DISKUZE K ČLÁNKU Týmová režie u Ferrari? "Nechci o ní slyšet," vylučuje Arrivabene

Šéf Ferrari Maurizio Arrivabene vyloučil dříve hojně používané týmové režie ve svém týmu, aby pomohl některému z jezdců k titulu, a vyjádřil maximální podporu Kimimu Räikkönen, který v šampionátu na svého týmového kolegu Sebastiana Vettela ztrácí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Týmová režie u Ferrari? "Nechci o ní slyšet," vylučuje Arrivabene

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 28, poslední 15.04.2015 15:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» skejpa (Hlasovalo 38 lidí) 14.04.2015 11:01
Nevím jak vám ale mě se Arrivabene líbí. … »
» odin (Hlasovalo 10 lidí) 14.04.2015 14:41
Tak to já si zase raději počkám, než vyřknu… »
» skejpa (Hlasovalo 9 lidí) 14.04.2015 15:29
Mě nepřipadá, že by ho nějak schválně… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • rock

    37.188.129.XXX
    Arrivabene No, v téhle chvíli nemá týmovou režií co získat, na Mercedesy reálně mít nebudou bez režie ani s režií. Možná v několika jednotlivých závodech, ale ne z pohledu šampionátu. A druhý místo je pro Ferrari stjně nedostatečný jako třetí.

    Počkám, jestli svůj přístup zachová, až (jestli) bude Ferrari v reálné hře o titul.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Biblbrox

    94.138.104.XXX
    Kimi je asi stejně dobrý jako Vettel, jen je trochu starší a jeho ztráta je dílem smůly. Jak dlouho trvalo ferrari po příchodu Schumachera než začalo vítězit? Mám dojem, že teď to bude s Vettelem o něco dříve. Ze špatné Alonsovy herky se klube dobrý Vettelův závoďák. Jen aby F1 vydržela, nějak začíná ubývat diváků, a to i u televizí. V Drážďanech kdysi bylo plno diskutujících v elektroobchodech před všemi TV naladěnými na F1 , teď běžela F1 jen na jedné a nikdo na ni nekoukal. Lidi čučeli na snímky z pilotní kabiny letadel (i Biblbrox) a hrané pohádky. Hmmmm. :-(

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Hell

    90.176.130.XXX
    Názory na vedení Ferrari všichni tu píšete, jak je nové vedení skvělé a jak to zvedlo Ferrari, ale příjde mi to jako úplná zaslepenost, tento monopost se začal stavět pod S. D. a potom pod M. M. a jeho součástí byl Fernando Alonso, takže slávu dávat na účet novhé vedení Ferrari je velmi krátkozraké a další věc, kde je Ferrari orpoti minulým rokům? dominuje? vyhrává pravidelně? ne, stále dotahuje nejlepší, tak mi řekněte co se zěmnilo krom lidí v týmu, když výsledky jsou jako posledních 5 let? ano Ferrari se zlepšilo oproti loňsku, ale to byla nutnost, tak nechápu to uchcávání z Ferrari a to jsem sám fanda Ferrari, buďte realisté a řekněme si pravdu, Ferrari na titul nebude mít letos, příští rok? možná ..

    + 15 / − 16

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000190

      uzivatel000190

      109.81.210.XXX
      Naprostý souhlas, také mě to přijde úplně mimo vychvalovat nové vedení když na tom autě mají minimální podíl a to opakuje každý ing z f1, že to opravdu nejde obrátit za chvilku navíc i současného technického ředitele také přivedlo minulé vedení. Zdaleka nedominují, takže současné vedení bych hodnotil až tak za rok či dále, tam se uvidí . Mimochodem tuším, že minulý rok i přes zpackanou sezónu v číně také udělali třetí místo.:)
      Prohlášení o týmové režii si rád zapamatuji a myslím, že i každý novinář, podle mě se mu to může snadno vrátit, protože naprosto jednoduše si dovedu představit situaci kdy jeden jezdec reálně bojuje o šampionát a druhý má stále také šanci, ale opravdu jen tu matematickou o kterou třeba může přijít už v dalším závodě a on ten druhý bude před tím prvním...

      + 8 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        213.151.83.XXX
        Třetí místo v poháru konstruktérů (s odřenýma ušima) není nic ke chlubení. Kolikrát byl Alík na bedně? Asi vým nedochází, že od půli sezony 2014 přestali auto stavět výlučně podle příní Alonsa. A výsledky se dostavili, i když to nechcete slyšet.

        + 3 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel000190

          uzivatel000190

          109.81.210.XXX
          Ehm, opravdu si myslíš, že pilot může za to, že motor neměl výkon a auto nebylo nic moc? Nebo, že týmu evidentně v posledních letech chyběla inovátorská myšlenka či překvapivé řešení? Vždyť všechno s čím přišel rb, ale i mcl či lotus - ferrari jen kopírovalo. Věř tomu, že to opravdu není o jezdci. Nějak jsem nepředpokládal, že i v debatě o vedení si najdou odpůrci alonsa svoje místo. Já se o něm vůbec nebavil, čistě o zásluhách současného vedení, které jsou opravdu minimální a naopak o dobrých tazích minulého vedení viz přetažení Allisona, výstavbu nové továrny a obnovu technického zázemí. Vše to byla rozhodnutí původního vedení.
          Jinak v roce 2014 skončilo ferrari čtvrté, stačí kliknout nahoře a jediné v čem se shodneme, že minulou sezónu odpískali dříve, což je logické s tím střepem a hlavně se to stalo i v minulých letech, kde po tom delším vývoji měli lepší sezónu viz boj o titul.

          + 4 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Easy

    46.135.10.XXX
    To byla reakce na ctenare Kapko, z toho mobilu se mi to nejak nedari...

    + 2 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Easy

    46.135.10.XXX
    11 11 11

    + 3 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    94.199.40.XXX
    alfa Pokud tým nemá absolutně bezkonkurenční vůz (jako měl loni Mercedes), o titulu mistra světa bude rozhodovat lepší týmová režie. Tým, který nepojede na jednoho jezdce, nemá šanci. Pokud si to Arrivabene neuvědomí, Ferrari titul nezíská.

    + 5 / − 17

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      89.173.188.XXX
      Arivabene tvrdi ze matematika plati, iba nebude na ukor jedneho jazdca z druheho robit splachovaci zachod ako to bolo za najgenialnejsieho Alonsa

      + 19 / − 17

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    89.173.188.XXX
    2008 keby po odchode Jeana Todta prisiel sucasny management v roku 2008 tak Ferrari by mali uz 5 titulov do dnesnej doby s dvojicou Massa Raikkonen

    + 18 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno, ... ...u Ferrari je tímová réžia zbytočná, ako to bolo aj u Red Bullu, lebo Sebastian, jeho spôsob práce a nacvičené postupy, to samy predurčujú, aby bol vždy na 100% pripravený on, ale aj auto. Potom nie je pod tlakom a ako vidieť darí sa mu nielen preto, lebo sa k nemu znovu priklonilo šťastie, ktoré ho v sezóne 2014 celkom opustilo a on to nevzdal a urobil všetko preto, aby svoju povesť napravil. 01 Aj keď je Kimi starší, nie je tá kvalita ako Sebastian, od ktorého ako sám povedal sa stále má čo učiť a to ho aj trochu hnevá, preto jazdí pod tlakom, lebo chce ukázať, že až tak za nim nezaostáva a preto sa mu ani tak nedarí, lebo nejazdí v úplnej pohode ako Sebastian. 11 Musí prestať na to myslieť a začať jazdiť úplne v podode, veď do konca sezóny bude ešte 16 závodov a on to bude môcť ešte veľa krát napraviť, preto hlavu hore Kimi ! 01 Sám som rád, že hoci Ferrari urobilo riadny skok dopredu, Čína ukázala na to, že to jednoducho nestačí, lebo ak Mercedes chce, tak to ľavou zadnou ustráži a kontroluje dianie na špici poľa a bude sviatkom, ak v tomto roku sa Ferrari, alebo niektorý iný tím umiestni v kvalifikácii pred nim. 01

    + 19 / − 17

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • skejpa

    skejpa

    88.146.158.XXX
    Nevím jak vám ale mě se Arrivabene líbí. Maurizio Arrivabene je podle mě velká osobnost, která tomu týmu chyběla. Ne že by mi Mattiaci vadil ale až Arrivabene s sebou přinesl takový punc "já jsem tu pán" i navenek. Připadá mi jako tvrdý ale spravedlivý šéf. Ví a umí podpořit Kimiho, stejně jako stát nohama na zemi a když bude Seb jasně lepší, orientovat případný úspěch na něj. Doufejme, že se jim novinky podaří implementovat a že Mercedes dostanou pod větší tlak, je to pak sranda i mezi závody, když mezi sebou piloti Mercedesu vedou takovou mini válku :)

    + 38 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • mida

      88.101.0.XXX
      Pod to se podepisuji. Mattiaci mi připadal spíš jako manekýn než jako šéf, naproti tomu z Arrivabeneho na první pohled vyzařuje přirozená autorita - to je pravý vůdce, který ferkům dlouho chyběl.

      PS - nejsem ferrari fans, ale tak to cítím

      + 15 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapko

        178.40.203.XXX
        môže byť, ale aj tak si dovolím tvrdiť, že Matiacci urobil zatiaľ pre Ferrari viac - vyrazil Alonsa11

        + 37 / − 11

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      Tak to já si zase raději počkám, než vyřknu názor. Takovýchto keců už jsem od různých šéfů slyšel za ta léta spousty. A většina něco jiného říkala a něco jiného dělala. Až Kimi bude moci Seba předjet, nebo na něho alespoň útočit, uvěřím. Zatím o něho tým pečuje až jako o druhého pilota. Přednostně je odbavován Vettel, ať se podívám, kam se podívám. Přezouvání, výjezdy ke kvalifikaci, startegie...
      Proto mne dost zklamal výjezd SC v Číně. Rád bych viděl, jak se k souboji VetxRai, ke kterému se schylovalo, tento pán postaví. No, snad ještě bude dost příležitostí, aby svým slovům přidal také na vážnosti skutky.

      + 10 / − 11

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • janoreno

        178.143.232.XXX
        .....počkajme si až bude Kimi po kvalde pred Sebom potom to posúdime z oboch strán......:-):-P

        + 4 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          To jsem nepochopil. Jakou roli v týmové režii hraje kvalifikace? I z horšího místa na startu lze svého týmového partnera porazit, když ovšem je předjíždění parťáků povoleno.
          A naopak. Pokud bude Kimi lepší v kvalifikacích a bude mít pozici týmové dvojky, bude muset přenechávat své lepší postavení a body, kolegovi.
          Tady přeci nejde o to, kde startuješ, ale zda můžeš bojovat s kolegou o lepší umístění.
          Pokud sis chtěl jen rýpnout, tak ok. Já nikde netvrdím, že Kimi neudělal pár chyb v kvalifikacích. Já tvrdím, že mu tým zatím příliš nepomohl, ačkoliv Arrivabene žvaní o tom, jak mu pomáhají. Možná ano, ale není to zatím vidět.03

          + 6 / − 11

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • skejpa

            skejpa

            88.146.158.XXX
            Mě nepřipadá, že by ho nějak schválně limitovali. Spíš si za své kvalifikační "úspěchy" zatím vděčí sám.

            + 9 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama