DISKUZE K ČLÁNKU Týmy jsou jednoznačně proti návratu tankování - proč by závody byly horší?

K návratu tankování v nejbližší budoucnosti ve Formuli 1 zřejmě nedojde. Týmy na čtvrteční schůzce v Montrealu hlasovaly jednomyslně proti tomuto návrhu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Týmy jsou jednoznačně proti návratu tankování - proč by závody byly horší?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 06.06.2015 08:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» mi88ki (Hlasovalo 20 lidí) 05.06.2015 10:20
Jestli to zjednodušené předjíždění nebylo spíš… »
» mi88ki (Hlasovalo 9 lidí) 05.06.2015 13:37
Alternativní strategie ? Kde prosím tě ? Každá… »
» mi88ki (Hlasovalo 7 lidí) 05.06.2015 14:50
Nemá cenu se hádat. Už jsem pochopil, ono… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • mi88ki

          mi88ki

          165.72.200.XXX
          Taky proto všichni dnes jedou tak dlouho jak se dá a šetří především gumy nebo pokud jejich hlavní soupeř nezajede do boxu dřív. Takže co to tu popisuješ odpovídá nynější realitě, protože je opravdu těžké tratit čas v provozu, když jsou i vozy na případně jiné strategii na trati se stejnou vahou vozu.

          Když pojedeš strategii s více zastávkami jako soupeř, tak si najedeš nějaký náskok než ty v těžších vozech a protože krom možnosti DRS budeš mít lehčí vůz, tak logicky bude i předjetí jednodušší. Když se pak vrátíš na trať tak vyjedeš pravděpodobně na nějakou dobu s těžším vozem, protože ti co jedou strategii budou ještě chvíli na trati a dojíždět benál co měli od startu. Takže tě zase tolik zdržovat nebudou. V momentu kdy zajedou do boxu, už zase něco vyjezdíš a oni se vrátí na trať opět mnohem těžší, takže pokud náhodou někdo z přímých soupeřů vyjede před tebou tak se bude těžko bránit.
          At o je právě ten scénář, které povolené tankování může vyvolat. Teď je to naopak nuda.Všichni stejná strategie. lišící se jen posunem doby zastávek a to především na základě šetření gum. 02 O tom, že pak všichni jezdí s ohledem na min. opotřebení gum je pro mne maximální hnus. Já chci vidět jezdce jezdit na hraně možností vozu a ne jak lemry, které si hlavně hlídají, aby nebyli příliš agresivní ke gumám .

          + 4 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            193.179.208.XXX
            no je to velmi jednoduche. Vysvetli mi, proc se to co popisujes nedelo zcela bezne pred zakazem tankovani a nevideli jsme tuny strategii kazdy zavod? Proc v 95% pripadu jezdili primi souperi stejne strategie a vyjimky se nasly jen zcela zridka napr. pri vyjeti SC apod., ale pri normalnim prubehu zavodu jsme videli zmeny strategii priblizne ve stejne frekvenci jako nyni?
            Neni to nahodou prave tim, ze v praxi je tvoje teorie nefunkcni a proto ji tymy prakticky nevyuzivaly?

            Muzes mi napr. uvest te souboj ruznych strategii v sezone 2010 mezi RB, Mcl a Ferrarri, kteri bojovali o titul? Protoze ja si niceho vedom nejsem.

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Duncan66

              193.179.208.XXX
              nebo tedy napr. 2008, kdy se jeste urcite tankovalo, protoze 2010 si nejsem jisty, jestli uz byl zakaz nebo ne.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • anonym

        78.98.39.XXX
        v 2010 ziadne drs nebolo

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • rogi

    rogi

    109.107.208.XXX
    Tankování.... Chci vidět závodění na trati, ne v boxech! Tankování02 02 02

    + 6 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonymouse

      82.119.113.XXX
      Ono, ako sa to vezme. Aj závodenie v boxoch patrí k závodeniu. Takí triatlonisti tiež sa musia prezúvať, prezliekať, požívať nápoje, meniť bicykle, a tiež im to nevadí ... 03

      + 7 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rogi

        rogi

        109.107.208.XXX
        Ten příměr je tak trochu mimo židli. Triatlonisté mění disciplíny a k nim používají optimální vybavení. Nemusí se tedy v průběhu běžecké části přezout do pantoflí, v cyklistice přesednout v průběhu cykloetapy na městské kolo nebo plavat v teplácích polovinu plavecké části....04

        + 4 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama