DISKUZE K ČLÁNKU Smedley: F1 má být o technické dokonalosti, úspěch Mercedesu je zasloužený a pro sport dobrý
Šéf výkonnosti vozidla Williamsu, Rob Smedley, se zastává Mercedesu v době, kdy si ostatní stěžují na jeho dominanci a žádají o srovnání výkonu motorů.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Smedley: F1 má být o technické dokonalosti, úspěch Mercedesu je zasloužený a pro sport dobrý
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Vlasta
10:40 18.03.2015 85.71.89.XXXSleduji tady tu debatu jak je MB dobrej . OK dobrej je . Ukázali směr. Feráči to pochopili a začínaj stahovat. A Renault ? Většina diskutérů poukazuje na to , že v RB naříkaj , nebo že maj horší auta . Napadlo někoho , že technická úroveň motorů Renault je záměrem s cílem snížit cenu Red Bullů a TR ???
Přece jim nedodaj konkurence schopnej motor v době kdy už i veřejně uvažujou o vstupu do F1 s vlastním teamem a tím zvýší cenu teamu !!! Ano jsou i levnější teamy , ale ani jeden nemá takovou vývojovou a konstrukční základnu.
Tak že , Ne neschopnost vyvynout motor , ale srazit cenu !!! -
jon
10:53 17.03.2015 194.228.11.XXX... Robe, Robe. To je slovo bojovnika. :-))
Ale v jedne veci neznas soupere dokonale a trochu zavadis. Treba takovy Dr. Helmut na to tlaci kazdy den tak tvrde, ze to z nej nekdy vypadne horem pred novinarema. :-) Takze tlacit ano, ale ne doslova a vsude. :-)-
ppp
15:40 17.03.2015 217.170.105.XXXTo to nechápu. Tak že podle něho je f1 o technické dokonalosti? Podle mě by měla být o závodění a ukázat kdo je nejlepším jezdcem. Ale v současné době je to jenom o autě. Místo jezdců tam mohou být roboti . A také by mohli mýt jen jeden litr benzínu a jak daleko dojedou.
A ovšem rozhodují jen prachy. Na to se nedá dívat. Ten kdo má rád závodění tak si hold musíte najít něco jiného.-
odin
07:37 18.03.2015 77.240.96.XXXUveď námtu příklad, kdy F1 nebyla o autě? Když vítězil tvůj oblíbenec? Tak věz, že i tehdá BYLA setsakramentsky o autě.
!Místo jezdců tam mohou být roboti..." to říkal už před (ne)dávnem Lauda také. Dnes říká něco jiné.
A kdy o úspěchu (nejen) v F1 nerozhodavaly prachy? Vždycky rozhodují prachy.-
-
odin
21:09 18.03.2015 77.240.96.XXXNevím zda máš na mysli pouze F1, nebo všechny sporty. Ale proč si myslíš, že je to v tuto dobu horší než obvykle? Promiň, ale podle mne by ses moc dobře uživil v politice. Plno keců, ale o ničem konkrétním.
Ve sportu se vše postupně profesionalizuje a cpou se do toho čím dál větší prachy. Ale jsou za čím dál větší "objeti pro sport". Dnes nelze dělat na vysoké úrovni dva sporty najednou. Nebo začít ve 20 letech a stát se mistrem světa. Ta úroveň sportu je na tak vysokém stupni, že se tomu musí člověk věnovat 24 hod. denně téměř od mala.
Rád bych z tebe dostal, co ti na tom konkrétně vadí? Co považuješ za doby "obvyklé", kdy sport nebyl "tolik" o penězích?
Mně spíše vadí, podvody, intriky, politikaření (neplést si s politikou).
-
-
-
-
-
Duncan66
10:33 17.03.2015 89.102.3.XXXHm.. Ja teda chapu oba tabory. Na jednu stranu gratuluju Mercedesu za skvele odvedenou praci a tituly a vitezstvi si zaslouzi zcela popravu, na druhou stranu chapu i argumenty Bernieho a dalsich, ze to nebude dobre, pokud by ta situace trvala radu let. Osobne si myslim, ze pokud nebude mit Lewis stejne technicke problemy, jako minulou sezonu, tak proste Nicovi neda zadnou sanci a bude mistr uz tak 2-3 zavody pred koncem sezony. A stejna situace muze nastat i dalsi sezonu a ten ubytek divaku bude jednoduse znatelny a mnohem casteji zde budou komentare "to byl zase nudny zavod" apod.
Pokud v Australii neni mokro, tak to nikdy nejsou zadne predjizdeci hody, ale ruku na srdce, kdo by hodnotil nedelni zavod jako velice atraktivni a napinavou podivanou?-
Horal
11:01 17.03.2015 195.39.19.XXXJenže nejde trestat toho nejlepšího za to, že odvedl výbornou práci. Na vině jsou ostatní, kteří odvedli horší práci. Proto nyní musí makat. Sice se mi dominance MB nelíbí, ale hudrovat budu na ostatní, protože MB je zcela po právu tam, kde je.
A pokud bychom měli mluvit o podívané, pak tu sice budu tlouct prázdnou slámu, protože to tu už zaznělo mnohokrát, ale podívanou kazí především sterilita okruhů, asfaltové zóny, DRS a podobné rádoby vychytávky. I s nejlepší technikou lze vykouzlit chybu. Ale pokud pilot za jezdeckou chybu neplatí minimálně masivní ztrátou času, pak se lepší podívané nedočkáme.-
MrWashek
11:31 17.03.2015 89.24.200.XXXNikdo nechce trestat Mercedes. Jde o to že Mercedes začal s vývojem pohonné jednotky dříve než ostatní (v řádu let) a pak vydíral odstupem z F1. Momentálně nikdo nemůže dohnat Mercedes, protože to pravidla nedovolují.
Odvedli výbornou práci - ano to je pravda. Odvedli výbornou práci v tom, že si nechali ušít pravidla na míru a včas.
Argumenty Wolffa, že pokud by se uvolnil vývoj, tak by to vyústilo ve válku v utrácení, stejně tak jako že by se ostatní měli více snažit, jsou k smíchu. Takový Red Bull už teď utrácí jak o život a kde je.
Nedivím se Hornerovi, že kvičí. Za minulý rok utratil RBR skoro půl mld € a Mercedes dvě třetiny toho co RBR.-
airwar
20:09 17.03.2015 176.74.128.XXXTo s těmi pravidly je totální nesmysl, současná pravidla prosazoval především Renault, Ferrari chtělo více válců, rozhodlo se až když se Mercedes přidal na stranu Renaultu a jasně řekli že nové pohonné jednotky musí korespondovat s vývojem v autoprůmyslu. Omezení vývoje pak požadoval opět Renault protože se bál "války" ve vývoji motorů na kterou neměl dostatek zdrojů.
Ano Mercedes makal od momentu kdy pravidla vstoupili v platnost, Renault i Ferrari přiznali že začali s vývojem asi o 1,5 roku později, protože si mysleli že nové pohonné jednotky nebudou tak komplexní problém.
Jinak řečeno Renault a Ferrari to na startu odflákli, teď musí makat aby to dohnaly.
-
-
odin
07:53 18.03.2015 77.240.96.XXXTak ono to stejně dopadne podle přání RedBullu. V Berniem mají velmi vlivného pomocníka a teď se hraje o to, kdy se k nim přidá ještě pár týmů, aby mohli prosadit změnu pravidel.
Lewise nechají získat ještě dva, maximálně tři tituly a utnou mu to. Tak jako to uťali jiným dominantním týmům v minulosti.
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek