DISKUZE K ČLÁNKU Šéf aerodynamiky Red Bullu: Nástroje na stažení náskoku soupeřů máme
Aerodynamika je oblastí, která prochází neustálými změnami. Šéf aerodynamiky Red Bullu, Dan Fallows, se svým vozem není nikdy spokojený. Nebyl ani tehdy, když v F1 dominovali, což je podle něj pouze dobře.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Šéf aerodynamiky Red Bullu: Nástroje na stažení náskoku soupeřů máme
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Trautenberg
19:38 28.04.2015 85.13.68.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
odin
13:47 28.04.2015 77.240.96.XXXTo se mi líbí Tady je vidět rozdíl v přístupu člověka "z praxe" a "kancelářských krys".
Fallows vymýšlí řešení, jak stáhnout náskok soupeřů a Marko vymýšlí výmluvy, proč nelze stáhnou náskok soupeřů.
Fallows ..."nástroje na stažení náskoku soupeřů máme..."
Marko ..."motorsport bez motoru, je náročný..."
I když je jasné, že jak šasi, tak motor jsou součástí vozu a úzce spolu souvisí jejich funkčnost, přesto výroky obou pánů vnímám diametrálně rozdílně.-
-
odin
12:41 29.04.2015 77.240.96.XXXAle já nikdy nikde netvrdil, že motor Renaultu je špice. Bída to je, o tom není sporu. Jenom si myslím, že kdyby více spolupracovali konstruktéři šasi s motoráři, byl by výsledek mnohem lepší, minimálně co do spolehlivosti. Hrát si každý na svém písečku a pak se vzájemně obviňovat k ničemu nevede.-
-
-
-
odin
19:16 29.04.2015 77.240.96.XXXOpět jsi špatně pochopil. Já jsem ti tu napsal někdy před týdnem, že RedBull si to měl s renaultem vyříkat (čím ostřeji tím lépe) mezi "čtyřma očima" a nevláčet je médii.
Ona je jedna věc kritika a druhá věc pomluvy, vydírání a podobné praktiky RedBullíky hojně využívané.
A ty mi pořád omíláš to samé, že na kritiku mají právo.
Já nezpochybňuji to, že na kritiku mají právo. Ano mají. Ale ne přes média a ne stylem který volili.
Pokud by napsali, že jejich partner Renault má problémy s výkonností motoru a tudíž oni nemohou předvádět potenciál, kterým jejich auto disponuje, nejspíše bych z toho až takovou vědu nedělal. Maximálně bych si "ulevil" nějakým sarkasmem, ,který ty používáš mnohem častěji a šel bych od toho.
Ale kampaň, kterou rozpoutali loni a ve které pokračují letos, je prostě příliš nejen pro mne. Řekl bych, že před pár lety jsem byl jeden z mála, který se o jejich praktiky otíral, protože mi vadily. Dnes jsi ty jeden z mála, kdo je ještě hájí. A za vše si mohou sami svým počínáním.-
-
-
Mike17
09:32 30.04.2015 93.99.87.XXXAle já nikde neobhajoval jejich styl kampaně. Jestli ano, prosím citaci!
Já obhajoval právo stěžovat si na nekvalitní výrobek. Že byl nekvalitní, jsi napsal i ty a to doslova!!!!!
Jestli je zaslepenost říct o předraženém nekonkurenceshopném výrobku, že je to předražený nekonkurenceschopný výrobek, pak jsem zaslepený. Ale ty jsi to řekl taky. Tak co mi vyčítáš?-
-
Mike17
12:00 30.04.2015 93.99.87.XXXStyl si vysvětluješ po svém. Na prohlášení, že mají nejslabší, nejnespolehlivější a nejdražší motor není nic stylového. To je prostý a dokazatelný fakt.
Ne, mně nevadí že si meleš svou. Mně vadí, že je obviňuješ ze lži ve věcech, kdy mají dokazatelně pravdu. Tudíž lžeš ty.-
odin
12:15 30.04.2015 77.240.96.XXXNapsal jsem: "Ale já nikdy nikde netvrdil, že motor Renaultu je špice. Bída to je, o tom není sporu. Jenom si myslím, že kdyby více spolupracovali konstruktéři šasi s motoráři, byl by výsledek mnohem lepší, minimálně co do spolehlivosti. Hrát si každý na svém písečku a pak se vzájemně obviňovat k ničemu nevede. "
Včem lžu?-
Mike17
12:58 30.04.2015 93.99.87.XXXAno, tahle věta je v procesu tesání do kamene.
Dobře si ji pamatuji a rozhodně ji za lež nepovažuji.
Za lež považuji třeba tvé tvrzení, že RB obviňuje pouze Renault a své chyby nepřiznává. Jestli na tom trváš, najdu ti i tuto tvoji větu, včetně odkazu, kde Horner mluví o problémech na jejich šasi.-
odin
13:25 30.04.2015 77.240.96.XXXOpět je třeba abys přesunul cíl svého hledání o rok zpět. Tam hledej výroky kohokoliv od RedBullu. A vsadím se, že nenajdeš ani zmíňku o vlastních problémech s šasi. Zato plno pomluv, vydírání a lží směrem k Renaultu. Dokonce Marko stavěl "svůj motor". To není lež? Já je právě z těchto věcí obviňuji celou tuto dobu. Jak vyjde článek s nějakým nářkem a obviněním Renaultu, už píšu o pomluvách a lžích.Tak jak oni jsou neúnavní, jsem neúnavný i já.
A až letos v posledních dnech především Horner změnil rétoriku. A také pod těmito články nenajdeš jediné mé obvinění ze lží. Tak o co ti jde? Spatlat dvě různá prohlášení s dvěmi mými různými reakcemi na ně tak, aby to vypadalo, že jsem neobjektivní?
Klidně to zkus. Ale cituj mne tam, kde píšu k článku o Hornerových výrocích s problémy jejich šasi. Nikoliv kde se vyjadřuji k Markově demagogii.-
Mike17
14:39 30.04.2015 93.99.87.XXXAno, řeči o motoru byly lži, jak jsem také řekl i já. Ale to že svalují veškerou vinu na Renault lež je. A Horner nepřiznával problémy se šasi jen v posledních dnech, kde jsi ho nekritizoval, ale už delší dobu. A troufám si říct, že ne úplně dokonalé šasi přiznával i loni. Jestli ti vadí lži pana Marka, pak piš, že lže pan Marko a ne RB. Marko je poradcem Mateschitze, šéfem RB je Horner. Pokud ti to uniklo.
U Hornerových výroků, kde mluví o problémech v RB většinou nereaguješ, pokud tam není zmínka i o motorech. Ale stačí aby se někdo zmínil o motorech Renault, hned jsi tu s verzí, že RB svaluje všechnu vinu na Renault. A to je lež. Pokud ti něčí lži vadí, neměl bys dělat to samé.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek