DISKUZE K ČLÁNKU Button: Mercedes nedělá nic špatně, Red Bull by také uvítal sekundový náskok

Mercedes podle jezdce Jensona Buttona nedělá nic špatně. To, že mají v F1 obrovský náskok, není jejich chybou.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Button: Mercedes nedělá nic špatně, Red Bull by také uvítal sekundový náskok

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 19.03.2015 12:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 24 lidí) 18.03.2015 10:49
Button Jó, Čudlíka mám rád, je to chytrej kluk. … »
» tom11 (Hlasovalo 16 lidí) 18.03.2015 14:42
RB ale pánové, RedBull je přeci vzorem… »
» uzivatel000635 (Hlasovalo 15 lidí) 18.03.2015 10:36
přesně tak pod toto se podepisuji »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Honza33

    Honza33

    185.47.220.XXX
    200 koni dolu pokud omezeni motoru bylo az 200 koni u McLarenu, neznamena to tim padem, ze kdyby omezeni nebylo byli by kdyz ne prvni tak na bedne?

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    RB ale pánové, RedBull je přeci vzorem sportovního přístupu k závodění, což v minulosti mnohokráte prokázal. kdyby měl dnes RB sekundový náskok na ostatní, okamžitě by dobrovolně zastavil celý svůj vývojový program a počkal by, až jej dohoní i ten poslední tým v poli. protože tak je to správné a tak to má byť.....18

    + 16 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Vlasta

    85.71.89.XXX
    Sleduji tady tu debatu jak je MB dobrej . OK
    dobrej je . Ukázali směr. Feráči to pochopili a začínaj stahovat. A Renault ? Většina diskutérů poukazuje na to , že v RB naříkaj , nebo že maj horší auta . Napadlo někoho , že technická úroveň motorů Renault je záměrem s cílem snížit cenu Red Bullů a TR ???
    Přece jim nedodaj konkurence schopnej motor v době kdy už i veřejně uvažujou o vstupu do F1 s vlastním teamem a tím zvýší cenu teamu !!! Ano jsou i levnější teamy , ale ani jeden nemá takovou vývojovou a konstrukční základnu.
    Tak že , Ne neschopnost vyvynout motor , ale srazit cenu !!!

    + 1 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      90.176.130.XXX
      zvýšit nebo snížit cenu týmu, po dvou sezonách? to snad nemyslíš vážně, cena týmu se odvyijí odp očtů zaměstnanců, zařízení tovaárny, od jezdců a podobně, navíc Red Bullu 4 tituly už nikdo neodpáře, ani 2 průměrné roky

      + 4 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        78.102.203.XXX
        Jo určitě bude automobilka schválně v největší reklamě jakou má ukazovat jaké má na ho..motory.
        Už se proberte!

        + 3 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Gustav Anděl

    Gustav Anděl

    188.246.96.XXX
    Týmy McLaren, Williams, Sauber...atd = opravdové závodní týmy
    Red Bull Racing = ???

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    90.176.130.XXX
    Problém dominatnosti a výkon McLarenu Souhlasím, Mercedes nedělá nic špatně, prostě odvedl nejlepší práci, ale F1 má problémy od přechodu formulí z 08 na 09 kdy se vše začalo radikálně měnit, nejdříve pravidla byla udělaná na míru Red Bullu a jak to vypadalo, kvůdli dominatnosti Mercedes zažádal o další změnu a zase to bylo na míru Mercedesu, který hrozil odchodem z F1 a tohle je prostě špatně, když někdo pohrozí hend se postaví pravidla na jeho míru? já chci vidět tu F1, kde jsou pravidla udělaná tak aby nebyl nikdo ve výhodě a odvedl skutečně dobrou práci a ne že se půjde na ruku kvůli možnému odchodu. Dále výkon McLarenu - Hondy byl možná otřesný, ale vzhledem k přiškrcení o 250 koní se to dá chápat, až Honda napravý své chyby - očekávám okolo Španělska- Monaka, tak McLaren s Hondou budou nahánět Mercedesy a tomu věřte

    + 8 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • crazytunny

      88.146.158.XXX
      nebudou, letos nebudou prohánět ani ferrari ani Willaims budo urádi za 6 flek v PK

      + 5 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mic

    90.180.29.XXX
    Motory Samo souhlas s tim co rika. Ale musim priznat ze ten vykon McLaren Hondy je strasnej. Vymlouvaj se na teploty, ale pak teda nechapu proc porad pouzivaji tak tesny obal. To co rikaji je nesmysl. Minuly rok mel RB kvuli tesnemu obalu take problemy a prvni co udelal aby mohli jezdit byly upravy karoserie kvuli chlazeni navrub aero. Oni skrtej vykon a ztracej 5 sekund? To jsme jako blbci? Maj problemy, ale kdyby to bylo jen o teplotach, vypadalo by to jinak. Navic to kvuli teplotam nejsou schopni odjet ani jedno kvalifikacni kolo na plno? Blabol, proste ted nemaj vykon a nevime proc tomu tak je ani jestli tam vubec je. No uvidime jak si povedou ted v Malajsii, jestli stejne spatne, tak je to hruza, chudaci jezdci, tam kde neni vykon nemohou delat vubec nic. To Button ani Alonso rozhodne necekali.

    + 8 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • zipp

      zipp

      81.19.3.XXX
      Oni hlavně prohlásili, že ty problémy s teplotou neočekávali. Když testovali, bylo výrazně chladněji, než v Austrálii. A když se jim ty problémy začaly objevovat až v Aus, tak už asi těžko mohli předělávat karosérii na koleně

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Stíhač

      194.149.102.XXX
      mezi kvaldou a závodem si ale nemůžeš měnit nastavení auta. A ono by to bylo stejně jedno, kdyby o tu pozici během závodu zase rychle přišli.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Dlhý

    188.123.102.XXX
    zaujímavé to cislo 200 koni pustila do sveta honda? lebo sa mi zda ze ak doda tych 200 koni navyse tak by mcl mohol byt viac nez konkurencieschopny

    + 9 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      89.111.73.XXX
      Na stolici ta jednotka musi mit vyborny vykon, jak jinak by Alonsa ukecali. I ty silne reci musely mit zaklad v mereni. Jen se to ted nedari skloubit s autem. McLaren chtel byt asi moc agresivni a auto udelal moc na hrane a nenechal si zadni vratka pro motor. Meli to spise udelat konzervativne a tato minimalistocka reseni nechat az treba na Barcelonu v prubehu roku.

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    Button Jó, Čudlíka mám rád, je to chytrej kluk. 04

    + 24 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mobil1

      Mobil1

      46.135.10.XXX
      Souhlas, je to sympaťák.

      + 9 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      12 Miku, nepiš sem o vašich vzájemných sympatiích, ale napiš své stanovisko k Buttonovým výrokům. Souhlasíš s ním, nebo podle tebe mele nesmysly?
      Já s ním naprosto souhlasím.11

      + 6 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama