DISKUZE K ČLÁNKU Marko: Toro Rosso se může odít do žluté

Dr Helmut Marko prohlásil, že Toro Rosso může být zabarveno do žluté, aby zviditelnilo Renault. Také připustil, že je na prodej. Ale odmítl spekulace, že by byl na prodej Red Bull.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko: Toro Rosso se může odít do žluté

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 07.04.2015 13:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 22 lidí) 04.04.2015 16:27
Renaultu se vůbec nedivím. Grglavky na propagaci… »
» erdedy (Hlasovalo 6 lidí) 04.04.2015 13:41
Ale to bol este "original tovarny"… »
» erdedy (Hlasovali 5 lidé) 04.04.2015 12:05
Uz aby to bolo!!! ;-) 01 01 01 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    No Marko zas zaperlil,... ...lebo zmena sfarbenia ešte nikomu nepriniesla výkonnosť a určite sa tak nestane ani u Toro Rosso a ak Red Bull nejedná s Audi, tak si len sám sebe škodí a titul v r 2013 je jeho posledný, ktorý v F1 získal a je odsúdený sa voziť v ďalšom priebehu šampionátu v strede a na konci štartovného poľa, až kým to malinovkárov prestane baviť úplne a ukončia svoje pôsobenie v F1. 02

    + 9 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Pochybuji že by Remault na Markovy zcestné plány kývl. Platil by neskutečné prachy za pochybné právo, natřít vozy béčkového týmu se začínajícími piloty žlutou barvou. Jinými slovy. Marko by si v týmu stejně dělal co by chtěl a Renault by jim to zafinancoval. Myslím si, že Renault buď koupí zpátky Lotus a nebo postaví úplně nový tým.

    + 3 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Renaultu se vůbec nedivím. Grglavky na propagaci Renaultu kašlali i v době jejích největší slávy, kdy získali čtyři tituly v řadě.
    Vlastně i v této době kdy lízali smetanu a třeba jim nevyšel nějaký závod, tak na Renault házeli špínu.
    Nejlepší by bylo, kdyby Renault měl svůj vlastní tým zcela ve své vlastní režii a Grglavky bral pouze jako zákazníka.

    + 22 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    178.41.36.XXX
    Uz aby to bolo!!! ;-) 01 01 01

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Arnoux

      217.66.164.XXX
      Tak samozřejmě to bude pro nás fanoušky černožlutých den hodný oslav, ale za sebe musím říct že mně poslední dobou některý hlášky od Redbullů dost zaráží.(žvanění kluků od Renaultu je ale taky na pováženou)

      Za prvý tedy představa pana Marka o uspokojení potřeb Renaultu přebarvením juniorského Redbullu.Tomu bych asi doporučil podívat se na historii značky a její působení v F1.Jde o výrobce,který dal F1 první turbo,system proměnné geometrie lopatek turba,pneumatické ovládání ventilů,hmotové tlumiče 03 a mnoho dalších technických vymožeností.
      Ve své sportovní síni slávy má tituly z PJ i PK a vede v počtu kvalifikačních vítězství pro motor.

      Tomuhle výrobci by dal přebarvená auta z druhé stáje? To snad ne! I když ho šlechtí,že nabízí stáj Ačkovou tedy auta rychlejší 12 12 12 .


      Za druhý nevím,jestli si vůbec v Redbullu uvědomují,že hrají takřka o život.Jde o tým bez historie a F1 se bez něho rozhodně obejde.Navíc pokud odejdou za pár let už nebude nikdo vědět,že nějaký Redbull vůbec existoval.
      Uznávám,že je Renault těmi kecy o zlepšování motoru přes zimu navnadil na souboj s Medvědy a pak tragedie.

      To ale nic nemění na tom,že i přes 4 tituly je RB v F1 naprostá hov.. bez historie a jestli budou takhle pokračovat dál, brzy se tou historií sami stanou.Mám pocit, že k tomu není daleko.

      Takže budíček,přestante se dohadovat,přestante kecat a padejte všichni něco dělat at v příštím závodě dostane kolo už jen jedno auto a ne obě 12 12 12

      + 18 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • FWMonty

        80.82.145.XXX
        tak přiřazovat k výrobci motorů, Hmotové Tlumiče11 ......tohle mělo na svědomí technické oddělení týmu né výrobce motorů03

        + 4 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • erdedy

          erdedy

          178.41.36.XXX
          Ale to bol este "original tovarny" RenaultF1Team (spirit, MildSeven, Telefonica, Michelin, Birjátor, Alonso, Mutua Madrileňa a dalsie veci...)06 03 Takze ako celok 03

          + 6 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        178.41.36.XXX
        Bezpochyby ma uz unavuje ta medialna prestrelka tiez! Na druhej strane, konecne to neni len "jednostranne" pindanie na motor.
        Krotit by sa mali, ale to myslim na oboch stranach. Neciem ci to bude mozne, ked megafon drzi Helmut... 03 uvidime.

        Co sa tyka prefarbeneho STR - tak radsej by som bol za odkup (alebo odstřel 12 ), ale zas nechcem byt neskromny...04
        Zlepsenie pohonu (HW) sa udialo, len ci sa udialo aj SW vylepsenie - resp. ako to bolo tu "bájnu" sobotu v Melbourne s tym "vynutenym" nasadenim "toho" novsieho (problematickeho/nedostatocne otestovaneho) SW...(?) 03

        Nech je ako chce, s Tvoja poslednou vetou plne suhlasim!!!

        + 2 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • anonym

        78.98.215.XXX
        tim Red bull racing ma 2x tolko titulov ako tim Renault 18

        + 5 / − 22

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Vlasta

        85.71.89.XXX
        Tvůj , na první čtení zasvěcený článek není až taková pravda. Kosočtvercová se v F1 vyskytujou s několika přestávkama od 1971 . Pokud vím , tak naposledy jako team nastoupil v roce 2002 až 2011. Tak že za 9 roků získal 2 tituly MS a 2 tituly PK. Je demagogie tvrdit že RB je naprosté hov.. , bez historie ,když za kratší dobu vybudoval super team , který vyhrál 2x víc titulů než kosočtverci. Inu každá historie někdy začíná. A pokud jsou žabožrouti takoví pašáci, tak at si postavěj i svůj team a ukážou i ostatním jak se to má dělat. Aspoň bude o 2 auta více.

        + 3 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • alfa

          94.199.40.XXX
          Renault v F1 od roku 1971? Já měl za to, že měl premiéru až v Anglii 1977.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

Oscar Piastri slaví vítězství po závodě v Maďarsku

"Norris mistrem světa? Poslední věc, která by Piastriho nadchla." Brundle chválí jeho zabijácký instinkt + VIDEO

Adrian Newey už asi dumá, co mu nové angažmá přinese

Oficiální oznámení nového působiště Adriana Neweye je podle médií otázkou dní

Adrian Newey s trofejí pro vítězný tým

"Newey by nám pomohl se z toho dostat," lituje Marko. Ale už nepomůže, z auta je monstrum

Přes dobrý výsledek nejsou piloti McLarenu spokojeni

PROHLÁŠENÍ po závodě - Radost Leclerca zastínila všechny ostatní

Kevin Magnussen byl po GP Itálie potrestán vlastně dvakrát

Magnussena v Baku neuvidíme, vybodoval se. Sám tvrdí, že svůj trest nechápe

Hrdina dne - Charles Leclerc. Dokázal převézt největší soupeře

GP ITÁLIE: Monza tone v nadšení, Leclerc převezl soupeře dobrou strategií a vítězí

Na podobnou pozici nebývá Max Verstappen zvyklý, proto jeho reakce po závodě byla značně rozladěná (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - Red Bull nechce podléhat panice, ale situaci musí řešit

McLareny na své spanilé cestě nijak nepolevily (ilustrační snímek)

V kvalifikaci McLaren ovládl v Itálii první řadu, Norris po sedmi dnech zajel další pole-position

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (10:30 - 11:30)
    • Kvalifikace (14:00)
  • Neděle

    • Závod (13:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama