DISKUZE K ČLÁNKU Zpráva Renaultu z Číny: Identické poruchy motoru u Kvjata a Verstappena

Velká cena Číny byla pro Renault velkým zklamáním, na bodech dojel pouze jeden ze čtyř vozů, dva museli odstoupit kvůli technickým problémům. I když je podle něj nyní ovladatelnost nejlepší za poslední dva roky, přesto došlo k přenesení některých problémů z první specifikace motorů i na tu novou. Co se o příčinách včerejšího mizerného výsledku můžeme dozvědět z oficiální zprávy francouzského výrobce?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Zpráva Renaultu z Číny: Identické poruchy motoru u Kvjata a Verstappena

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 13.04.2015 22:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» toorek (Hlasovalo 9 lidí) 13.04.2015 11:24
No jako fanda McL jsem sice rád, že to dojelo… »
» toorek (Hlasovalo 8 lidí) 13.04.2015 10:36
Kdy už si konečně vedení F1 přizná, že tyhle… »
» toorek (Hlasovali 4 lidé) 13.04.2015 11:58
No já si na závody rád přivstanu, stejně tak i… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Libor

    89.190.61.XXX
    Z motoru s vnitřním spalováním se stal motor s vnějším spalováním14

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • toorek

    toorek

    188.175.65.XXX
    Kdy už si konečně vedení F1 přizná, že tyhle motory jsou slepá ulička a cesta do záhuby? V rámci "úspor" se jezdí s historicky nejdražším a navíc nespolehlivým agregátem, který jen snižuje atraktivitu závodění, protože kvůli omezením nikdo nemůže jet naplno. A že to Mercedesu momentálně jakžtakž funguje na tom nic nezmění.

    + 8 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Karel

      109.81.245.XXX
      Snad bys nechtěl, aby jsme se vrátili zpět do jeskyní s těmi archaickými 2.4 V8 žrouty? Jak to myslíš, že to Mercedesu funguje jen "jakžtakž"? A Ferrari to nefunguje? A co teď Honda v Číně? Taky si vzpomeň, kdo hlavně byl pro současný formát motorů a proč.

      + 8 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • toorek

        toorek

        188.175.65.XXX
        No jako fanda McL jsem sice rád, že to dojelo do cíle, ale to je asi tak všechno. Ale zajímalo by mě, jak by to u ostatních vypadalo, kdyby se zrušilo omezení průtoku paliva, aby těm motorům konečně mohli jezdci pořádně pustit žilou. Vydržely by to? Návrat ke starým motorům je asi nereálný, ale vůbec by mi nevadil. Pokud by automobilky odešly, našly by se jiné týmy, které by chtěly závodit a se starými motory by si to mohly i dovolit. A pokud jsou zapotřebí nové moderní motory, tak se mohlo určitě vymyslet něco méně komplikovaného a třeba jenom s KERS, když už to musí být za každou cenu "zelené". Výrobci umí postavit úsporné výkonné motory, tak proč to komplikovat tím vším, co do toho teď narvali. Je to moc složité, nespolehlivé a musí to neustále on-line hlídat armáda inženýrů, ale hlavně že se volá po úsporách. Vývoj je notně omezen a testovat na dráze se až na pár výjimek nesmí (což je v případě nových pohonných jednotek nesmysl). Soukromé týmy krachují a závodění jde do kopru. Asi to nebude ta správná cesta. A jako divák musím říct, že ještě před pár lety se nás na každý závod slezla v hospodě velká parta a klidně jsme šli do nonstopky ve čtyři ráno, jen abychom společně fandili každý svému týmu. I na závody jsme jezdili do Maďarska. Teď na to koukám sám doma, nikoho to už totiž nebaví.

        + 9 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Karel

          109.81.245.XXX
          Ale to není motory nebo tím, že by F1 byla méně zajímavější. Je dobře, že to je složité - F1 má pohánět pokrok, je vrcholem motosportu. Soukromé týmy krachovaly vždy, ale závodění vzkvétá. To, že dnes nejste schopní ve čtyři vstát je spíše dokladem toho, že zkrátka stárnete.

          + 6 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • toorek

            toorek

            188.175.65.XXX
            No já si na závody rád přivstanu, stejně tak i na tréninky. Ale jak jsem psal, zůstal jsem ve svém okolí poslední skalní. Něco na tom, co tvrdíš, je, ale ten technologický skok byl zjevně příliš velký a musí se to teď vychytávat za pochodu včetně pravidel. Na druhou stranu je spousta diváků, kteří se prostě jen chtějí podívat na pěkné a zajímavé závody. To při současné komplikovanosti a stavu věcí většinou nedostanou, takže opravdu zůstává otázkou, zda toto není slepá ulička. Nebo to má být sport jen pro úzkou specifickou skupinu fanoušků? To by Bernie asi nechtěl. 03

            + 4 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Karel

              109.81.245.XXX
              Já myslím, že F1 dělá chybu jinde - v přístupu k fanouškům. Mladší generace je o něco línější a rozmlsaná z jiných sportů. F1 vše tutlá, problém cokoliv najít, nezveřejňuje videa (případně letos už něco nabízí, ale za nekřesťanské peníze, zatímco jinde to je zdarma), týmy se zavírají v garážích, je špatně vedená (protichůdné zájmy Ecclestona a FIA, která neumí prosadit rozumné požadavky) atd. Motory a špičková technika podle mě nejsou tou slepou uličkou.

              + 8 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Spoiler

                94.112.191.XXX
                Ad motory - muzeme nadavat na jejich tichost atd...ale proste ta technologie je neuveritelna. Navic plno systemu rekuperace (minimalne skrz zkusenosti s nima) si najde cestu do obycejnych aut. Jako bonus je...ze vysoky tocivy moment prispel k lepsi akci a predjizdeni.

                Nejvetsi fail aktualni F1 je, ze tohle se nepodarilo komunikovat. A na to navazuje presne ten fail 2 a to naprosta ignorace modernich kanalu. Myslim, ze by FOM ruce neupadly, kdyby po zavodech byl sestrih na YT. Navic by tim i neco vydelali :)

                + 5 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    No ja som to čakal,... ...lebo nik nie je tak bohatý, aby pohonné jednotky hodil ihneď do šrotu, preto asi využijú ich fungovanie do konca životnosti a zlepšenie príde s novou garnitúrou od polky sezóny. 11

    + 17 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama