DISKUZE K ČLÁNKU Zpráva Renaultu z Číny: Identické poruchy motoru u Kvjata a Verstappena
Velká cena Číny byla pro Renault velkým zklamáním, na bodech dojel pouze jeden ze čtyř vozů, dva museli odstoupit kvůli technickým problémům. I když je podle něj nyní ovladatelnost nejlepší za poslední dva roky, přesto došlo k přenesení některých problémů z první specifikace motorů i na tu novou. Co se o příčinách včerejšího mizerného výsledku můžeme dozvědět z oficiální zprávy francouzského výrobce?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Zpráva Renaultu z Číny: Identické poruchy motoru u Kvjata a Verstappena
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
toorek
10:36 13.04.2015 188.175.65.XXXKdy už si konečně vedení F1 přizná, že tyhle motory jsou slepá ulička a cesta do záhuby? V rámci "úspor" se jezdí s historicky nejdražším a navíc nespolehlivým agregátem, který jen snižuje atraktivitu závodění, protože kvůli omezením nikdo nemůže jet naplno. A že to Mercedesu momentálně jakžtakž funguje na tom nic nezmění.-
Karel
10:42 13.04.2015 109.81.245.XXXSnad bys nechtěl, aby jsme se vrátili zpět do jeskyní s těmi archaickými 2.4 V8 žrouty? Jak to myslíš, že to Mercedesu funguje jen "jakžtakž"? A Ferrari to nefunguje? A co teď Honda v Číně? Taky si vzpomeň, kdo hlavně byl pro současný formát motorů a proč.-
toorek
11:24 13.04.2015 188.175.65.XXXNo jako fanda McL jsem sice rád, že to dojelo do cíle, ale to je asi tak všechno. Ale zajímalo by mě, jak by to u ostatních vypadalo, kdyby se zrušilo omezení průtoku paliva, aby těm motorům konečně mohli jezdci pořádně pustit žilou. Vydržely by to? Návrat ke starým motorům je asi nereálný, ale vůbec by mi nevadil. Pokud by automobilky odešly, našly by se jiné týmy, které by chtěly závodit a se starými motory by si to mohly i dovolit. A pokud jsou zapotřebí nové moderní motory, tak se mohlo určitě vymyslet něco méně komplikovaného a třeba jenom s KERS, když už to musí být za každou cenu "zelené". Výrobci umí postavit úsporné výkonné motory, tak proč to komplikovat tím vším, co do toho teď narvali. Je to moc složité, nespolehlivé a musí to neustále on-line hlídat armáda inženýrů, ale hlavně že se volá po úsporách. Vývoj je notně omezen a testovat na dráze se až na pár výjimek nesmí (což je v případě nových pohonných jednotek nesmysl). Soukromé týmy krachují a závodění jde do kopru. Asi to nebude ta správná cesta. A jako divák musím říct, že ještě před pár lety se nás na každý závod slezla v hospodě velká parta a klidně jsme šli do nonstopky ve čtyři ráno, jen abychom společně fandili každý svému týmu. I na závody jsme jezdili do Maďarska. Teď na to koukám sám doma, nikoho to už totiž nebaví.-
Karel
11:36 13.04.2015 109.81.245.XXXAle to není motory nebo tím, že by F1 byla méně zajímavější. Je dobře, že to je složité - F1 má pohánět pokrok, je vrcholem motosportu. Soukromé týmy krachovaly vždy, ale závodění vzkvétá. To, že dnes nejste schopní ve čtyři vstát je spíše dokladem toho, že zkrátka stárnete.-
toorek
11:58 13.04.2015 188.175.65.XXXNo já si na závody rád přivstanu, stejně tak i na tréninky. Ale jak jsem psal, zůstal jsem ve svém okolí poslední skalní. Něco na tom, co tvrdíš, je, ale ten technologický skok byl zjevně příliš velký a musí se to teď vychytávat za pochodu včetně pravidel. Na druhou stranu je spousta diváků, kteří se prostě jen chtějí podívat na pěkné a zajímavé závody. To při současné komplikovanosti a stavu věcí většinou nedostanou, takže opravdu zůstává otázkou, zda toto není slepá ulička. Nebo to má být sport jen pro úzkou specifickou skupinu fanoušků? To by Bernie asi nechtěl.-
Karel
12:15 13.04.2015 109.81.245.XXXJá myslím, že F1 dělá chybu jinde - v přístupu k fanouškům. Mladší generace je o něco línější a rozmlsaná z jiných sportů. F1 vše tutlá, problém cokoliv najít, nezveřejňuje videa (případně letos už něco nabízí, ale za nekřesťanské peníze, zatímco jinde to je zdarma), týmy se zavírají v garážích, je špatně vedená (protichůdné zájmy Ecclestona a FIA, která neumí prosadit rozumné požadavky) atd. Motory a špičková technika podle mě nejsou tou slepou uličkou.-
Spoiler
18:45 13.04.2015 94.112.191.XXXAd motory - muzeme nadavat na jejich tichost atd...ale proste ta technologie je neuveritelna. Navic plno systemu rekuperace (minimalne skrz zkusenosti s nima) si najde cestu do obycejnych aut. Jako bonus je...ze vysoky tocivy moment prispel k lepsi akci a predjizdeni.
Nejvetsi fail aktualni F1 je, ze tohle se nepodarilo komunikovat. A na to navazuje presne ten fail 2 a to naprosta ignorace modernich kanalu. Myslim, ze by FOM ruce neupadly, kdyby po zavodech byl sestrih na YT. Navic by tim i neco vydelali :)
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
George RUSSELL - Kvalifikace (9:00)
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek