DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari: F1 by měla být finančně méně náročná
Týmový šéf Ferrari, Maurizio Arrivabene, si myslí, že F1 potřebuje pro budoucnost trochu menší požadavky na náklady.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari: F1 by měla být finančně méně náročná
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000635
(Hlasovalo 10 lidí)
03.04.2015 11:14
co tedy? gumy a řídící jednotku už jednotné mají… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
09:18 07.04.2015 194.160.178.XXXPravá podstata šetrenie nie je tam,.. ...kde to vidí Maurízio, ale úplne inde: Je to v spravodlivom rozdeľovaní zisku, v stanovení rozpočtového stropu a hlavne jeho kontrola a dodržiavanie, lacná pohonná jednotka, napr. na báze Wankel Turbo-hybrid., ktorý má pre závody, tie najlepšie parametre a to je vysoký výkon, spoľahlivosť, lacné zhotovenie a výdrž na 4-5 závodov ako je to stanovené. Zavádzanie nejakej štandardizácie do F1 je volovina, lebo je to brzda pokroku kreativity a jedinečnosti každého tímu priniesť do F1 vrcholné a jedinečné riešenie ako napr. Mercedes v tejto sezóne. To že je pohonná jednotka drahá aj s riadiacim SW, je dielo mozgov vo FIA a nie Mercedesu a ak sa s tým Mercedes vyrovnal najlepšie, je na ostatných tímoch, ktoré vyrábajú pohonné jednotky, aby ho nasledovali. V F1 vždy platila súťaž medzi najlepšími, kde vavríny získavali v F1 tie tímy, ktoré prišli s najlepším riešením a nejaké zavádzanie štandardizácie, je výplod chorých mozgov !
-
uzivatel000635
11:14 03.04.2015 88.101.0.XXXco tedy? gumy a řídící jednotku už jednotné mají, tak snad baterky, brzdy, pedály, páčky řazení, bezp. pásy a koncové světlo.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek