DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes: Nemůžeme si dovolit polevit - Ferrari udělalo velký pokrok, Williams je také silný
Mercedes před druhým závodem sezóny nehodlá polevit - chce další vítězství. Uvědomuje si, že konkurence nespí a že jejich vůz v jistých oblastech stále není tam, kde by chtěli.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes: Nemůžeme si dovolit polevit - Ferrari udělalo velký pokrok, Williams je také silný
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» JOCHEN RINDT
(Hlasovali 5 lidé)
25.03.2015 10:06
Všechno je jinak. To jako měl Mercedes zhazovat… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
XR
22:42 25.03.2015 78.157.160.XXX- Já zase nikde nenašel, že Vettel musel šetřit pneumatiky, tohle je jen tvá domněnka.
- Podle mě spekuluješ, protože ani já, ani ty, nedokážeš říct, o kolik brzdil Hulkenberg Alonsa a Massa Vettela - o kolik by bylo Ferrari rychlejší? Těch prvních 21,5s není manko na Hulkenberga, nezkresluj to. To JE manko na Alonsa (přesne 21,484s) - na Hulkenberga to bylo o sekundu a půl méně. A zajímavé, že jsi nepřipomněl další detaily, pokud chceš dojít k přesnému srovnání - Vettel musel předjíždět vozy o kolo zpět (v 39. kole ho to např. stálo 1,2s), Alonso loni nikoliv, nebo odlišná koncovka (Alonso zajel loni v předposledním kole svůj rekord, Vettel letos volněji) atd.
- Průměrné čisté rychlosti nesrovnávají něčí náskok víc, něčí míň. Srovnávají všechny stejně.
- Ano, mám pocit, že tato diskuse je přínosná - postupně se přibližuješ k tomu, co tvrdím. Zavrhl si během ní srovnání mokré a suché kvalifikace, pak ses dostal z 1 "kosmetické" desetiny na více než 2 už nekosmetické desetiny na kolo. A byl bys na těch 4, kdybys byl objektivní. V dalších závodech uvidíš, že nejde jen o 1 či 2 desetiny (či kolik do té doby přidáš).-
Mike17
09:48 26.03.2015 93.99.87.XXX-ano spekulace z obou stran. Proto bych to vynechal.
-ano, Hülkenberg byl o vteřinu před Alonsem. Pokud si pustíš ten závod, ten vláček za Hulkem byl celkem dlouhý. A ano těch proměnných by se dalo najít hodně (třeba chyby pilota, za které vůz nemůže)
-průměrné rychlosti toho o výkonnosti vozu moc neznamenají. Pamatuji si jeden závod v Monacu, kde tuším Senna (je jedno kdo to byl) zůstal viset skoro celý závod za posledním vozem. Co říkají průměrná kola? No že byl o sekundu na kolo pomalejší než vítez. Ale měly stejné vozy. A nebylo to ani o kvalitách jezdce. Pokud nebudeš tyto okolnosti brát v potaz, můžeš dostat naprosto zcestné čísla, jako v tomto případě.
- ne nepřibližuji, jen jsem ti popsal, že i při jiném pohledu se k těm tvým 0,4s stejně nedostaneš. Podle tvého pohledu, kdyby se Vettel zasekl na celý závod třeba za Riccim (což se klidně mohlo kvůli špatnému startu stát), tak by mohl dojet s kolem ztráty a ty bys podle svého kritéria musel tvrdit, že Ferrari neudělalo krok vpřed o 0,4s, ale o 0,6s vzad. Ale pořád by to bylo stejné auto. Ano je to další spekulace, jen názorně ukazuje, jak nesmyslné je řídit se POUZE průměrným kolem. Jestli tomu ty říkáš objektivita, já tedy ne.-
XR
12:37 26.03.2015 109.81.245.XXXKdyž ti řeknu svůj názor, nebudeš to brát. Když tvá nesmyslná čísla nahradím jedinými existujícími objektivními, tak jsou najedou "naprosto zcestná." Když ti vysvětlím důvody v rozdílu mezi závodním tempem loni a letos, tak otáčíš kabát a chytáš se stébel, která nemají moc velký význam.
Důležitých věcí si nevšímáš. Ale to je jedno - k tvým konstrukcím, co by kdyby (+0,4, -0,6s) se raději ani nevyjadřuji - jak říkám, tvé domněnky "co bych musel tvrdit" nepovažuji za argumenty, ať se oháníš objektivitou sebevíc.
Průměrné rychlosti jsou velmi dobrým údajem, což jeden z tisíce závodu nevyvrací (vzpomenul na nějaký starý závod v Monaku se Sennou, ale zcela ignoruješ stovky jiných). Navíc pokud je někdo dostatečně rychlý, lze dnes snáze předjet - nikoho to moc nebrzdí (máme DRS, ERS a degradující gumy, které to usnadňují).
Je to tvůj marný boj. Za velký posun považuji, že ses dopočítal k více než 2 desetinám na kolo. Máme za sebou pouze jeden závod, tak to kvůli tvé zatvrzelosti zatím více nepůjde, ale po pár závodech budeme chytřejší.
Brzy poznáš, jak se mýlíš: Ferrari udělalo během zimy velký pokrok - možná největší ze všech týmů - a rozhodně větší, než desetinu na kolo ve srovnání s Mercedesem, jak tvrdíte na začátku vlákna s Achardem. Znamenalo by to také, že analytici a týmy vyvozují zcela nesprávné závěry a že jsi možná zřejmě úplně jiné časy z předsezónních testů. Měj se hezky.-
Mike17
12:58 26.03.2015 93.99.87.XXXPromiň, ale tvůj postoj je naprosto stejný.
To že nemožnost předjetí ovlivňuje průměrnou rychlost je naprosto nezpochybnitelný fakt. A není to jen v Monacu před x lety, ovlivňuje průměrnou rychlost V KAŽDÉM ZÁVODĚ. I když DRS apod existují, pořád to není někdy jednoduché, jako třeba v Melbourne a minimálně se ztrácí předjetím čas (započítavaný do průměru). Nevšiml jsem si deístek předjížděcích manévrů a jezdily i teď vláčky za sebou. A oprávněnost mých argumentů ukazuje i samotný příklad loňského závodu. CHceš tvrdit, že zaseknutí za Hulkem naprosto neovlivnilo Alonsovu průměrnou rychlost? Asi ne že? DRS měl taky a stejně ho neuměl předjet. Ale rychlejší nesporně byl, když po výměně mu za 25 kol ujel o 17,4s. Tudíž tvoje "objektivní" čísla i v tomto právě řešeném závodě mají k objektivitě dál než tebou vysmívaná (oprávněně) nejrychlejší kola.
Snažil jsem se jen o přesnější výpočet a tebou vznesené námitky jsem bral v potaz a přemýšlel jsem o nich. Možná bys to mohl zkusit taky. A ne jen nesmyslně okecávat fakt, že ty tvoje jednoduchá čísla nevypovídají v podstatě o ničem.
Měj se hezky.-
XR
13:41 26.03.2015 109.81.245.XXXPokud nemožnost předjetí ovlivňuje průměrnou rychlost vždy a všude, pak se to zřejmě netýkalo jen loni Alonsa, ale i letos Vettela za Massou. Dále jsem nepsal, že to s DRS "není někdy jednoduché," ale to, že s DRS/ERS/pneu to je dnes jednodušší než dříve. S takovou se začínám obávat o to, aby ses nevrátil ke svému původnímu pokusu srovnávat loňské a letošní časy z kvalifikaci v Austrálii.
K tvým domněnkám a snaze naoko to zohlednit se tedy nebudu vracet - zcela ignoruješ ztrátu, kterou Alonso nabral před loňským výjezdem SC. Místo toho, abys ji zohlednil, tak vezmeš jen výsledek v cíli a vydělíš ho počtem kol, které si o SC snížil. Ale dostal ses nad 2 desetiny - což samo o sobě není zanedbatelný pokrok. Proto chápu, že se uchyluješ k snaze mě zesměšnit: "možná bys to mohl zkusit taky přemýšlet.. ne jen nesmyslně okecávat.. ty tvoje čísla nevypovídají v podstatě o ničem." Mě spíš připadá, že jsi tím hezky vystihl své příspěvky.
Ale dobrá, můžeš ignorovat "moje čísla" a vysmívat se mi - zaměřím se jen na to, co tím chceš celou dobu dokázat. Pokud chceš tvrdit, že Ferrari dosáhlo jen "kosmetického" pokroku - že stáhlo jen desetinu na Mercedes, tak mi to přijde fakt směšné. Již brzy se ukáže, jak moc se mýlíš. Ferrari očividně stáhlo mnohem více a udělalo možná největší pokrok ze všech týmů. Těším se pak na diskusi po dalších závodech.-
Mike17
15:39 26.03.2015 93.99.87.XXX-Promiň, ale sám jsem psal, že i Massa zdržel Vettela, takže to evidentně nepopírám. Jen jsem upozornil na to, že to zdržení nebylo stejné. A ani nepopírám, že předjíždění s DRS je jednodušší (už celé roky). Takže první odstavec nějak nechápu.
-Ztrátu Alonsa do SC bych klidně zohlednil. Za podmínky, že by se nevozil za o několik desetin pomalejším vozem. Počítat jeho ztrátu v plné výši, ikdyž jel celou dobu za o 0,6s pomalejším Hulkem nedává naprosto žádné srovnání s rychlostí JEHO vozu, ale s vozem Hulka. Pokud toto zohledníš, budu to brát jako seriozní výpočet.
-Netuším, jak jsi přišel na to, že se tě snažím zesměšnit, nebo se ti vysmívat. Můžu tě ujistit, že nic takového dělat nechci, spíš jsem měl podobný pocit ve tvých výrocích. Nenapsal jsem nic, co by tě mělo označovat nějak hanlivě nebo ponižujícím způsobem a ani jsem to tímto způsobem nemyslel. Prostě mi takto zjednodušená čísla připadají nesmyslně zavádějící. To je vše.
-Opravdu si myslím, že Ferrari stáhlo na Mercedes kolem 0,1s a jejich pokrok je výrazný jen ve srovnání s ostatními týmy. Souhlasím, že se později ukáže a také se těším na následnou diskusi.-
-
-
XR
20:37 26.03.2015 78.157.160.XXXAha, takže ostatní nejsou všichni, pár jich přidáš k Mercedesu a zase si něco vybereš, že? Takže jejich pokrok bude výrazný jen ve srovnání s několika vybranými, nikoliv s ostatními, aby se ti to hodilo - například s McLarenem, viď? Mohl bys je konkrétizovat - ve srovnání s kterými týmy konkrétně podle tebe udělalo Ferrari výrazný pokrok v tom svém progresu, kdy na Mercedes stáhlo jen desetinku?-
-
-
-
XR
11:50 27.03.2015 109.81.245.XXXPsal jsi s ostatními, poté sis uvědomil tu hloupost, tak sis vybral 4 včetně McLarenu - který sotva jezdí - opravdu relevantní srovnání. Nechci v tom zase hledat nic, protože neustále něco měníš. Přidržíme se tvé domnělé jedné kosmetické desetiny a uvidíme v dalších závodech.-
-
-
-
-
Mike17
13:20 27.03.2015 93.99.87.XXXPodívej se na to, kolikrát jse uznal, že máš v něčem pravdu a kolikrát ty. Pak se zamysli nad tím, kdo z koho chce dělat hlupáka. Pro mne ostatní jsou 4 týmy, že ty tím myslíš všechny, je tvoje věc. Já tě ponižívat nepotřebuju, tak jako ty jsi to udělal pod dnešním článkem.-
XR
13:31 27.03.2015 109.81.245.XXXAle já ji uznal, že to nechceš vidět je věc druhá. Že Alonso byl zaseklý za Hulkem a že některé věci v čase nedokážu vyjádřit, podobně jako ty své domněnky. Ty jsi to uznal pouze ve vyloženě jasných případech, v mnoha jiných si často měnil názor.
Další poučení pro mě je, že když řekneš ostatní kromě Mercedesu, tak nemyslíš logicky ostatní, ale jen některé, které si pak libovolně vybereš, aby ti to sedělo. Ono to je jedno, protože se stejně ukáže to hlavní - Ferrari na něj stáhlo více než desetinku.
Ty mě ponižovat nepotřebuješ, ale přitom to sarkasticky děláš. A jak jsem koukal na některé diskuse, tak nejen mě. Pak se ze sebe snažíš udělat chudáčka domnělou křivou či ponižováním - pokud zopakování tvých veřejných argumentů vnímáš jako ponižování, tak se ti omlouvám. A nezlobím se, že ses pletl.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek