DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari si ověřilo nový aerodynamický balík - je lepší, problém byl v nastavení + FOTO
Ferrari si při testech v Barceloně ověřilo, že jejich nový aerodynamický balík je krokem vpřed. Problém s nižší konkurenceschopností byl dán částečně nastavením.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari si ověřilo nový aerodynamický balík - je lepší, problém byl v nastavení + FOTO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
kapko
15:08 14.05.2015 178.40.211.XXXbalíček nefunguje ten ich balík nefunguje, teda určite nefunguje tak, ako si predstavovali, možno sú s ním rýchlejší o 0,1-0,2 sek. na kolo, ale to auto s ním nevedia nastaviť, po trati sa iba šmýkaju, prišli o ovládateľnosť a stabilitu
ak by Kimi (zo starým balíkom) nemal pred sebou Bottasa, tak by VC skončil nalepený na Vettelovom zadnom krídle (ktorý mal nasadený nový balík), tak o akom prínose to tu hovoria?-
Jens
15:16 14.05.2015 109.81.245.XXXTak když je o 2 desetiny rychlejší, tak funguje, sám si odporuješ. Že auto neuměli nastavit, to je věc jiná. Snad na to při testu přišli po závodě už přišli.
Kdyby před sebou Kimi neměl Bottase a kdyby Vettel zabral, tak si Kimi může o Vettelově zadním křídle jen zdát.
-
-
Kapor
09:36 14.05.2015 194.160.178.XXXJe to výborná správa,... ...pre všetkých fanúšikov Ferrari aj pre tím a je viac ako evidentné, že takéto testovanie je potrebné, lebo ako vidieť v tréningoch nie je na to čas. Ludia zodpovedný za nastavenie auta sa iste nielen v tíme Ferrari dopracovali k výsledkom, no musia niekedy vyskúšať viac variant, aby trafili do čierneho, lebo dnes je technika na úrovni a vyrobiť nefunkčný diel by malo byť vlastne nemožné, ak všetko do seba dobre zapadá. Som nesmierne rád a dúfam, že sa to nielen v Monacu, ale aj na iných tretiach VC potvrdí.
-
anonym
09:46 14.05.2015 90.176.130.XXXnesouhlas bych, jestliže balík funguje, tak proč Kimi musel měnit nastavení na to z Bahrajnu a Seb musel v sobotu po FP3 překopat celý nastavení? myslím, že tohle jsou přesně ty PR řeči, kdy byl u týmu Fernando, prostě se na venek tvářili, že to funguje, ale něco za to jinýho mohlo, mimochodem v Monaku se to asi nepotvrdí, tam jde čistě o jízdní vlasnosti auta, ne o přítlak nebo motor-
Kapor
10:25 14.05.2015 194.160.178.XXXNemusíš súhlasiť,... ...lebo hlavný nie je tvoj názor, ale výsledky tímu Ferrari a ako vidieť našli postup, ako to vylepšiť, lebo v tréningocj mali jednoducho málo času a viac experimentvali. Takéto testy boli potrebné a je hlavné, že sa nové diely osvedčili a tím určite testoval nastavenie na vysoký prítlak pre Monaco a zas nízky pre Kanadu, ako McLaren, len o tom nehovorili, len sa pochválili, že vyriešili to, čo sa im nepodarilo predtým v tréningoch a za to im patrí vďaka. Ferrari patrí na špic poľa a ja len budem rád, ak v Monacu aj Kanade sa ešte viac priblížia Mercedsu a riadne oboch jazdcov popreháňajú.
-
-
-
tom11
14:26 14.05.2015 77.48.94.XXXjestli si dobře vzpomínám, tak tehdy měli u ferek zásadní problém u rychlých zatáček, kde byl naopak RB naprostá jednička. a těch rychlých v Monaku opravdu moc není. Vlastně jedinou rychlou zatáčkou je tam cílová rovinka. jinak požadavky na přítlak jsou v Monaku velké. proč by tam jinak všichni vozili speciální balíky úprav......
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek