DISKUZE K ČLÁNKU Villeneuve: Dobrá rychlost Ferrari - špatná zpráva pro Rosberga, může být obětován

Bývalý mistr světa F1, Jacques Villeneuve, je toho názoru, že dobrá rychlost Ferrari při dlouhých výjezdech během pátečních tréninků může znamenat špatnou zprávu pro Nica Rosberga.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Villeneuve: Dobrá rychlost Ferrari - špatná zpráva pro Rosberga, může být obětován

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 11.04.2015 19:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 4 lidé) 11.04.2015 19:10
strategie ala Villeneuve Nejsem stratég, ale na… »
» uzivatel000397 (Hlasovali 3 lidé) 11.04.2015 09:05
Rosbergovi sice nevyšel ideálně začátek sezóny,… »
» uzivatel000397 (Hlasovali 2 lidé) 11.04.2015 08:49
Bož můj Tady se dělá účetní rozvaha na začátku… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • odin

    odin

    77.240.96.XXX
    strategie ala Villeneuve Nejsem stratég, ale na rozdíl od Villeneuvea si myslím, že povolání obou pilotů Mercedesu do boxů při Safety caru v jeden okamžik, byl dobrý tah. Mercedes sám přiznal, že museli jet na 3 zastávky. A povolat jednoho pilota během SC dříve a druhého až v dalším kole? Asi všichni normální lidi ví (až na Villeneuvea a pár zdejších mudrců), že by to toho "později povolaného" poškodilo mnohonásobně více, než 4-5 sec. jak tomu bylo v Malajsii.
    Další variantou by mohlo být nezajíždět k výměně při SC, ale pak by v případě 3 pitstopů během ostrého závodu, ztratili na Vettela ještě více.
    A konečně poslední varianta, zkusit jet (stejně jako Vettel) na 2 zastávky. To si netroufám odhadovat, jak by dopadlo. A tak musím věřit stratégům a vedení Merglu, že by jejich pneu nevydržely.
    Já v objetování Rosberga nevěřím, respektive nevěřím v těchto chvílích (začátku sezóny). Pokud by Ferrari konkurovalo Mercedesům cca i v půlce sezóny, potom naopak jsem přesvědčen, že k nějaké oběti nutně dojde. Ať už Rosbergově, nebo Hamiltonově (podle toho, kdo na tom bude lépe).
    S Villeneuvem celkem souhlasím v názoru na Ferrari. Podle mne Ferrari zaznamenalo výrazný pokrok nikoliv díky příchodu Vettela, ale paradoxně, díky odchodu Alonsa. Je to stejný případ, jako byl Mercedes po odchodu Schumachera. Najednou lze postavit auto, které vyhovuje +- oběma pilotům. Takový vůz většinou má i větší potenciál ve vývoji během sezóny (není sešněrován jednostrannými požadavky). A pokrok je vidět okamžitě, stejně jako tomu bylo u Merglu.

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000397

    uzivatel000397

    90.178.29.XXX
    Bož můj Tady se dělá účetní rozvaha na začátku roku. Můj skromný názor je, že po dvou závodech je hodně předčasné jakákoliv predikce. Závody sice něco naznačují, sezóna ale zdaleka nezapadla do vyjetých kolejí.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mič

    90.180.29.XXX
    Ferrko Já si myslím že Ferrko může Rosbergovi opravdu pomoci. On totiž v normálním souboji na Hama nestačí a když se tam připlete Ferrko může se stát více věcí a tím může mít více štěstí. Může na to doplatit i sám Rosberg ale za normálních okolností prostě hraje jen 2 housle. Jsem zvědav jak se k němu Mercedes zachová, Bottas čeká na šanci 03

    + 7 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000397

      uzivatel000397

      90.178.29.XXX
      Rosbergovi sice nevyšel ideálně začátek sezóny, jsme ale na jejím úplném začátku. A pokud někdo Rosbergovi může opravdu pomoci, tak je to především on sám, tedy jeho hlava a k tomu nutný díl závodnického štěstí. Při testech byl Rosberg abnormálně pracovitý, výsledek by si zasloužil, jen mi přijde že by se potřeboval trochu vnitřně uvolnit, aby nebyl pod tlakem myšlenky, že musí být za každou cenu mistr, ale aby to pro něj bylo závodění především obrovskou radostí. Je to o psychice. A pokud by bral vážně kroucení rozumem od různých Villeneuvů, nebylo by pro něj dobré. Hami je k porážení, což dokazoval lišák Button, když jezdili spolu, tak se obyčejně dařilo jednomu a ten druhý měl jistý útlum.

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • dae

    37.48.47.XXX
    Pokud se Mercedes rozhodne pro zmenu filozofie a zvoli nekoho jako tymovou jednicku, tak SI myslim, ze to urcite nebude Na zaklade poctu ziskanych titulu a bla bla bla.... Je to v podstate Jen o tom, ktery z jedcu ma zrovna Vic bodu, a to se muze behem dvou, tri zavodu zmenit... Minuly rok si to mohl videt u redbullu...

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • David

    109.105.48.XXX
    Mercedes Bohužel má pravdu, pokud bude Ferrari konkurenceschopné jakožto že bude tak Nica zazdí vždy když budou moct. Akorád nechápu proč by měl být ve výhodě ten co si to z nich dvou zaslouží nejmíň.05

    + 7 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kubyk002

      85.207.90.XXX
      Ano, nezaslouží si výhodu ten, který je současný mistr světa, ten který svého kolegu minulý rok pěkně vydrtil, ý, ten který je považován experty za jednoho z nejlepších jezdců historie F1, ten který podle šéfů týmů Formule jedna byl v loňské sezóně nejlepší jezdec, ten který vyhrál 2 tituly mistra světa...ten o kterém bych tu mohl ještě dlouho psát, v čem je lepší než než Nico...
      A prostě proč tým vsázel na jednu kartu, tak proč by vsázel na Královnu, když může vsadit na Krále... to je prostě logika... S prominutím i slepý, musí uznat, že lepším pilotem byl vloni Lewis, a letos to zatím jen a jen potvzuje...

      + 11 / − 11

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • David

        109.105.48.XXX
        bohužel nechápeš rozdíl mezi zasloužit a dostat to jen tak. Tak jak to vše v životě dostává Hamilton. Nezpochybnuji jeho talent ale to co dělá mimo trať ale vlastně i bohužel někdy na trati, je prostě nepřijatelné. A tohle to si říká dvojnásobný mistr světa.

        + 6 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kubyk002

          85.207.90.XXX
          Tím chceš říci co?Že si vloni titul nezasloužil, že mu jen tak spadl do klína? Uvědom si, že od prvního závodu musel díky technice jen Rosberga dotahovat... Ano měl to štestí, že nastoupil v první sezoně do týmu, který byl schopen vyhrát titul, ale to je vše... Uznávám, že mimo trať je Lewis hodně svůj a taky ho jako člověka moc nemusím, ale nevím co se ti nelíbí na jeho chování na trati? To že je rychlý? To že občas má ostřejší lokty kdy brání pozici (vzpomeň te si na Schumiho v Mercedesu jak někoho natlačil při obraně pozice skoro na boxovou zídku) nebo, že minule seřval svého inženýra, že na něj nemá mluvit v zatáčkách, to bych udělal taky, je mu jistě známo, že to Lewisovi vadí, když na něj mluví v zatáčkách, takže měl na to plné právo, mohl udělat chybu, která by ukončila jeho závod)..

          + 2 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ja si nemyslím,... ...že to bolo úmyselné rozhodnutie, lebo minulý rok boli na to zvyklí obaja jazdci, že akúkoľvek stratu, ktorá bola do 10 sekúnd ľahko eliminovali a dokonca viac ako polovici štartovného poľa dali do konca závodu kolo, niektorým aj dva. 01 Takže sa nemuseli takouto taktikou vôbec zaoberať a to ich dokonale ukolísalo a prvé Sebastianovo pódium v Austrálii v Mecedese nebrali vážne, tak už v Malajzii prišlo prekvapenie a teraz v Číne budeme vidieť vytriezvenie. 01 Ja si nemyslím, že Nico bude obetovaný, lebo vždy a v každom tíme má prednosť prvé auto na trati a ak Nico vyhrá kvalifikáciu v Číne, či niekde inde a udrží si v závode vedúce postavenie, má prednosť, ak by im došli rovnako pneumatiky a boli povolaný do boxov. Potom bude musieť čakať zase Lewis, ak bude za Nicom. Lewis však nie je taký poddajný a vie vzdorovať, ak vidí, že by to pre neho nebolo výhodné a zlá stratégia, preto by ostal o jedno kolo na trati určite dlhšie, alebo išiel o kolo skôr a vyhol sa tomu, čoho sme boli svedkami v Malajzii. Je jasné, že v Malajzii neprotestoval, lebo bol prezutý ako prvý a robil všetko preto, aby vyhral. 01 Že sa to podarilo nakoniec Sebastianovi je len dobre, lebo tým zas získala F1 na zaujímavosti a bolo by dobré, aby sa vzchopili aj jazdci Williamsu a predviedli sa v závode v plnej paráde, lebo Daniel bude zrejme na to tlačiť, aby zachránil pre Red Bull, čo sa ešte zachrániť dá. 01

    + 18 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama