DISKUZE K ČLÁNKU Marko: Ricciardo je na stejné úrovni jako Vettel

Odborný poradce Red Bullu řadí Daniela Ricciarda na stejnou úroveň jako Sebastiana Vettela, který od nich po loňské sezóně odešel k Ferrari.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko: Ricciardo je na stejné úrovni jako Vettel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 60, poslední 30.04.2015 17:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 29.04.2015 13:15
Ano, byl to on. Pokud jde o Schumachera, tak… »
» odin (Hlasovalo 6 lidí) 29.04.2015 13:38
To jsi překroutil. Psal jsem, že Vettel nemohl… »
» odin (Hlasovali 5 lidé) 29.04.2015 18:21
Aj, tak to byla jiná diskuze. Každopádně za… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • odin

    odin

    77.240.96.XXX
    Co Marko řeší? Nahradit jednoho pilota druhým, když oběma dá tým TOP auto se kterým oba vítězí, není žádný problém. Pak si lze myslet, že se jedná o rovnocennou náhradu.
    Horší je to, když jeden z nich TOP auto nemá a tudíž o možnost vítězit přichází. Pak nastanou dohady, kdo je lepší a proč. Zda tým sehnal, či nesehnal rovnocennou náhradu atd.
    V případě Vettela a Ricciarda bylo dobrá možnost jejich bezprostředního srovnání alespoň v jediné sezóně. A tady musím dát dr.Markovi za pravdu. Ricciardo je rovnocenná náhrada za Vettela, neb jej dokázal porážet i v závodech, kdy Seb neměl s autem problémy.
    Velkou ztrátou, kterou RedBull nedokázal nahradit, je odchod Webbera a jeho nedoceněná práce na vývoji aut. I uctívaný Adrian Newey přiznal, že Webberova práce byla pro konstruktéry cennější, než Sebova. Jakmile RedBull přišel o pilota na jehož práci mohl kolega parazitovat, šla jejich výkonnost dolů. A jde dolů nadále. Loni ztratili šanci bojovat o titul, letos se propadají ještě níže.
    Ano, je to způsobeno také nedostatečným výkonem pohonné jednotky. Ale což v dobách RedBullácké dominance měli nejsilnější motor v poli? Nikoliv. Jejich motor patřil i v té době k nejslabším. Přesto vítězili. Tak že příčina bude někde jinde.13

    + 5 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Ale ale. Já myslel že teorie o "zlatém šroubováku" je mýtus hodný naprostých tupců. A on ho měl Webber. 12
      Jo já vím, tohle přesně si neřekl, omlouvám se. 03
      Jak ti do té teorie zapadá to, že vždycky během sezony začal Mark ztrácet? Nemělo by to být naopak? Jestli jeho zpětná vazba byla pro RB cennější, mělo by z toho vyjít auto vhodnější pro něj. Ne? 12

      + 4 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        Webber auta nestavěl, nemohl mít zlatý šroubovák.
        Zapadat mi nic nemusí. O přístupu RedBullíků k Webberovi tu vedeme diskuzi šest let. A moje názory znáš. Tak proč se tak hloupě ptáš a podsouváš zase nějaké zpětné vazby?03

        + 5 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • seb.vettel.fans

          85.135.214.XXX
          Nebol si to náhodou ty, kto mi prednedávnom písal, že pilot na vývoj auta nemá skoro žiadny podiel ? A mimochodom, ako by mohla RB pomôcť nejaká spätná väzba Webbera, keď ich problém je hlavne v tom, že majú katastrofálny motor ? 03

          + 3 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            Ano, byl to on. Pokud jde o Schumachera, tak podle něj Schumiho přínos pro týmy z pohledu zpětné vazby byl mizivý, ale pokud jde o Webbera, je to jiné kafe. Nejspíš jim zařídil tituly. 04 A podle něj motor za to nemůže, protože RB obviňuje a vydírá Renault neprávem.
            Prostě nedocenili význam Webbera a Renault sám považuje svůj motor za špatný nějak omylem. 12

            + 6 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            To jsi překroutil. Psal jsem, že Vettel nemohl mít na vývoj letošního Ferrari téměř žádný podíl. A zdůvodnil jsem to. Auto se stavělo ještě když tam Seb nebyl. Navíc, že si ho Horner hlídal, aby dodržel "karanténu" a nepustil ho tam ani se seznámit s budoucími spolupracovníky.
            Ale jedno tobě a Mikovi musím přiznat. Jste fakt mistři v podsouvání překroucených názorů druhým.11

            + 6 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Takže tedy pilot má relevantní vliv až když je v týmu po nějaké době? Nechci ti nic podsouvat, jen to chci pochopit. Já jen, že Schumiho tituly také přišly v dobu, kdy už tam nějakou dobu byl. Tak měl Schumi na své vozy a tituly vliv, nebo ho neměl ani Webber? Musíš připustit jedno nebo druhé. Nemůžeš tvrdit, že Schumi na vozy vliv neměl a RB vděčí za své úspěchy Webberovu "šroubováku". 12

              + 3 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.96.XXX
                Ne. Opět zvrácený nesmysl.
                Především pilot nemůže mít vliv na vývoj auta, když u týmu ještě není. Co je na tom nepochopitelného? Opravdu s tebou je diskuze jak s destiletou dcerou mého synovce.02

                + 3 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Na tom nic, proto jsem dal příklad Schumachera. A pak, že se mnou je řeč jak s desetiletou holkou! 12 12 12
                  Jestli ti to uniklo, tak Schumacher získal tituly v Benettonu až po 2 letech, u Ferrari až v 5-té sezoně. A pořád ses obouval do lidí, kteří zásluhy připisovali i jemu. 12
                  Prostě okecávej si to jak chceš. Buď musíš vycouvat z názoru o Schumacherovi, nebo o Webberovi. Přece si zakládáš na férovém přístupu. Buď může mít každý pilot vliv na konstrukci vozu, nebo nemůže. Nemůžeš tuto schopnost v rámci "férovosti" přisuzovat pouze Webberovi. 12

                  + 3 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.96.XXX
                    Nepřisuzuji schopnost pouze Webberovi. Citoval jsem Neweyho a snažil se to i trochu vysvětlit. Ale kdo nechce chápat nepochopí.
                    Dnes jsem ti jasně napsal, že Webber auta nestavěl, tudíž neměl zázračný šroubovák. V minulosti jsem totéž tvrdil o Schumacherovi. Kde je rozpor? Co se mi tu pořád snažíš podsunout. Šlápl jsem ti na kuří oko, nebo poranil ego, či zpochybnil tvé božstvo?

                    + 4 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      Citoval jsi pouze 1 větu vytrženou z kontextu. 12
                      Ale celkem jasně jsi napsal, že Webber RB chyběl ve vývoji nového vozu. Viz citace:
                      "Velkou ztrátou, kterou RedBull nedokázal nahradit, je odchod Webbera a jeho nedoceněná práce na vývoji aut. I uctívaný Adrian Newey přiznal, že Webberova práce byla pro konstruktéry cennější, než Sebova. Jakmile RedBull přišel o pilota na jehož práci mohl kolega parazitovat, šla jejich výkonnost dolů. A jde dolů nadále."

                      Když někdo dával do souvislosti odchod Schumachera od Ferrari a Benettonu s poklesem jejich formy, nebo jeho příchod se vzestupem formy, mohl ses zbláznit a "zlatý šroubovák" byl hned na světě. 12
                      A sám děláš naprosto to samé u Webbera a navíc ti ani tvá teorie naprosto nesedí. Celý svět ví dobře, proč loni RB zaostal za Mercedesem a aerodynamika v tom hraje minimální roli. Na člověka hrozně pohoršujícího neférový přístup trochu úlet. 12

                      + 4 / − 4

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.96.XXX
                        Napsal jsem "A píšu, že jim Webber chybí. Jistěže nejsem tak naivní, abych si myslel, že s Webberem by RedBull dál vítězil. Ale je to jeden článek vítězné mozajky, která se jim rozsypala. "
                        Opět použiji tvůj způsob diskutování a přidám: "je třeba číst vše a ne jenom si něco vybírat."03

                        + 4 / − 3

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          93.99.87.XXX
                          Já to četl celé a několikrát a pořád to zní jasně. Celé vyznění tvého příspěvku podtrhuje tvoje věta:
                          "Jakmile RedBull přišel o pilota na jehož práci mohl kolega parazitovat, šla jejich výkonnost dolů. A jde dolů nadále."
                          Je z toho naprosto patrné, jak jsi to myslel. A vůbec ti nevadí, že celý rozhovor s Neweym nijak Markovu roli na vývoji nevyzdvihuje a není z ní patrné, že by byla větší než "parazita" Vettela. S vyjímkou citlivosti na aerodynamické změny, což je jen část konstrukce vozu.
                          Nechme toho, prostě sis ve své zaujatosti proti RB naběhl na hrot vlastního meče. To se stává i v lepších rodinách. A je dost pravděpodobné, že si stejně naběhnu i já. No vlastně se to stalo nedávno u odstupu Ferrari. 12
                          Jen buď připraven u další diskuse ohledně "zlatého šroubováku", že budeš muset hodně vážit slova, abych ti Webbera neomlátil o hlavu. 03

                          + 3 / − 4

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
            • seb.vettel.fans

              85.135.214.XXX
              Trochu ťa zacitujem 03
              "Představa, že chod týmu, kde vše funguje a řídí přes počítače, díly vyrábí automatičtí roboti, drtivá část zpětných vazeb je přes telemetrie, tůzné aerotunely, měřáky tlaků, které přečtou jen odborníci, najednou změní k perfekcionalismu Vettelův deníček, je pro mne více než úsměvná.Jak jsem psal dříve, podobné nesmysly se psaly ve své době o Schumacherovi, až z toho vznikl všeobecný obraz jakéhosi Schumachera-všeuměla (manažera, konstruktéra, pilota, testmena, svačináře, desingnéra, mechanika i opraváře). V F1 to takto snad nikdy nefungovalo. Možná v dávných pionýrských dobách a to na tyto práce byli alespoň ve čtyřech-pěti." No, a teraz tu píšeš o nejakej zázračnej spätnej väzbe Webbera, ktorá podľa teba RB pri vývoji veľmi pomáhala 04

              + 2 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                93.99.87.XXX
                11

                + 4 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.96.XXX
                Aj, tak to byla jiná diskuze. Každopádně za tímto citátem si stojím. A
                o zázračné zpětné vazbě Webbera nikde nepíšu. Jen o názoru Neweye ohledně většího podílu Webbera při konstrukci aut, než Vettela. Možná jsem to špatně napsal, protože slovo "podíl" či "Webberova práce" (v původním komentu), není dostatečně vystihující. Jelikož Adrian řekl, že Webber byl citlivější ve vnímání vozu a tudíž byly jeho informace pro něho, jako konstruktéra cennější. Snad si to pamatuji správně, abych nebyl chycen za slovíčko.
                Tak že žádný zázračný šroubovák, ani bůhvíjaká zpětná vazba. Jenom citlivější vnímání, možná schopnost lépe popsat chování auta, nebo problémy.
                A píšu, že jim Webber chybí. Jistěže nejsem tak naivní, abych si myslel, že s Webberem by RedBull dál vítězil. Ale je to jeden článek vítězné mozajky, která se jim rozsypala.

                + 5 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • seb.vettel.fans

                  85.135.208.XXX
                  Prvý tvoj koment ale vyznel tak, že si naozaj myslíš, že keby tam bol Webber, tak by vyhrávali. Písal si, že práca Webbera im chýba najviac, a že jeho odchodom klesli a klesajú dole, nie, že je to ďalšia z vecí, pre ktoré tento rok strácajú. Teda, v tom komente to tak vyznelo.

                  + 3 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    93.99.87.XXX
                    Níž napsal před chvílí toto:
                    Vím, že jsem popudil vzpomínkou na Webbera v souvislosti s parazitováním kolegy na jeho "práci". 03 18
                    To prostě neokecá. Napsal, že Vettel parazituje na vývoji Marka a zapomněl na to, že u jiných pilotů má názor opačný. 12

                    + 5 / − 4

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • seb.vettel.fans

                      85.135.208.XXX
                      S tou Webberovou spätnou väzbou to trochu prehnal, no. Ale všimol som, že keď sa nejaký článok týka Vettela, má tam skoro vždy nepriamy koment s kritikou na neho. 12

                      + 2 / − 5

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        93.99.87.XXX
                        Ano, má snad po každém závodě komentář vyzdvihující Kimiho nad Vettela, ikdyž dostává nakládačku. Stejně jako nezapomene vyzdvihnout Alonsa nad Buttona (ikdyž nemají žádný relevantní závodní výsledek) a nikdy nezmíní jeho prohry v kvalifikaci. Prostě objektivita sama. 12

                        + 5 / − 4

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg v Kanadě

Bearman nastoupí s Haasem v Barceloně, nahradí v roce 2025 Hülkenberga? Zamíří Sainz k Williamsu?

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama