DISKUZE K ČLÁNKU Verstappen si za kolizi s Grosjeanem odváží z Monaka penalizaci
Komisaři potrestali Maxe Verstappena za kolizi s Romainem Grosjeanem penalizací.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Verstappen si za kolizi s Grosjeanem odváží z Monaka penalizaci
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Lahva
22:52 25.05.2015 217.117.213.XXXTvrdé. Myslím, že největší trest pro něj byl ten čelní náraz. Podle hlasu v rádiu byl pořádně otřesený.
Ale nadále mu držím palce. On a Sainz mě letos hodně baví. Max se snaží jezdit agresivně, plno manévrů mu i vyjde. Vybočit o setinku dřív pod Grosjeana, tak ho teď možná oslavujeme. Snad ho ten náraz nepoznamenal a v Kanadě zase ukáže nějaké povedené "závodění". -
mi88ki
13:05 25.05.2015 165.72.200.XXXJiný názor Podle mě Grosjean změnil stopu v brzdné stopě. I když se mnou nebudete asi souhlasit, je to tohle za hranici férové obrany. Max šel pod soupeře, jel jinou stopu a když to Grosjean zaregistroval tak se okamžitě rozhodnul, že mu to zavře. Ale udělal to pozdě a hlavně brzdil o mnoho dřív i vzhledem ke stavu svých gum a vzhledem k tomu, že opustil ideální nájezd do zatáčky.
Bylo by všechno v pořádku, kdyby jel Grosjean obranu už před zatáčkou ale to nejel. On chtěl původně jet optimální stopu, protože obranou by ztrácel hodně času, ale když viděl, že to Max myslí vážně, tak prostě na poslední možnou chvíli změnil nájezd, přejel na vnitřek, na což Max už nemohl stihnout reagovat. Takový způsob obrany je třeba v zámoří zakázán a proto se tam předjíždějí i na městských tratí alá Monako.
Absolutní právo volby stopy toho prvního proto považuji za nesmysl, který brání lepšímu závodění. Ano v F1 je povolena aktivní obrana, ale i ta by měla mít své hranice. Tohle je pak důsledek, když se jezdec prostě předjet nenechá.
Ale musel bych se podívat ještě na replay. Vycházím pouze z toho co jsem viděl v přímém přenosu, ale tam jsem to viděl jasně i když připouštím, že pravidla F1 jsou v tomhle hodně nejasná a je tam zakořeněné hloupé pravidlo, že za nehodu může téměř vždy ten vzadu. S tím já nesouhlasím a ničí to formuli jedna, nehledě na vaše mínusy.
Můj názor je jasný, pokud chceš bránit pozici tak zůstaň na vnitřku už jasně před zatáčkou nebo se tam už na poslední chvíli neser.-
RevolutionX
18:12 25.05.2015 77.240.179.XXXTo ale nebyl tenhle případ, GRO jel celou cílovou rovinku jinak (defenzivněji, po vnitřku) než předchozí kolo a hned za výjezdy z boxů přejel na tu žlutou čáru.
VES byl prostě moc přemotivovaný, myslel si že se dostane na vnitřek za každou cenu, ale to u něj není žádné překvapení. Celkově mám pocit, že si myslí, že spíš jezdí na simulátoru než na skutečné dráze.
-
-
-
Luke
19:40 24.05.2015 86.49.147.XXXSe vší úctou k Maxovi. Před zavodem se "foukal" jak ma natrenovano, ze vsem ukaze a ze i bedna je realna. A pak to v závodě napalit do obou Lotusů...02
Havarovat takhle v době jeho hrdinů byl by bud bez noh nemo mrtvy. Takže by se měl vzpamatovat tohle není simulátor kde si da restart.
Ale aspoň mně pobavil 11 -
uzivatel001465
20:58 24.05.2015 89.190.50.XXXMně přišlo, že Romain dost brzo brzdil. Ale smůla, tohle je vždy chyba toho jedoucího vzadu. -
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek