DISKUZE K ČLÁNKU Souhrn testů v Barceloně II.: Mercedes nejrychlejší, McLaren v problémech

Jak dopadlo poslední předsezónní testování, k němuž se týmy sjely do Barcelony? Jaké předváděly časy, kolik ujely kilometrů a jaké závěry můžeme po posledních zkušebních jízdách vyvodit?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Souhrn testů v Barceloně II.: Mercedes nejrychlejší, McLaren v problémech

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 02.03.2015 18:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 14 lidí) 01.03.2015 22:01
prognóza Nikdy jsem testům nepřikládal velkou… »
» Petr (Hlasovalo 7 lidí) 02.03.2015 08:43
Taky děkujeme! »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ale to sme čakali,... ...že McLaren bude mať poruchy a je veľmi dobre, keby sa tu v posledných testoch všetky objavili a po odstránení a analyzovaní boli všetci v tíme múdrejší, čo robiť v sezóne, aby sa už nevyskytli a ako auto vyvíjať tak, aby sa stále zlepšovalo. 01 Bude to v prvom roku s Hondou veľmi ťažké, ale poučné a o to v podstate pôjde, urobiť z neho dokonalý závodný stroj a ja dúfam, že sa im to podarí.

    + 20 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • McTell

      90.181.220.XXX
      Trochu pokrytec, ne? Kapore, ty celou zimu píšeš jak McLaren těží z detailních znalostí techniky Mercedesu a jak to Honda ještě vylepší a budou dominovat... A teď napíšeš "To sme čekali"...
      Ano Kapore, to jsme čekali, všichni kromě tebe...

      + 11 / − 16

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        80.87.214.XXX
        Spomeň si na auta,... ...s pohonnou jednotkou od Renaultu v r. 2014 a bude ti to jasné, lebo tie nejazdili skoro vôbec. U Hondy sa prejavila väčšina porúch v predsezónnych testoch a tieto údaje budú zavedené do diagnostiky a budú vedieť do budúcna včas identifikovať poruchy, podľa zmeny parametrov,čo je veľmi povzbudivé a Japončíci ako vidieť sa riadia heslom : "Čo ťa nezabije, to ťa posilní !" 01

        + 18 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Shaze

    89.203.142.XXX
    Tím si nebuď tak jistej. Půl sekunda v závodním režimu rozhodně není jistota vítězství v každém závodě. Stačí když bude mít jiný tým lepší kvalifikace a v závodě je pak třeba nepředjedou. Navíc i když pracovali na spolehlivosti, tak to pořád není ono a nikdy nevíš co se může v závodním zatížení přihodit 03

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • JaroB

    88.212.40.XXX
    perfektný prehľad ďakujem redakcii za takýto prehľad...vždy sa na nich teším lebo sa dozviem všetko čo ma zaujíma...skvelá práca a ste jedinečný 11

    + 11 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Taky děkujeme!

      + 7 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Arnoux

        217.66.164.XXX
        Tak já taky Petře děkuju i když si mi ty 3 desetinky ztráty pro Redbull nakonec nedal. 03

        Nebude to sranda sundat Medvědy z hrušky dolů, ale jsou tam opravdu zaslouženě a nezbývá než makat na 200% a spoléhat na to,že nic netrvá věčně.

        Jinak jako vždy za celkové pojetí zpravodajství 01 . Uroveň je vysoká.

        + 5 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Michal

    178.217.148.XXX
    Za volanty dostali tentokrát už příležitost pouze závodní piloti... Pokud se na Alonsově stavu něco nezměnilo, tak Magnusen není letos závodní pilot, pouze testovací...

    + 7 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    prognóza Nikdy jsem testům nepřikládal velkou váhu. Ale letos to vypadá, že je o titulu rozhodnuto. Ať už má Mercedes náskok 1s nebo 0,5s, je to pořád dost na to, aby vyhrál každý závod, v kterém mu to neklekne. A protože pracovali hlavně na spolehlivosti, vidím to na rekord v počtu vítězství. 17

    + 14 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    89.173.140.XXX
    Aky je rozdiel medzi soft a super soft? Vie niekto kolko sekund/desatin na kolo je rozdiel medzi soft a supersoft pneu? Pirelli udava cca 2 sekundy medzi supersoft a medium, ale nikde som nenasiel udaj o rozdiely medzi supersoft a soft. Zatial to vyzera, ze Williams straca cca 0,5 sekundy a Ferrari 0,8 sekundy. Dotiahli sa, tipujem, ze Williams bude mat tuto sezonu 2-3 vitazstva a Ferrari bude pravidelne na bedni. 03

    + 5 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • McLarenaaak

      109.81.245.XXX
      Vie, ale s anonymami sa tu nikto nebavi 11

      + 7 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.143.98.XXX
      Niekolko jazdcov prehlasilo, ze supersofty nie su idealne na tuto trat a uz pred koncom prveho ostreho kola odchadzaju. Cize so softami mozu dosiahnut rovnaky cas ako so super softami. (samozrejme zalezi od teploty trate, mnozstva paliva atd.)

      + 4 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • M3

      109.107.201.XXX
      Pokud zmeni bednu na 5 mist tak i Ferrari tam bude :-)

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama