DISKUZE K ČLÁNKU Marko: Nikdo nemá šanci dostihnout Mercedes, ani Ferrari mu není blíže

Poradce Red Bullu Helmut Marko nevěří, že by některý ze soupeřů dokázal dohnat Mercedes s jeho dominantní pohonnou jednotkou.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko: Nikdo nemá šanci dostihnout Mercedes, ani Ferrari mu není blíže

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 21.03.2015 11:11 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovalo 46 lidí) 20.03.2015 13:40
Poradce koho? Ano Helmute, samozřejmě, my víme..… »
» uzivatel000968 (Hlasovalo 10 lidí) 20.03.2015 17:07
... Farrari to možno dokáže ... ... 18 *11… »
» tom11 (Hlasovali 3 lidé) 21.03.2015 06:28
české řešení Kdyby RB byli Češi, tak by na to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    193.86.205.XXX
    české řešení Kdyby RB byli Češi, tak by na to určitě dávno přišli. Když mám zmrazený vývoj, polohu si jinak. K čemu mají Infiniti se skvělým ředitelem rychlosti? Jednoduše budu pro supersport Infiniti neomezeně vyvíjet pohonnou jednotku Infiniti, která má náhodou stejné parametry, jako ta pro F1 a dobrá řešení pak použijí
    03
    ještě to taky mohou zkusit s Dacií18

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jaja

    217.170.102.XXX
    Helmut Nechápu, jak může Helmut tvrdit, že ostatní týmy nemůžou Mercedes dohnat? To že jsou se svou limonádou v háji neznamená, že to ostatní vzdají a prodají se jak to má v plánu Red Bull. Dokazuje to jen jejich bezradnost.02

    + 11 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • lot

      178.41.214.XXX
      Je jedno co trepe Marko, mercedes za sucasnych pravidiel nikto nedostihne

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    90.176.130.XXX
    zlepšení Ferrari je skutečné? Alonso loni v Austrálii 5 se ztrátou 35,2 letos Vettel třetí se ztrátou 34,8 a to byl SC

    + 8 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • ...

      178.23.219.XXX
      čas je relevantní, koukni kde byl MCL a potom jek dopadl v Malajsiii a v celé sezóně....

      + 2 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Farrari je aspoň na dobrej ceste,... ...ale Renault je úplne za humny a pre RedBull je to veľká smola. Už nikdy tento tím nevyhrá titul. 18 11

    + 13 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • majod

    195.160.182.XXX
    nch uz kopnu ten renolt do zadku nech kopnu renolt do kam patri a aj ked vynechaju par zavodov a radsej nech odoberaju ferari

    + 3 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kimi89

    80.188.41.XXX
    Celé je to jednoduché Před nástupem nových motorů týmy souhlasily s tím, že se jejich vývoj alespoň částečně zmrazí. Všichni totiž doufali, že se dostanou právě do pozice, v jaké je nyní Mercedes a budou vesele vyhrávat titul za titulem. Když se teď ukázalo, že v této pozici nejsou, začali kolem sebe navztekaně kopat a hrozit odchodem z F1. Ano, dohnat Mercedes může být za současné situace zmraženého vývoje prakticky nemožné. Ovšem chyba se stala tehdy se souhlasem zmrazit jejich vývoj. Všichni doufali, že trefí jackpot, ale někteří ho holt netrefili.

    Osobně mě současná F1 strašně štve a vyhlídka na možná několikaletou dominanci Mercedesu mě vůbec netěší. Avšak nyní je pozdě nastavovat nová pravidla. Pozdě odmrazit vývoj. To mělo být nastaveno tehdy, není fér měnit pravidla uprostřed hry. Vývoj neměl být nikdy zmražen a už vůbec ne v případě nové technologie a ještě tak důležité jako je motor. Ono to v podstatě nemohlo skončit jinak než dominancí jednoho motoru...

    + 20 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • ...

      178.23.219.XXX
      Celé éry dominance , už tu byli a většinou to bylo motorem a to nebyl zmražen vývoj...
      A já jsem zastánce vývoje i testování, jelikož s autem se má jezdit po trati a ne na počítači...
      A o úsporách nemůže být řeč...

      + 8 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mr.B

    188.92.14.XXX
    RBR Hoši z RBR - už prosím přestaňte. Číst neustále ty nářky bylo nejdřív k smíchu, pak k pláči, ale teď je to už jenom trapný.

    + 31 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • mida

      88.101.0.XXX
      Petře zkuste to poslat Helmutovi, třeba ho ještě více nas***me 18 18 18

      + 11 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    176.74.130.XXX
    Poradce koho? Ano Helmute, samozřejmě, my víme... zajímalo by mě, čí že je to vlastně poradce ten Helmut. Je to "odborník" na motory Renault a na to, jak je co nejlépe zkritizovat, dále je to "odborný poradce" FIA a radí jim, jak co nejlépe změnit pravidla, pak je to "odborný technický poradce" Sauberu, když zná přesně výkon jejich šasi a aerodynamiky. Možná by bylo záhodno, aby Helmut konečně začal být poradcem svého zaměstnavatele, tedy Red Bullu (jak se všude uvádí) a poradil jim, jak udělat krátký nos, který projde nárazovýma testama a tím celou slavnou aerodynamiku Red Bullu posunout ze středu pole alespoň trochu blíž špičce. Marko je takovej brouk Pytlík - všechno zná, všechno ví, všechno zkritizuje, všem poradí... ale prd z toho...

    + 46 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama