DISKUZE K ČLÁNKU Měly by zákaznické týmy hradit výrobcům motorů náklady na vývoj? Sauberu se to nelíbí
Šéfce Sauberu, Moniše Kaltenbornové, se nelíbí vysoké ceny, za které musí ve Formuli 1 odebírat od výrobců pohonné jednotky. Špatně je podle ní i to, že do ní zahrnují také své náklady na vývoj.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Měly by zákaznické týmy hradit výrobcům motorů náklady na vývoj? Sauberu se to nelíbí
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
Mr.B
17:25 22.04.2015 90.176.164.XXXOno není zcela pravda, že jde o obchod jako každý jiný. Výrobci motorů totiž profitují ze znalostí při konstrukci motorů a dnes hlavně rekuperačních jednotek v jejich hlavní činnosti - produkci silničních aut. Proto si nakonec prosadili změnu pohonných jednotek protože atmosferická V8 se jim nehodila do koncepce. Docela chápu názor, proč by vlastně měli odběratelské týmy financovat vývoj pohonných jednotek do silničních aut svých dodavatelů motorů. -
-
-
uzivatel000190
10:24 22.04.2015 109.81.210.XXXZjednodušit Asi není cesta zpět pro návrat V8, ale to je jasná taktika navrhnout a prosazovat extrém a docílit tak jednoduše toho co potřebuji. Za mě bych odebral ze současných motorů tu "tepelnou" část. Takže by byl klasický malý moderní turbomotor s větší spotřebou a více otáčky (více hluku a výkonu) a doplňoval by ho kers, kde by zase bylo krásně vidět kdo kolik má v baterce jako před tím, jen bych na kers aplikoval to co je teď tuším, že můžou uložit do baterií méně energie než spotřebovat za jedno kolo a to by z toho udělalo zajímavý prvek pro předjíždění. Tímto zjednodušením by se cena určitě hodně snížila a náklady na přechod by nemohly být tak velké. Přehled spotřeby bych nechal jen bych nechal ještě povinnost nahlásit kolik kg paliva mám na začátku + jedna baterka a bylo by to zajímavé a přehledné.-
anonym
11:15 22.04.2015 78.98.40.XXXaz tak by cena neklesla kedze by odobrali len 1 motor-generator a sposobilo by to aj velke problemy s ovladatelnostou motora
ta "tepelna" cast pomaha turbu ked nestiha a odstranuje tzv. turbo dieru, bez MGU-H by bolo treba prerobit cele turbo
takze to co usetris na odstraneni MGU-H tak to minies na vyvoji noveho turba a znovu vyladeni celeho motora-
-
uzivatel000190
12:12 22.04.2015 109.81.210.XXXPodle mě je to ta nejsložitější část pohonné jednotky a určitě by se muselo předělat turbo, ale zjednodušilo by se. Vlastně by se výrazně zjednodušila celá pohonná jednotka.
K druhé poznámce - turbo efekt nevidím vůbec na škodu, prostě menší komplikace se kterou by jezdec musel umět zacházet.
Mě z toho vychází, že by cena klesla výrazně, ale uvidíme co vymyslí motoráři, pokud chtějí změnu od 17 tak specifikace se musí vytvořit a schválit letos.-
dannak
12:38 22.04.2015 193.245.34.XXXJestli tomu rozumim, navrhujes postupovat jako do ted, tzn. po dvou letech aspon nejake stabilizace pravidel bys zas zavadel zmeny, ktere si vyzadaji vyzkym, vyvoj a zmeny v konstrukci a vyrobe ? To vse ale opet vyusti v dalsi zdroje, ktere je potreba vynalozit. To je ta uspora, o ktere mluvis ?
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek