DISKUZE K ČLÁNKU Nejrychlejší Hamilton odpoledne za deště boural, Ferrari ztrácí jen 3 desetiny

MONTREAL - 2. TRÉNINK; Lewis Hamilton sice zajel v úvodu odpoledního tréninku za sucha nejrychlejší čas, ale Ferrari ztrácelo jen tři desetiny sekundy - na druhém místě skončil Sebastian Vettel, na třetím jeho týmový kolega Kimi Räikkönen. Po půlhodině se hustě rozpršelo a Brit s Mercedesem havaroval.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nejrychlejší Hamilton odpoledne za deště boural, Ferrari ztrácí jen 3 desetiny

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 06.06.2015 13:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 9 lidí) 05.06.2015 21:52
Nechápu, co si chtěl Hamík v tom dešti dokazovat.… »
» Pepan (Hlasovalo 6 lidí) 06.06.2015 07:22
Každá stáj má poměrně přesné informace o tom,… »
» Petr (Hlasovalo 6 lidí) 06.06.2015 12:06
Pohonné jednotky a převodovky - stav pohonných… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Petr

    Petr

    78.157.160.XXX
    Pohonné jednotky a převodovky - stav pohonných jednotek: [odkaz na stránku]
    - stav převodovek: [odkaz na stránku]

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    80.87.214.XXX
    Áno, hovoril som,.. ...že Ferrari ešte zrýchly a je to tu. 01 Prečo ? Lebo sa dostali na úroveň výkonu Mercedesu a bude záležať ako dopadne jednak kvalifikácia aj samotný závod a ako sa podarí nastaviť autá oboch pretekárov, aká bude súčinnosť v Boxoch a či nezlyhá taktika Ferrari. Ak nie tak tu budeme mať prvé prekvapenie, kedy Ferrari bude hviezdiť pred Mercedesom. 01 Forza Ferrari !
    A treba aj dodať prečo je palivo také dôležité ? No kvôli samozápalu, aby nevznikal, lebo jednou z úprav bol aj zvýšený kompresný pomer a ak už nemôžem ísť nižšie s teplotou stlačeného vzduchu, tak musím ísť hore s teplotou samozápalu paliva a to použitím kvalitnejších aditív, aby samozápal nevznikal. Tak natiahnem porovnávací diagram na väčšiu plochu a dostanem väčší výkon aj krútiaci moment. 01 Ďakujem, že mi rozumiete !

    + 13 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kubyk002

    78.102.112.XXX
    Trošku úlet s těmi pneu no :D https://www.youtube.com/watch?v=RhMQQE1LHcc

    He, to by fakt spíš projel na kajaku, nebo na vznášedle. To vypadá, jak kdyby to auto ani trošičku nezpomalovalo. Hodně bizardní nehoda :D

    + 7 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      Kdysi (před 3-4lety?) jsem tu psal, že ani Massa, ani Hamilon nejezdí "čistě". Oba brousí obrubníky více, než je zdrávo. Oba mají "problém" nechat dostatek místa soupeřům.
      Řekl bych, že v tomto případě si Hamík někde poškodil pravé přední zavěšení. Protože to přední kolo se vůbec nedotýká vozovky.03 12 Ono se pak těžko zatáčí...

      + 3 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    193.165.236.XXX
    Ta ztráta Raikkonena je dobrá, jen nevím, jestli dokáže být blízko Vettelovi i v kvaldě, ale snad by mohl být čtvrtý. Lotusu to dnes celkem šlo, Maldonadova rychlost v posledních závodních víkendech je velmi dobrá, jen to chce mít bezproblémovou neděli. Jezdci s motory Renault a Honda se trápí, jak se očekávalo. Manor zmenšuje svou ztrátu na střed pole, to je celkem příjemné zjištění, začali někde na 6 sekundách ztráty a teď je to kolem čtyř sekund, necelé dvě sekundy za středem, získali sponzora, přivedli Bella, ten tým má nějaký potenciál, což by bylo dobré pro F1, čím více aut, tím lépe.

    + 15 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kubyk002

      78.102.112.XXX
      Pastor a bezproblémovou neděli? Pátek a sobota je u něj dobrá, protože okolo něj v okruhu 100m nikdo není :D :D :D

      + 10 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Nechápu, co si chtěl Hamík v tom dešti dokazovat. A když už chtěl mermomocí vyjet, měl si vzít místo auta radši kajak.

    + 9 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • FWMonty

      80.82.145.XXX
      Hamík tam nejel sám03 ale na druhou stranu nechápu na co mají ty plné pneumatiky do mokra05

      + 15 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      217.30.65.XXX
      Wolff řekl že potřebovali provést nějaký test, plus silně pršet začlo prý těšně poté co je poslali na trat´.

      + 6 / − 18

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jens

        78.157.160.XXX
        Proč jezdili za deště, to je v článku. Že by vyjeli za sucha na intermediálkách, to je blbost hodná anonyma.

        + 19 / − 18

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kubyk002

          78.102.112.XXX
          silně začalo pršet až poté co byli poslání na trať... tedy předtím asi pršelo jen lehce... Ono obvykle prší prvně jen trochu až poté se rozprší pořádně, pokud to teda není monzun, či další podobné přívalové deště typické pro Asijský kontinent :)

          Prostě nevím proč se to řeší, prostě vyjeli, Lewis to napral do pneušek, poškodil přední křídlo, zavěšení vypadalo v pohodě, zítra bude auto jak nové, nikomu se nic nestalo a to je snad to hlavní ne?

          + 6 / − 9

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Každá stáj má poměrně přesné informace o tom, kdy začne pršet. Když už byl na trati a začalo lít.měl ubrat a ne to hnát na plné koule. To finále se zabořením do zdi bylo jasné. Chytl aquaplaning a auto bylo neřiditelné. Viděl jsem tu nehodu několikrát a je z ní jasné jedno. Se zablokovanými koly, které se vezou na polštáři vody, se nedá dělat nic. Jinými slovy, ta havárka je pouze jeho vina, protože kdyby zvolnil, neboural by.

            + 6 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Solidni nazor

              213.29.197.XXX
              to von takhle Lewis pokrytecky haze vinu kolem sebe, kdyz neco podela:
              - v Monaku: Tym mne zavolal, nevedel jsem ...
              - ted v Kanade: Tym chtel, abych jel ...

              + 8 / − 9

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Kubyk002

                78.102.112.XXX
                Ty jsi kus tura domácího... Jasně, za to Monako nese jen Lewis vinu, tohle je bullshit století :D
                Ano pokud jsi četl přepis rádiové komunikace, tak Lewis chtěl jet do boxů, ale od toho je tam ten tým, aby sledoval rozestupy, stačilo by se podívat kousek do garáže Ferrari a viděli by, že nic nechystají, takže prostě tým ho měl utnout, od toho tam ten tým je, ten jezdec prostě nemůže dělat všechno sám...
                V té Kanadě asi chtěli taky sám vyjet ne? Jako jo, havárie je jeho chyba měl jet pomaleji, ale když se podíváš na to video, tak jel mega pomalu, jen jak zabrzdil, tak vlastně vůbec nebrzdil...

                Tímto tady nechci onanovat nad Lewisem, že je bezchybný, to určitě ne, ale prostě za Monako jej nelze obviňovat a za tu Kanadu to si měl tým taky pohlídat, kurňa mají snad srážkové radary ne? Tak mohli čekat, že bude pršet jako hovado!

                + 8 / − 6

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Pepan

                Pepan

                89.24.157.XXX
                Za to Monaco může jednoznačně tým. Oni mají přehled o tom, kde se pilot nachází, oni mají přehled o rozestupech mezi jednotlivými vozy.

                + 5 / − 7

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Valtteri Bottas je jedním z těch, kdo si po kvalifikaci nemálo důvěřuje (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci GP Španělska: Všichni hovoří o minimálních rozdílech

Hvězda Landa Norrise stále stoupá - ve Španělsku získal druhé pole-position (ilustrační snímek)

KVALIFIKACE GP ŠPANĚLSKA: Smíšené pocity u McLarenu, Norris triumfuje, Piastri zahodil šanci

Carlos Sainz v tuenlu v závodě v Monaku

Třetí trénink byl mimořádně vyrovnaný. Nejrychlejší Sainz

Pierre Gasly se na katalánském okruhu vytáhl (ilustrační foto)

Druhý trénink kořistí Hamiltona, překvapením bezesporu Alpine

Lando Norris v závodě v Bahrajnu

První trénink pro Norrise. Alonso způsobil červenou vlajku

George Russell v GP Kanady

"Jak jsme mohli být tak hloupí?" Allison o objevu, díky kterému se teď Mercedes dotáhl na špici

Nico Hülkenberg v Kanadě

Bearman nastoupí s Haasem v Barceloně, nahradí v roce 2025 Hülkenberga? Zamíří Sainz k Williamsu?

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama