DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone stále chce zákaznické vozy
Šedá eminence Formule 1 prohlásila, že by pro současnou F1 bylo dobré, aby byl vytvořen dvoustupňový šampionát na základě zákaznických týmů. To by mohlo odvrátit krizi.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ecclestone stále chce zákaznické vozy
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
kik
15:55 09.03.2015 165.72.200.XXXTohle vsechno uz tady kdysi bylo - zakaznicka auta vyrabel napr. March ci Surtees. Napr. Hunt zacinal s Marchem a teprve pozdeji Hesketh postavil vlastni vuz. A to same bylo v roce 1970 kdy napr. Tyrrell jeste nemel vlastni vuz a tak pro Stewarta koupil March. Takze bych zakaznicke vozy chapal jako predstupen k vlastnimu monopostu a uplne bych je nezatracoval.
Spis mi pripada ze v posledni dobe Bernie nejdrive mluvi a teprve pak premysli o tom co vlastne chtel rict a co rekl. -
Kapor
09:03 09.03.2015 194.160.178.XXXSú to hlúposti,.. ...a degradovanie tvorčieho ducha F1, lebo je to nezlučiteľné s myšlienkou, že každý tím sa podieľa v celom rozsahu na tvorbe šasi a ich aerodynamických doplnkov a na to má zriadený tím odborníkov, len pohonná jednotka je od oficiálnych dodávateľov pre F1 a tak to aj ostane. Kúpiť si ročné šasi od Ferarri a dať tam novú pohonnú jednotku je úbohosť, s ktorou prišiel Haas a ak to majú robiť aj ostatní, tak zbohom zdravý rozum. Neprinesie to nič nové, len okukané z minulého roka a inak namaľované. Hnus, ako sa môže degradovať monopost F1, na veterána. Lebo v F1 je aj minuloročné auto z technického hľadiska, už veterán.
-
uzivatel001571
23:26 08.03.2015 90.182.76.XXXkrize Krize motosportu je podle meho nazoru nevyhnutelna.Nezavisle na nejake ty prkotiny kolem techniky a utrat. Uplne stejne jako krize a nasledny restart ekonomiky celeho sveta je naprosto nevyhnutelny. Hlavni problem je obecne "chronicka hamiznost a korupce" a spatne vedeni tech nahore a to, ze si to da druha strana necha stale jeste libit, mozna uz ji nic nezbyva. Celkovy stav ekonomiky nepreje ted uz ani drive vysoce profitujicimu motosportu.McLarren nema sponzora, protoze uz se to nevyplati . Vlastne muzeme byt radi, ze vidime dalsi rocnik F1 . Vim, ze to zni pesimisticky, ale rok 2015/16 bude hodne bourlivy. -
Fanda.LH
22:17 08.03.2015 85.93.124.XXXCesta by tu byla... Ale těžko to vybalancovat... Jakou má pak motivaci např. Williams vyvjíjet svůj vůz, když si může koupit vůz např. Mercedesu... Já bych to viděl tak... Že by auto vyvíjel někdo kdo vlastní stáj nemá a ten ho pak prodával... Např. jak koupilo HRT vůz od Dallary...-
odin
16:45 10.03.2015 77.240.96.XXXTo je zase nesmysl. Podívej se na to, kolik stojí vývoj současné týmy. Mnozí kvůli tomu krachují a ty vymyslíš tohle? Ukaž mi někoho, kdo do vývoje vozu F1 nasype takové peníze s mlhavou vidinou, že si od něho někdo koupí jeden, dva, či více aut. Současné týmy mají vybavení (prakticky mají postavené fabriky) ve kterých běží vývoj aut po celou sezónu. Vyvíjí pro sebe, pro svůj úspěch. To je ta motivace. Obávám se, že by v tomto systému velmi pravděpodobně nastaly podobné problémy ve vztazích, jako loni mezi Renaultem a RedBullem. Kdo chce vyhrávat, musí sám vyvíjet. Kdo se chce jen svézt může si koupit sedačku (což už dnes funguje), případně auto jiného týmu (o čemž Bernie uvažuje). Ale nedělej si iluze, že by Mergl prodal Williamsu TOP vůz. Nikdy tomu tak nebylo a určitě nebude.
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek