DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes přichází s nápadem na zavedení juniorského šampionátu v F1

Sportovní ředitel Mercedesu Toto Wolff přiznal, že vážně diskutují o myšlence na zavedení juniorského mistrovství světa. O co by šlo?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes přichází s nápadem na zavedení juniorského šampionátu v F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 20.05.2015 01:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 12 lidí) 19.05.2015 15:17
Pokud by to prošlo, F1 by byla zase méně… »
» uzivatel000397 (Hlasovalo 11 lidí) 19.05.2015 16:01
Další nápad z nekonečné řady ptákovin. Místo aby… »
» uzivatel000397 (Hlasovalo 7 lidí) 19.05.2015 16:43
Čím je více zákonu, nařízení a vyhlášek, tím… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000397

    uzivatel000397

    90.178.29.XXX
    Další nápad z nekonečné řady ptákovin. Místo aby systém zjednodušovali, tak zase vymýšlí. Především by se měl zrušit nesmyslný počet 2. vozů pro tým, ať si jezdí třeba s jedním nebo u pěti, pokud se dokáží kvalifikovat. Ať třeba všichni jezdí třeba s jednou značkou nebo s deseti. Důležité je kvalifikovat se a pokud by byl v tréningu počet kvalifikantů vyšší než povolený počet na startu, bylo by jen lépe. Ubylo by pojízdných retardérů a pole by bylo srovnanější. U tom kdo bude jezdit, by měly rozhodovat jasně stanovené podmínky a ne libovůle nějakého skřeta a žáby na prameni.
    Pro juniory jsou snad nižší soutěže, tak nač kroutit rozumem a zase něco navíc. Snad vypsat interní soutěž nováčků v rámci normální F1 s nějakou vlastní cenou. Jen se děsím, až jednou se budou těmito ptákovinami inspirovat motorky.

    + 11 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    37.188.237.XXX
    Třetí pilot No nevím, mít na trati třetího pilota, který neboduje v hlavním šampionátu, to si přímo koleduje o to, aby byl vy(zne)užit pro nějaké strategické hrátky a odblokování soupeřů.

    btw skoro všechno má v historii F1 nějakou oporu. I nebodující piloti už tady byli; z hlavy si vybavuji období v 80.letech, kdy pilot nedostával body, když naskočil do sezóny až v jejím průběhu (nebyl nahlášený před začátkem sezóny)

    + 8 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      83.208.82.XXX
      Přesně tak - v roce 1984 tohle postihlo Gerharda Bergera a Jo Gartnera. Přitom to byl nesmysl, který spíš hatil pilotovo úsilí než aby je motivoval.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    80.87.214.XXX
    Je to dobrý nápad,... ...o moc lepší ako ten Bernieho. Inak ak by vyhral závod junior, tak by sa mu počítalo to prvé miesto len do závodu juniorov, nie do hlavného závodu a naviac by dostal nejakú prémiu v počte dohodnutých bodov a na stupni seniorov by nestál ani, ak by skončil tretí spolu s dvomi jazdcami napr. Mercdesu, Lewisom a Nicom, ale vo vlastnej kategórii juniorov s tým, ak by skončil napr. tretí celkovo v závode, ale prvý medzi juniormi, tak by bol vyhodnotený len ako prvý medzi juniormi a za to, že skončil na treťom mieste celkovo, tak by dostal 2 body k dobru, ak druhý tak päť bodov k dobru a ak prvý, tak osem bodov k dobru. 01

    + 13 / − 18

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Pokud by to prošlo, F1 by byla zase méně přehledná. Divák, který by tomu nerozuměl, by se ptal, proč ten mladík, který dojel třeba před seniory ze stejného týmu, nebere body a oni jo. A námitka uvedená v článku má taky svoji váhu. Někteří diváci hůř rozdýchávají dvojici dominantních Mercedesů na pódiu, u trojice stejných vozů by to znamenalo další odliv diváků. Já si naopak myslím, že určitou cestou jsou zákaznické vozy.

    + 12 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • eR

    62.245.107.XXX
    Poslední dobou je hrozně moc nových nápadů a ptákovin jak F1 změnit. A já se domnívám, že čím víc jich bude, tím víc bude F1 ztrácet diváky. Vzniká takový informační chaos a spousta protichůdných myšlenek, že mě to od sledování F1 spíš odrazuje. Všechna ta politika F1 zabíjí.

    Všichni mluví o úsporách a Mercedes přijde s třetími auty? Vždyť to je další sada motorů na rok, nová formule, víc mechaniků, dopravní náklady atd. Jen mě to utvrzuje v tom, že týmy nad těmi svými nápady vůbec nepřemýšlí a když se jich novinář na něco zeptá, tak jen plácnou co je zrovna napadne. Samozřejmě chápu, že by se Mercedesu velmi líbilo, kdyby Williams i Lotus od nich odebírali další motory do svých třetích formulí.

    + 8 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • FWMonty

    80.82.145.XXX
    já myslel,že by se to jelo zvlášť,takhle mýchat nevyzrále jezdce ze zkušenýma my přijde bezhlavé.Pak by zase byly různé nehody a kolize nováčku.
    A za druhé třetí vůz by finančně položil některé týmy,proč by nemohly jezdit z vozem rok starým03

    + 8 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • mi88ki

      mi88ki

      165.72.200.XXX
      Ideální by bylo jezdit s mladíky separátně s identickými a levnějšími vozy během společných víkendů za minimální náklady a výsledek = GP2 :D

      Jezdit s loňskými vozy mi nepřijde jako dobrý nápad, protože kdo by určoval, jakým vývojem by mohli procházet a za jakých podmínek ?

      Jestli jde o to dostat na start více vozů, tak první krok by mělo být zrušení všech těch nesmyslů okolo motoru, jako je ERS apod. , které pohonné řešení nesmyslně předražuje. Stanovit max. cenu za zákaznický motor, tak aby to bylo schůdné i pro chudší týmy a za víc to prostě nesmějí prodávat. Stanovit třeba min a max. cenu a tu pak nastavit podle procentuálního hodnocení nejlepšího vozu na daném motoru.
      Čím budou motoráři úspěšnější tím dráž mohou prodávat a naopak.

      Nastavit férové podmínky odměňování a celkově zvýšené zvýšit odměny pro týmy. Já vím, tohle je utopie.

      Nicméně i bez toho posledního bodu se přidají další nové týmy a nemusí se vymýšlet další nesmyslná pravidla.

      + 7 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kubyk002

    85.207.90.XXX
    Nápad dobrý Nápad dobrý, ale nedomyšlený no... kdyby vloni měl Mercedes 3 vozy, tak prostě by s tím i snad Ericsson dojel na té bedně ve větší polovině závodů, pokud by nekolidoval... Horší kdyby fakt ten nováček vyhrál to už nevím jak by se řešilo...
    Ale prostě tohle je způsob jak i dosadit nováčky do F1, kteří většinou moc šancí nedostanou u lepších týmů...

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ludaf1

    ludaf1

    193.179.111.XXX
    Jo rekl to pekne a v pozadi je jasne ze ve Wiliamsu treti misto konecne ziska ta jeho mana.Besztak to ma doma dene na taliri ze ji nedostal do F1

    + 4 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama