DISKUZE K ČLÁNKU Marko: Renault má zájem o Toro Rosso. Prodáme pouze tehdy, pokud zlepší výkonnost

Renault přemýšlí od odkupu některého z týmů Formule 1. Jedním z vhodných kandidátů je Toro Rosso. Odborný poradce Helmut Marko nevyloučil, že o něm společně jednali. K dohodě podle něj ale může dojít pouze tehdy, pokud Renault zlepší své pohonné jednotky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko: Renault má zájem o Toro Rosso. Prodáme pouze tehdy, pokud zlepší výkonnost

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 50, poslední 20.03.2015 22:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovalo 16 lidí) 20.03.2015 10:13
V případě, že Renault vstoupí do nějakého týmu … »
» Adi (Hlasovalo 14 lidí) 20.03.2015 08:58
Žluté oživení? To, že Renault chce zpátky do F1… »
» Adi (Hlasovalo 14 lidí) 20.03.2015 09:50
Poslední tovární tým, který si postavil… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • achmed-cz

    achmed-cz

    212.24.138.XXX
    Ať se ti žabožrouti rozmyslejí co chtějí. Měli tým, který dokázal vyhrát 2 tituly s Alonsem a 2 se Schumacherem. Tým s vynikajícím zázemím i lidmi, a který vpodstatě zadarmo přenechali dnešním vlastníkům. A místo něj chtějí teď koupit tým, který nelze považovat ani za střed pole.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • AAA

      147.229.208.XXX
      Schumacher vyhral s Benettonom a Renault v roku 1994 dodával motory Williamsu a de facto podporoval Hilla, Schumacherovho oponenta.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • achmed-cz

        achmed-cz

        212.24.138.XXX
        Ale to je pořád ten samý tým, jen změnil majitele

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • AAA

          147.229.208.XXX
          V podstate máš pravdu, ale financovať vývoj monopostu a motoru je dosť náročné. Myslím, že bolo správne rozhodnutie zamerať sa len na motor. Získali veľa úspechov s Red Bullu a aj Lotus a Williams pridali nejaké to víťazstvo.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Slimák

    194.213.42.XXX
    Už jsem to tu kdysi psal
    Paradoxně sledovat zákulisí F1 je mnohem zajímavější než samotné závody.

    PS: nevim jestli se tomu mám smát, nebo brečet.

    + 23 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Lahva

      91.141.0.XXX
      Souhlasím. Ale já to mám podobně například i s hokejem, fotbalem, volejbalem. Sledovat dění okolo, přestupy.. Ale pak si sednout k TV, to už mě zas tolik nebere :)

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • rock

    37.188.140.XXX
    Renault To je na tom Renault tak blbě, že si nedokáže vybudovat svůj tým?

    Vybavuje se mi sezóna 1985, kdy tovární tým Renault nastupoval proti Tolemanu (ze kterého se stal Renault v letech 2002-2010) a současně i proti Minardi (ze kterýho by -teoreticky- mohl být Renault třeba od sez. 2016).

    To je prostě divný.

    + 5 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      176.74.130.XXX
      Poslední tovární tým, který si postavil monopost "na zelené louce" byla Toyota. Vstoupit do týmu je dle všeho podstatně jednodušší a hlavně rychlejší - viz. Renault do Benettonu, Honda do BAR, Mercedes do Brawn GP. Dle tvé logiky teda i Mercedes na tom byl tak blbě, když si v roce 2010 nedokázal vybudovat svůj tým, ne?!

      + 14 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        37.188.140.XXX
        Hmm, pokud to chtějí vydávat za svůj tovární tým, tak je to docela smutný. A to se týká jak Renaultu, tak třeba toho Mercedesu, Hondy, BMW, Jaguaru...

        Prostě jenom samostatnej tým, kterej vozí nějaký barvy. V tomhle případě barvy Renaultu. V zásadě jediný tovární, co v tom týmu bude, jsou nálepky a peníze. Pro mne nastejno jak třeba Red Bull.

        + 4 / − 14

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          176.74.130.XXX
          V případě, že Renault vstoupí do nějakého týmu (stejně jako drtivá většina automobilek), tak kromě továrních peněz a barev ten tým bude mít i tovární název, tovární vedení a 100% tovární budou i veškerá rozhodnutí 03
          Víš, když si koupíš auto, tak je taky tvé, si jeho majitel a můžeš si s ním dělat co chceš... dle tvé logiky je jediné opravdové tovární auto takové, když si postavíš na dvorku minitovárnu a to auto si tam vyrobíš?! To je úsměvné 04

          + 16 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • rock

            37.188.140.XXX
            Jestli ten rozdíl nevidíš a nevnímáš sám, pak máš naprosto odlišnej pohled na svět a těžko ti ho vysvětlím.

            + 4 / − 17

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • ...

              178.23.219.XXX
              Já ho taky nevidím,když nám to vysvětlíš tak to třeba pochopíme...
              Podle tvé logiky už jsou jenom tři týmy , je to tak??

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • rock

                82.117.159.XXX
                Já psal o továrních týmech a o tom, který tým si to označení zaslouží.
                Například: když Renault na přelomu století koupil Benetton, tak spousta původních lidí ještě z Benettonu jenom převlíkla tričko a ejhle - tovární tým je na světě a frankofilové se mají čemu klanět. Furt stejnej tým, furt stejná továrna v Enstone, akorát jiný nálepky a jinej zdroj peněz. Dokonce první dva roky ani ta trička nepřevlíkli a jezdili pod značkou Benetton, i když už patřili Renaultu.

                Nebo příměr z automobilové brandže: Poslední generace Lancie Delta je pro mne ekvivalent továrního týmu. Poslední generace Lancie Thema (od r. 2011) je pro mne ekvivalent "továrního" týmu.

                + 3 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Renault ako vydieť,... ...Red Bull vydiera a jasný dôkaz je aj to, že monoposty F1, ktoré riadili mladíci v Austrálii, u Toro Rosso, skončili ďaleko lepšie, ako tie od Red Bullu a preto je Red Bull tlačený k múru nielen konkurenciou, ale aj vlastným dodávateľom pohonných jednotiek, čo je teda na vážkach, čo urobiť lepšie a nestratiť. Buď pristúpiť na návrh Renaultu, alebo tím predať a ísť do pozície hlavného sponzora k Audi, čo by bolo najlepšie riešenie, ktoré by prinieslo najviac peňazí, lebo Renault proukuje len straty a hlavne s pojenie s Audi by bol prínos pre nasledujúce obdobie a tiež výhľad na nové úspechy, pričom Toro Rosso by si mohli ponechať.01 Ja sa Markovi a majiteľovi tímu Red Bull čudujem, že ich to už dávno nenapadlo. 11 Hold ako vidieť, myslenie bolí !

    + 15 / − 19

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      195.80.165.XXX
      Vydiera? No na to je velmi jednoduchy argument - co zasiali to zbieraju/žnú!
      Nebol to Renault co na RedBull cele roky pindal/vynasal spinave pradlo po celom svete, a nielen ked sa nedarilo ale aj darilo! Ze je status quo zrazu opacne? No, donekonecna pocuvat (hlavne "zvonku", co ma nejake tie "obchodne nasledky") aky je niekto neschopny, nebavi nikoho.
      Pani by si mali najprv uvedomit, co vsetko pre nich Renault urobil (mimo ine znevyhodnil aj svoj vlastny team!) a potom sa ozyvat.

      + 10 / − 15

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        37.188.140.XXX
        Co pro Red Bully Renault udělal, z čeho by sám neměl prospěch?

        Svůj vlastní tým odstavili hlavně proto, aby si nedělali ostudu - když pro propagaci mohli levněji využít někoho lepšího.

        + 7 / − 12

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          176.74.130.XXX
          Si opět mimo! Vlastní tým prodali Genii cap. kvůli Crash gate v Singapuru (osobní zodpovědnost Briatoreho a Symondse). Od té doby se primárně věnovali Red Bullu. Vettelovi výrazně pomohl vyhrát jeden ze 4 titulů bývalý tým Renault (Petrov + Kubica), když v poslední GP Abu Dhabí dokázali za sebou udržet Fernanda ve Ferrari - tuto pomoc měl asi ny mysli erdedy.

          + 10 / − 16

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • erdedy

            erdedy

            195.80.165.XXX
            Aj pomoc ale aj dalsie veci.03

            + 2 / − 11

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • rock

            37.188.140.XXX
            Prodali to Genii, protože sponzor jim po Crash Gate utekl a sami nebyli schopni to financovat. Ale ono to rozhodování možná nebylo těžký, po sezóně, kdy vyjeli 26b a netovární Red Bull 153.5

            Petrov s Kubicou jeli na sebe, ne na Vettela. Kdyby měli motor od Mercedesu, bojovali by stejně.

            + 10 / − 11

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg v Kanadě

Bearman nastoupí s Haasem v Barceloně, nahradí v roce 2025 Hülkenberga? Zamíří Sainz k Williamsu?

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama