DISKUZE K ČLÁNKU Boullier: Vyšší počet motoru představuje levnější řešení. Co na to šéfové ostatních týmů?
Navýšením počtu pohonných jednotek na jezdce se bude 14. května zabývat Strategická skupina Formule 1. Podle závodního ředitele by to nemuselo vést k vyšším nákladům, ale paradoxně by to pro týmy mohlo být levnější řešení.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Boullier: Vyšší počet motoru představuje levnější řešení. Co na to šéfové ostatních týmů?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000968
(Hlasovalo 7 lidí)
21.04.2015 17:04
... s vyššie uvádzanými výrokmi nesúhlasím ... »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
benjo
17:39 21.04.2015 90.179.75.XXXA co se tam píše jiného, než říkám já? Nasadit si můžeš deset motorů, ale dostaneš penalizici. Výrobcům, tudíž favoritům jde o to, aby neměli penalizace. Ale jakmile zvednou počet, tak zákaznické týmy ten jeden motor navíc MUSÍ koupit. Takhle ne, pokud si vystačí se 4mi. Proč myslíš, že se zákaznické týmy tomu brání? Spíš si ten článek přečti Ty a trochu popřemýšlej.
-
-
-
Kapor
15:04 20.04.2015 80.87.214.XXXTento Elvis už načisto,... ...osprostel, ak to tvrdí, lebo už v prvej triede ho učili, že za 4 jabĺčka dala mamička X euri a za 5 jabĺčiek dala Y, pričom X je menšie ako Y. A ak je to u nich inak, tak on asi cez víkend spadol zo schodov a udrel sa o hlavu, čo by nebolo také tragické, keby načisto neprišiel o rozum. Veď to je špeciálna kusová výroba, kde každý komponent stojí majland pri ktorom sú použité nielen špičkové materiály, ale aj technológia a odvolávať sa na to, že viac je menej je predsa hlúposť. Keby ich dal upiecť do cukrárne a ozdobiť, aj tam by 5 stálo viac ako 4, Erik.
-
Stross
15:13 20.04.2015 109.81.245.XXXJenže vy si p. Kapor neuvědomujete, že vyladit špičkově spolehlivost takto komplexního systému je neuvěřitelně drahé - jede několik desítek brzd, lidé na tři směny atd.
A druhá věc - oni ty páté (a možná i šesté) motory stejně budou muset nasadit, takže se podle vás ušetří co? Když se to trochu uvolní, nebudou muset tolik utrácet za tu "99,9%" spolehlivost. Někdy 4 jablka opravdu mohou být dražší než pět jablek.-
anonym
15:29 20.04.2015 80.87.214.XXXKapor Ja nemôžem za to, že FIA diskriminuje Hondu, lebo v prvej sezóne mala mať 5 pohonných jednotie, ale naopak pre Renault bude v druhej sezóne aj 5 pohonných jednotiak málo na a ako som už povedal, FIA keď schvaľovala 4 pohonné jednotky na tento rok, tak za etalon zvolila Mercedes. Ak to dokáže on a tiež Ferrari, tak to musí dokázať nielen Honda, ale aj Renault. Ak nie nemajú v F1 čo robiť. A na 4 pohonné jednotky musí byť podľa obchodného zákoníka, ktorý platí aj v F1 garantovaná nielen cena, ale aj spoľahlivosť. Ak nie, ostatné kusy idú na vrub zhotoviteľa. Tak je to všade, nielen v F1.
-
-
Face
16:19 20.04.2015 37.188.233.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Kapor
10:53 21.04.2015 194.160.178.XXXPravdu nemáš ty,... ...lebo spoľahlivosť je obrátená hodnota poruchovosti, ktorá je funkciou vaňovej krivky a má charakteristický priebeh pre všetky výrobky v automobilovom priemysle a po odbrzdení a zábehu má maximálnu hodnotu 8% (poruchovosť je z toho dôvodu väčšia na začiatku a potom na konci tiež stúpa ), inak je výrobok brak. Čiže spoľahlivosť je 82% a viac, čo odbpovedá zhruba priemeru u Mercedesu za minulý rok a sú tam, kde majú byť. Pri zachovaní predpísaných parametrov chodu u pohonných jednotiek na výkon, buď urobíš jednotku ktorá to spĺňa, konštrukčne a materiálovo, a ak niektoré uzly to nespĺňajú a spôsobujú poruchy, ich odtsránenie nie je hra na percentá, ale úprava, ktorá zaručí týmto komponentom rovnakú životnosť, za predpísaného chodu, ako majú tie ostatné a táto cena nie je výššia, ako cena jednej pohonnej jednotky, ty zmätok tejto spoločnosti. Ak by totiž takto postupovali v automobikách, tak prerobia aj gate a ty skončíš s tvojou filozofiou *** !
Příspěvek byl redakčně upraven. -
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek