DISKUZE K ČLÁNKU Smedley: F1 má být o technické dokonalosti, úspěch Mercedesu je zasloužený a pro sport dobrý

Šéf výkonnosti vozidla Williamsu, Rob Smedley, se zastává Mercedesu v době, kdy si ostatní stěžují na jeho dominanci a žádají o srovnání výkonu motorů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Smedley: F1 má být o technické dokonalosti, úspěch Mercedesu je zasloužený a pro sport dobrý

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 18.03.2015 21:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» MrWashek (Hlasovalo 16 lidí) 17.03.2015 11:31
Nikdo nechce trestat Mercedes. Jde o to že… »
» Kalty (Hlasovalo 12 lidí) 17.03.2015 09:13
Přesně Starej senila a dva uplakánci si můžou… »
» Kalty (Hlasovalo 11 lidí) 17.03.2015 09:14
Zrovna Massa si to nikdy neodpustí pobrečet si … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Vlasta

    85.71.89.XXX
    Sleduji tady tu debatu jak je MB dobrej . OK dobrej je . Ukázali směr. Feráči to pochopili a začínaj stahovat. A Renault ? Většina diskutérů poukazuje na to , že v RB naříkaj , nebo že maj horší auta . Napadlo někoho , že technická úroveň motorů Renault je záměrem s cílem snížit cenu Red Bullů a TR ???
    Přece jim nedodaj konkurence schopnej motor v době kdy už i veřejně uvažujou o vstupu do F1 s vlastním teamem a tím zvýší cenu teamu !!! Ano jsou i levnější teamy , ale ani jeden nemá takovou vývojovou a konstrukční základnu.
    Tak že , Ne neschopnost vyvynout motor , ale srazit cenu !!!

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jon

    jon

    194.228.11.XXX
    ... Robe, Robe. To je slovo bojovnika. :-))
    Ale v jedne veci neznas soupere dokonale a trochu zavadis. Treba takovy Dr. Helmut na to tlaci kazdy den tak tvrde, ze to z nej nekdy vypadne horem pred novinarema. :-) Takze tlacit ano, ale ne doslova a vsude. :-)

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • ppp

      217.170.105.XXX
      To to nechápu. Tak že podle něho je f1 o technické dokonalosti? Podle mě by měla být o závodění a ukázat kdo je nejlepším jezdcem. Ale v současné době je to jenom o autě. Místo jezdců tam mohou být roboti . A také by mohli mýt jen jeden litr benzínu a jak daleko dojedou.
      A ovšem rozhodují jen prachy. Na to se nedá dívat. Ten kdo má rád závodění tak si hold musíte najít něco jiného.05

      + 4 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        Uveď námtu příklad, kdy F1 nebyla o autě? Když vítězil tvůj oblíbenec? Tak věz, že i tehdá BYLA setsakramentsky o autě.
        !Místo jezdců tam mohou být roboti..." to říkal už před (ne)dávnem Lauda také. Dnes říká něco jiné.
        A kdy o úspěchu (nejen) v F1 nerozhodavaly prachy? Vždycky rozhodují prachy.

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • ppp

          217.170.105.XXX
          Každý sport je o penězích . Ale v tuto dobu je to horší než obvykle.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            Nevím zda máš na mysli pouze F1, nebo všechny sporty. Ale proč si myslíš, že je to v tuto dobu horší než obvykle? Promiň, ale podle mne by ses moc dobře uživil v politice. Plno keců, ale o ničem konkrétním.
            Ve sportu se vše postupně profesionalizuje a cpou se do toho čím dál větší prachy. Ale jsou za čím dál větší "objeti pro sport". Dnes nelze dělat na vysoké úrovni dva sporty najednou. Nebo začít ve 20 letech a stát se mistrem světa. Ta úroveň sportu je na tak vysokém stupni, že se tomu musí člověk věnovat 24 hod. denně téměř od mala.
            Rád bych z tebe dostal, co ti na tom konkrétně vadí? Co považuješ za doby "obvyklé", kdy sport nebyl "tolik" o penězích?
            Mně spíše vadí, podvody, intriky, politikaření (neplést si s politikou).

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    89.102.3.XXX
    Hm.. Ja teda chapu oba tabory. Na jednu stranu gratuluju Mercedesu za skvele odvedenou praci a tituly a vitezstvi si zaslouzi zcela popravu, na druhou stranu chapu i argumenty Bernieho a dalsich, ze to nebude dobre, pokud by ta situace trvala radu let. Osobne si myslim, ze pokud nebude mit Lewis stejne technicke problemy, jako minulou sezonu, tak proste Nicovi neda zadnou sanci a bude mistr uz tak 2-3 zavody pred koncem sezony. A stejna situace muze nastat i dalsi sezonu a ten ubytek divaku bude jednoduse znatelny a mnohem casteji zde budou komentare "to byl zase nudny zavod" apod.
    Pokud v Australii neni mokro, tak to nikdy nejsou zadne predjizdeci hody, ale ruku na srdce, kdo by hodnotil nedelni zavod jako velice atraktivni a napinavou podivanou? 17

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Horal

      195.39.19.XXX
      Jenže nejde trestat toho nejlepšího za to, že odvedl výbornou práci. Na vině jsou ostatní, kteří odvedli horší práci. Proto nyní musí makat. Sice se mi dominance MB nelíbí, ale hudrovat budu na ostatní, protože MB je zcela po právu tam, kde je.
      A pokud bychom měli mluvit o podívané, pak tu sice budu tlouct prázdnou slámu, protože to tu už zaznělo mnohokrát, ale podívanou kazí především sterilita okruhů, asfaltové zóny, DRS a podobné rádoby vychytávky. I s nejlepší technikou lze vykouzlit chybu. Ale pokud pilot za jezdeckou chybu neplatí minimálně masivní ztrátou času, pak se lepší podívané nedočkáme.

      + 8 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • MrWashek

        MrWashek

        89.24.200.XXX
        Nikdo nechce trestat Mercedes. Jde o to že Mercedes začal s vývojem pohonné jednotky dříve než ostatní (v řádu let) a pak vydíral odstupem z F1. Momentálně nikdo nemůže dohnat Mercedes, protože to pravidla nedovolují.

        Odvedli výbornou práci - ano to je pravda. Odvedli výbornou práci v tom, že si nechali ušít pravidla na míru a včas.

        Argumenty Wolffa, že pokud by se uvolnil vývoj, tak by to vyústilo ve válku v utrácení, stejně tak jako že by se ostatní měli více snažit, jsou k smíchu. Takový Red Bull už teď utrácí jak o život a kde je.

        Nedivím se Hornerovi, že kvičí. Za minulý rok utratil RBR skoro půl mld € a Mercedes dvě třetiny toho co RBR.

        + 16 / − 11

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Panek

          89.24.149.XXX
          A to s tím vývojem několik let dopředu a ušitím pravidel na míru jsi vzal z jakých zdrojů?
          Co já vím, tak se dlouho ani nevědělo jestli budou 4 nebo 6 válce.

          + 7 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • airwar

          176.74.128.XXX
          To s těmi pravidly je totální nesmysl, současná pravidla prosazoval především Renault, Ferrari chtělo více válců, rozhodlo se až když se Mercedes přidal na stranu Renaultu a jasně řekli že nové pohonné jednotky musí korespondovat s vývojem v autoprůmyslu. Omezení vývoje pak požadoval opět Renault protože se bál "války" ve vývoji motorů na kterou neměl dostatek zdrojů.

          Ano Mercedes makal od momentu kdy pravidla vstoupili v platnost, Renault i Ferrari přiznali že začali s vývojem asi o 1,5 roku později, protože si mysleli že nové pohonné jednotky nebudou tak komplexní problém.

          Jinak řečeno Renault a Ferrari to na startu odflákli, teď musí makat aby to dohnaly.

          + 6 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • ppp

      217.170.105.XXX
      TRAGÉDIE. NUDA NUDA ŠED ŠED

      + 3 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      Tak ono to stejně dopadne podle přání RedBullu. V Berniem mají velmi vlivného pomocníka a teď se hraje o to, kdy se k nim přidá ještě pár týmů, aby mohli prosadit změnu pravidel.
      Lewise nechají získat ještě dva, maximálně tři tituly a utnou mu to. Tak jako to uťali jiným dominantním týmům v minulosti.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno,... ..úplný súhlas s Robom, lebo to povedal tak, ako je to skutočne správne. 01

    + 19 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kalty

    Kalty

    165.72.200.XXX
    Přesně Starej senila a dva uplakánci si můžou říkat co chtějí.
    Je to přesně takhle a kdo má koule, tak si to dokáže přiznat a přiznat to i na veřejnosti.

    + 12 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kubyk002

    37.48.39.XXX
    To je aspoň v chlap!!! To je aspoň přístup chlapa, ne jak Massa brečet, že Mercedes nám dává slabší motory.
    Rob má u mne velký 01

    + 18 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama