DISKUZE K ČLÁNKU Marko: Nikdo nemá šanci dostihnout Mercedes, ani Ferrari mu není blíže

Poradce Red Bullu Helmut Marko nevěří, že by některý ze soupeřů dokázal dohnat Mercedes s jeho dominantní pohonnou jednotkou.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko: Nikdo nemá šanci dostihnout Mercedes, ani Ferrari mu není blíže

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 21.03.2015 11:11 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovalo 46 lidí) 20.03.2015 13:40
Poradce koho? Ano Helmute, samozřejmě, my víme..… »
» uzivatel000968 (Hlasovalo 10 lidí) 20.03.2015 17:07
... Farrari to možno dokáže ... ... 18 *11… »
» tom11 (Hlasovali 3 lidé) 21.03.2015 06:28
české řešení Kdyby RB byli Češi, tak by na to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    193.86.205.XXX
    české řešení Kdyby RB byli Češi, tak by na to určitě dávno přišli. Když mám zmrazený vývoj, polohu si jinak. K čemu mají Infiniti se skvělým ředitelem rychlosti? Jednoduše budu pro supersport Infiniti neomezeně vyvíjet pohonnou jednotku Infiniti, která má náhodou stejné parametry, jako ta pro F1 a dobrá řešení pak použijí
    03
    ještě to taky mohou zkusit s Dacií18

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jaja

    217.170.102.XXX
    Helmut Nechápu, jak může Helmut tvrdit, že ostatní týmy nemůžou Mercedes dohnat? To že jsou se svou limonádou v háji neznamená, že to ostatní vzdají a prodají se jak to má v plánu Red Bull. Dokazuje to jen jejich bezradnost.02

    + 11 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • lot

      178.41.214.XXX
      Je jedno co trepe Marko, mercedes za sucasnych pravidiel nikto nedostihne

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    90.176.130.XXX
    zlepšení Ferrari je skutečné? Alonso loni v Austrálii 5 se ztrátou 35,2 letos Vettel třetí se ztrátou 34,8 a to byl SC

    + 8 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • ...

      178.23.219.XXX
      čas je relevantní, koukni kde byl MCL a potom jek dopadl v Malajsiii a v celé sezóně....

      + 2 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Farrari je aspoň na dobrej ceste,... ...ale Renault je úplne za humny a pre RedBull je to veľká smola. Už nikdy tento tím nevyhrá titul. 18 11

    + 13 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • majod

    195.160.182.XXX
    nch uz kopnu ten renolt do zadku nech kopnu renolt do kam patri a aj ked vynechaju par zavodov a radsej nech odoberaju ferari

    + 3 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kimi89

    80.188.41.XXX
    Celé je to jednoduché Před nástupem nových motorů týmy souhlasily s tím, že se jejich vývoj alespoň částečně zmrazí. Všichni totiž doufali, že se dostanou právě do pozice, v jaké je nyní Mercedes a budou vesele vyhrávat titul za titulem. Když se teď ukázalo, že v této pozici nejsou, začali kolem sebe navztekaně kopat a hrozit odchodem z F1. Ano, dohnat Mercedes může být za současné situace zmraženého vývoje prakticky nemožné. Ovšem chyba se stala tehdy se souhlasem zmrazit jejich vývoj. Všichni doufali, že trefí jackpot, ale někteří ho holt netrefili.

    Osobně mě současná F1 strašně štve a vyhlídka na možná několikaletou dominanci Mercedesu mě vůbec netěší. Avšak nyní je pozdě nastavovat nová pravidla. Pozdě odmrazit vývoj. To mělo být nastaveno tehdy, není fér měnit pravidla uprostřed hry. Vývoj neměl být nikdy zmražen a už vůbec ne v případě nové technologie a ještě tak důležité jako je motor. Ono to v podstatě nemohlo skončit jinak než dominancí jednoho motoru...

    + 20 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • ...

      178.23.219.XXX
      Celé éry dominance , už tu byli a většinou to bylo motorem a to nebyl zmražen vývoj...
      A já jsem zastánce vývoje i testování, jelikož s autem se má jezdit po trati a ne na počítači...
      A o úsporách nemůže být řeč...

      + 8 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mr.B

    188.92.14.XXX
    RBR Hoši z RBR - už prosím přestaňte. Číst neustále ty nářky bylo nejdřív k smíchu, pak k pláči, ale teď je to už jenom trapný.

    + 31 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • mida

      88.101.0.XXX
      Petře zkuste to poslat Helmutovi, třeba ho ještě více nas***me 18 18 18

      + 11 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    176.74.130.XXX
    Poradce koho? Ano Helmute, samozřejmě, my víme... zajímalo by mě, čí že je to vlastně poradce ten Helmut. Je to "odborník" na motory Renault a na to, jak je co nejlépe zkritizovat, dále je to "odborný poradce" FIA a radí jim, jak co nejlépe změnit pravidla, pak je to "odborný technický poradce" Sauberu, když zná přesně výkon jejich šasi a aerodynamiky. Možná by bylo záhodno, aby Helmut konečně začal být poradcem svého zaměstnavatele, tedy Red Bullu (jak se všude uvádí) a poradil jim, jak udělat krátký nos, který projde nárazovýma testama a tím celou slavnou aerodynamiku Red Bullu posunout ze středu pole alespoň trochu blíž špičce. Marko je takovej brouk Pytlík - všechno zná, všechno ví, všechno zkritizuje, všem poradí... ale prd z toho...

    + 46 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se v druhém tréninku dostal do TOP5 (ilustrační foto)

GP BELGIE: V druhém tréninku McLareny vrací úder

Alpine opouští po roce další šéf

Bruno Famin končí v Alpine, Ocon už má nové angažmá

Esteban Ocon se v prvním tréninku svezl pouze v jediném instalačním kole

GP BELGIE - v prvním tréninku s převahou vítězí Verstappen, překvapil Albon

Lewis Hamilton po úspěšné Velké ceně Maďarska

Hamilton Verstappenovi řekl, jak se má mistr světa chovat. Zápis komisařů o kolizi ho šokoval

Mattia Binotto do roku 2022 šéfoval Ferrari

Binotto znovu na scéně, stává se šéfem F1 projektu Audi. Seidl končí

Oscar Piastri a Lando Norris slaví po závodě v Maďarsku

FOTO: Double McLarenu v Maďarsku, bronzový Hamilton a tápající Red Bull

Max Verstappen

"Nemám se za co omlouvat! Tohle byla poslední kapka," varuje naštvaný Verstappen. Komisaře by nechal vyšetřit + VIDEO

Tým Mclaren působí navenek jako pohodový tým. Ale bude si muset poněkud uspořádat poměry

Přepis radiokomunikace týmu McLaren v závěru GP Maďarska

Nakolik myslel Lando Norris své prohlášení upřímně? (Ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po GP Maďarska: Vítězové se plácají po zádech, týmy ze suterénu loví optimismus

Oscar Piastri je dalším jménem ve Zlaté knize vítězů F1, ovšem spíš než vybojované získal darované vítězství

GP MAĎARSKA: Vítězná komedie McLarenu, rozzuřený Verstappen, jubilující Hamilton

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama