stejně tak jasné je, že Renault musí zamakat tvrdě nejen kvůli své reputaci, ale hlavně kvůli svým zákazníkům, jinak jej jako motorového partnera po roce 2016 nebude chtít nikdo...

            + 4 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              XXX
              S tím Španělskem máš celkem pravdu, na druhou stranu i delší rovinky tam jsou, kde motor roli hraje.
              Vůbec nepochybuju, že letos má RB šasi (proti ostatním) horší než loni. Na rozdíl od STR. Ale přesto je vidět, že oba týmy nemají větší problémy na okruzích, kde hraje motor menší roli a "dřou bídu" tam, kde je motor nejvíc potřeba. Uvidíme v Rakousku a Maďarsku, jestli se to znovu potvrdí.
              Samozřejmě souhlasím, že Renault musí zamakat, jinak se jim účast v F1 nevyplatí. Tohle rozhodně není pozitivní reklama. 03

              + 5 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama