DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes přichází s nápadem na zavedení juniorského šampionátu v F1
Sportovní ředitel Mercedesu Toto Wolff přiznal, že vážně diskutují o myšlence na zavedení juniorského mistrovství světa. O co by šlo?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes přichází s nápadem na zavedení juniorského šampionátu v F1
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000397
(Hlasovalo 11 lidí)
19.05.2015 16:01
Další nápad z nekonečné řady ptákovin. Místo aby… »
» uzivatel000397
(Hlasovalo 7 lidí)
19.05.2015 16:43
Čím je více zákonu, nařízení a vyhlášek, tím… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000397
16:01 19.05.2015 90.178.29.XXXDalší nápad z nekonečné řady ptákovin. Místo aby systém zjednodušovali, tak zase vymýšlí. Především by se měl zrušit nesmyslný počet 2. vozů pro tým, ať si jezdí třeba s jedním nebo u pěti, pokud se dokáží kvalifikovat. Ať třeba všichni jezdí třeba s jednou značkou nebo s deseti. Důležité je kvalifikovat se a pokud by byl v tréningu počet kvalifikantů vyšší než povolený počet na startu, bylo by jen lépe. Ubylo by pojízdných retardérů a pole by bylo srovnanější. U tom kdo bude jezdit, by měly rozhodovat jasně stanovené podmínky a ne libovůle nějakého skřeta a žáby na prameni.
Pro juniory jsou snad nižší soutěže, tak nač kroutit rozumem a zase něco navíc. Snad vypsat interní soutěž nováčků v rámci normální F1 s nějakou vlastní cenou. Jen se děsím, až jednou se budou těmito ptákovinami inspirovat motorky.-
-
uzivatel000397
16:43 19.05.2015 90.178.29.XXXČím je více zákonu, nařízení a vyhlášek, tím hůře fungují.
-
-
-
rock
15:34 19.05.2015 37.188.237.XXXTřetí pilot No nevím, mít na trati třetího pilota, který neboduje v hlavním šampionátu, to si přímo koleduje o to, aby byl vy(zne)užit pro nějaké strategické hrátky a odblokování soupeřů.
btw skoro všechno má v historii F1 nějakou oporu. I nebodující piloti už tady byli; z hlavy si vybavuji období v 80.letech, kdy pilot nedostával body, když naskočil do sezóny až v jejím průběhu (nebyl nahlášený před začátkem sezóny) -
Kapor
15:32 19.05.2015 80.87.214.XXXJe to dobrý nápad,... ...o moc lepší ako ten Bernieho. Inak ak by vyhral závod junior, tak by sa mu počítalo to prvé miesto len do závodu juniorov, nie do hlavného závodu a naviac by dostal nejakú prémiu v počte dohodnutých bodov a na stupni seniorov by nestál ani, ak by skončil tretí spolu s dvomi jazdcami napr. Mercdesu, Lewisom a Nicom, ale vo vlastnej kategórii juniorov s tým, ak by skončil napr. tretí celkovo v závode, ale prvý medzi juniormi, tak by bol vyhodnotený len ako prvý medzi juniormi a za to, že skončil na treťom mieste celkovo, tak by dostal 2 body k dobru, ak druhý tak päť bodov k dobru a ak prvý, tak osem bodov k dobru. -
Pepan
15:17 19.05.2015 89.24.157.XXXPokud by to prošlo, F1 by byla zase méně přehledná. Divák, který by tomu nerozuměl, by se ptal, proč ten mladík, který dojel třeba před seniory ze stejného týmu, nebere body a oni jo. A námitka uvedená v článku má taky svoji váhu. Někteří diváci hůř rozdýchávají dvojici dominantních Mercedesů na pódiu, u trojice stejných vozů by to znamenalo další odliv diváků. Já si naopak myslím, že určitou cestou jsou zákaznické vozy. -
eR
14:44 19.05.2015 62.245.107.XXXPoslední dobou je hrozně moc nových nápadů a ptákovin jak F1 změnit. A já se domnívám, že čím víc jich bude, tím víc bude F1 ztrácet diváky. Vzniká takový informační chaos a spousta protichůdných myšlenek, že mě to od sledování F1 spíš odrazuje. Všechna ta politika F1 zabíjí.
Všichni mluví o úsporách a Mercedes přijde s třetími auty? Vždyť to je další sada motorů na rok, nová formule, víc mechaniků, dopravní náklady atd. Jen mě to utvrzuje v tom, že týmy nad těmi svými nápady vůbec nepřemýšlí a když se jich novinář na něco zeptá, tak jen plácnou co je zrovna napadne. Samozřejmě chápu, že by se Mercedesu velmi líbilo, kdyby Williams i Lotus od nich odebírali další motory do svých třetích formulí. -
-
mi88ki
16:54 19.05.2015 165.72.200.XXXIdeální by bylo jezdit s mladíky separátně s identickými a levnějšími vozy během společných víkendů za minimální náklady a výsledek = GP2 :D
Jezdit s loňskými vozy mi nepřijde jako dobrý nápad, protože kdo by určoval, jakým vývojem by mohli procházet a za jakých podmínek ?
Jestli jde o to dostat na start více vozů, tak první krok by mělo být zrušení všech těch nesmyslů okolo motoru, jako je ERS apod. , které pohonné řešení nesmyslně předražuje. Stanovit max. cenu za zákaznický motor, tak aby to bylo schůdné i pro chudší týmy a za víc to prostě nesmějí prodávat. Stanovit třeba min a max. cenu a tu pak nastavit podle procentuálního hodnocení nejlepšího vozu na daném motoru.
Čím budou motoráři úspěšnější tím dráž mohou prodávat a naopak.
Nastavit férové podmínky odměňování a celkově zvýšené zvýšit odměny pro týmy. Já vím, tohle je utopie.
Nicméně i bez toho posledního bodu se přidají další nové týmy a nemusí se vymýšlet další nesmyslná pravidla.
-
-
Kubyk002
14:21 19.05.2015 85.207.90.XXXNápad dobrý Nápad dobrý, ale nedomyšlený no... kdyby vloni měl Mercedes 3 vozy, tak prostě by s tím i snad Ericsson dojel na té bedně ve větší polovině závodů, pokud by nekolidoval... Horší kdyby fakt ten nováček vyhrál to už nevím jak by se řešilo...
Ale prostě tohle je způsob jak i dosadit nováčky do F1, kteří většinou moc šancí nedostanou u lepších týmů...
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek