DISKUZE K ČLÁNKU Marko očekává v domácím závodě trápení: Trať nesvědčí motoru Renault
Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko očekává, že se jeho tým bude v domácí Velké ceně Rakouska trápit - a možná ještě více než minulý víkend v Kanadě.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Marko očekává v domácím závodě trápení: Trať nesvědčí motoru Renault
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel001701
15:18 10.06.2015 XXXNechce se na to někdo jet podívat?
Mám pár víkendových vstupenek navíc na tribunu RedBull (podél rovinky za první zatáčkou)- sekce J, řada 32.
Původní cena €295, nabízím za 8000 Kč.
Tel. 724058467 -
erdedy
08:20 10.06.2015 XXXTradicne...
Bezpochyby Renault zaostava vykonom ale musim povedat, ze "az tak moc" ako sa o tom vytvara oraz, to zasa neni. Tuto bublinu neuveritelne "živia" aj komentatori - v Kanade som si niekolkokrat vsimol ako pan "nemenovany" povedal nieco v zmysle "pozrite ako sa okolo prehnal (ten alebo henten) s motorom MB..." - pravda nevsimol si, ze to bolo v DRS zone z aktivnym DRS...
Este raz - Renault je pozadu, ale tolko reci "o tom" som este v zivote nevidel... Akoby sa nikdy v historii nestalo, ze ma niekto nejake problemy.
Este jedna vec - RedBull ma na tejto premrstenej bubline "lví podiel". Akurat, ze Renaulti sa zacali spravat "nepredvidatelne" (nikto, ani RB nevie presne, co maju vlastne za lubom - ostanu?/neostanu?), tak uz sa trochu zmenila retorika, aby sa mohli aspon "prichystat" na ich pripadny odchod...-
Mike17
18:56 10.06.2015 XXXTradičně v tomto s tebou nebudu souhlasit. V kanadě bylo celkem dobře vidět, že v DRS zonách přejížděli některé vozy výrazně lépe něž jiné. A Renault v předjíždění opravdu nevynikal. Za druhé nevím jak velký podíl na pomalosti má RB, ale stačí srovnat kde byli v Monaku a kde v Kanadě. Co způsobilo hlavní rozdíl mezi výsledky na těchto okruzích je myslím celkem jasné.-
erdedy
19:39 10.06.2015 XXXNene, ked tak, tak - RedBull-Renault nevynikal.
V prvom rade ahoj.
Vyrazne predbieha kde-kdo a zaroved kde-kdo nevyrazne a neni to len motorom ale aj sprevodovanim atd... ale ved Ty toto sam vies, ved niesi "novacik".
Kde je chyba? Pozri si maximalky, vobec to uz nevyzera tak zle ako pred par mesiacmi - Kvyat a tusim Sainz napr. mali velmi slusne. Ale to nemusi a ani neni len motorom. Ale to Ty dobre vies.
No, jednoducho uz sa to neda pripisovat len motoru, musia zlespit v kazdom smere!-
Mike17
08:20 11.06.2015 XXXPromiň, ahoj.
Ano vím, že maximálka není jen o motoru. Taky v Kanadě tuším nasadili zadní křídla pro Monzu, aby vůbec nějaké slušné (umožňující nějaké předjetí) dosáhli. Ale poznáš to hodně podle výsledků v kvalifikaci i závodě. Podívej se na výsledky Monaka a Kanady. A podle mne stejné rozdíly budou mezi Maďarskem a Rakouskem. A co je hlavním rodílem mezi těmito tratěmi? Důležitost počtu koní pod kapotou. V Monaku na tom nezáleží zdaleka tolik, jako v Kanadě. A není to jen o RB, STR je na tom v tomto ohledu velmi podobně.
Tím netvrdím, že má RB nejlepší šasi, ale bude asi lepší než průměr, když je lepší v pomalejších závodech.-
Adi
10:20 11.06.2015 XXXMonaco je natolik specifická trať, že ji moc nelze brát v úvahu. Šasi nejlépe prověří okruh typu Barcelona a tam byl Red Bull v kvalifikaci pomalejší než Torro Rosso a závodní rychlost měl podobnou. Navíc letošní motor Renault rozhodně nemá méně koní než ten loňský a přesto se jako jedinej RB v Montrealu v kvalifikaci zhoršil oproti loňsku. Dále pak několik prohlášení od Ricciarda atd. Je jasné, že za problémy Red Bullu zdaleka nemůže jen motor. Stejně tak jasné je, že Renault musí zamakat tvrdě nejen kvůli své reputaci, ale hlavně kvůli svým zákazníkům, jinak jej jako motorového partnera po roce 2016 nebude chtít nikdo...-
Mike17
16:22 11.06.2015 XXXS tím Španělskem máš celkem pravdu, na druhou stranu i delší rovinky tam jsou, kde motor roli hraje.
Vůbec nepochybuju, že letos má RB šasi (proti ostatním) horší než loni. Na rozdíl od STR. Ale přesto je vidět, že oba týmy nemají větší problémy na okruzích, kde hraje motor menší roli a "dřou bídu" tam, kde je motor nejvíc potřeba. Uvidíme v Rakousku a Maďarsku, jestli se to znovu potvrdí.
Samozřejmě souhlasím, že Renault musí zamakat, jinak se jim účast v F1 nevyplatí. Tohle rozhodně není pozitivní reklama.
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek