DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari: Koncept vozu měl provokovat, svou vizi by měly představit všechny týmy

Ferrari podle svého šéfa Maurizia Arrivabeneho vypustilo obrázky budoucí formule pro to, aby provokovalo veřejnost a vyvolalo diskusi mezi týmy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari: Koncept vozu měl provokovat, svou vizi by měly představit všechny týmy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 27.02.2015 10:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 9 lidí) 24.02.2015 16:35
Já ti nevím. Pár plážových vozítek jsem už… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Koncepcia Ferrari je presne taká,... ...ako by mal monopost F1 vyzerať po r. 2017 s motorom 1,6 V6 Turbo + KERS, s výkonomi 1000 + 200 kW, ktorý by mal mať aj hlučnosť 120 dB a viac, aby mal všetko, čo má auto v F1 mať. 01 Inak ak by model už teraz ponúkli nejakej firme, ktorá vyrába riadené modely, môžu si naň uplatniť aj priemyselný vzor.

    + 9 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      1000 + 200 kW z 1,6l motoru? Víš, kolik to je koní?

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        A čo si to nevieš sám,... ...urobiť Jensi ? No predsa 1.359,6 + 271,9. 11 18

        + 9 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jens

          109.81.245.XXX
          Viem, jen přijde mi to strašně moc. V koních, to bych ještě bral...

          + 2 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            194.160.178.XXX
            Nie je to moc,... ...lebo Andy Cowell jasne povedal, že potenciál je hlavne v turbomotore, ktorý má mať po vyčerpaní všetkých žetónov a vývojových stupňov maximum 1630 koní. Preto orientovať sa na MGU-H ako Renault, bolo úplne scestné. Budúcnosť vývoja lacnej a výkonnej pohonnej jednotky pre F1 je v tom, že sa odstráni MGU-H, aby aj zvuk bol v F1 znovu dobrý, lebo je to neoddeliteľná kulisa závodného športu. Naopak, aby nové autá na tých širokých pneumatikách nielen lepšie akcelerovali, ale aj lepšie brzdili, potrebujú zvýšiť výkon MGU-K na 200 kW. Potom monopost F1 bude naozaj perfektný a bude spĺňať všetky atribúty vrcholu pyramídy závodného športu. 01

            Příspěvek byl redakčně upraven.

            + 9 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • rock

              37.188.235.XXX
              "...lebo Andy Cowell jasne povedal, že potenciál je hlavne v turbomotore, ktorý má mať po vyčerpaní všetkých žetónov a vývojových stupňov maximum 1630 koní"

              ... při TEORETICKÉ účinnosti blížící se 100%. Hovoříme-li stejně jako ten zmiňovaný Andy Cowell o průtoku 100 kg benzínu za hodinu.
              Je potřeba ta vyjádření číst celá.

              Dokonce i při 200 kW z MGU-K připočtenému k výkonu spalovacího motoru, bys pořád potřeboval účinnost spalovacího motoru (včetně turba) okolo 75 %, abys měl KRÁTKODOBÝ výkon 1600 k. To mi zní jako sci-fi.

              + 3 / − 8

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Kapor

                194.160.178.XXX
                Je to hlúposť,.. ...čo hovoríš, lebo pseudoadiabatický motor dosiahne 75% účinnosti celkom v pohode. 01 Je škoda, že keramika nie je povolená, aj v konštrukciách pohonných jednotiek, lebo by sa tým ušetrili nielen kovové materiály, ale aj energie na chemicko-tepelné spracovanie a v podstate by išlo o lepšie odizolovanú spaľovaciu komoru a nižší únik tepla, o ktorý sa dnes znižuje účinnosť, na úkor výkonu. 02 Budúcnosť má však pseudoadiabatický motor, ktorý ako hybrid bude určite nakoniec hviezdiť aj v F1. 01

                + 7 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • rock

                  37.188.139.XXX
                  Ach jo.
                  1. nejsem si tak úplně jistý tím, jestli lze se současných turbomotorů "vyčerpáním všetkých žetónov a vývojových stupňov" (tvoje slova) dostat pseudodiabatický motor
                  2. i ten údajný pseudodiabatický motor má mít teoretickou mez účinnosti asi 70% (což je ještě pořád míň, než potřebných 75)
                  3. samotný pseudodiabatický motor -pokud je vůbec v prezentované formě postavitelný a provozovatelný- má k reálnému nasazení asi stejně blízko jako warpový pohon.

                  + 2 / − 6

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • eR

    62.245.107.XXX
    Ten koncept není špatný pro LeMans, tam by se mi i líbil, ale v F1 opravdu nechci nic co vypadá jako kříženec cestovního auta a plážového vozítka.

    + 4 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Já ti nevím. Pár plážových vozítek jsem už viděl, ale ani jedno nevypadalo podobně. Mně to připomíná vylepšený monopost F1 s blatníky. 03

      + 9 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • FoxPw

        213.192.37.XXX
        Já tam tedy žádné blatníky nevidím, vidím tam jen kapotáž, která zabraňuje, aby byla formule katapultována v případě, když najede na kolo vozu jedoucího vedle. Něco podobného mají i v IndyCar.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • 1

          178.255.168.XXX
          Jak řikáš. Mě se to taky líbí, ikdyž si nemyslím, že je to životaschopný, je to jen designová studie a nevím, jak by museli formulovat pravidla, aby jim tohle vylezlo. Je jasný, že to kapotování kol by se konstruktérům líbilo, ale ten dvojitej čumák? Nebo ta falešná bočnice, podle mě, tu by mohli na auto dát i podle současných pravidel, ale jelikož to nepřinese výkon, tak tam není... a formulovat pravidla tak, aby to muselo mít dvojitej čumák a falešný bočnice, tak to bude zase jak přes kopírák. Kouzlo historických ročníků bylo především v rozdílných přístupech, což už se dneska nedá kvůli všeobecně akceptované aerodynamice

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • rock

          46.33.96.XXX
          Těsně za předními koly jsou nějaký černý kudy karbonu, který jinak než blatníky pojmenovat neumím.

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • rock

        46.33.96.XXX
        Já to vidím (když už kříženec) na křížence formule a batmobilu. Ale líbí se mi to.

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton měl podle některých zpráv čelit sabotáži

Hamilton obětí sabotáže vlastního týmu? Policie vydala oficiální prohlášení

Fernando Alonso se pokouší pozvednout týmovou morálku

Alonso burcuje: Méně slibujme, předveďme více!

Nico Hülkenberg si pochvaloval výkon, ale s umístěním pochopitelně spokojen nebyl (Ilustrační foto)

GP ŠPANĚLSKA: Prohlášení po závodě - Verstappen září, Norris lituje, Hamilton je spokojen

Lewis Hamilton sice nevyhrál, ale připomněl své lepší dny

GP ŠPANĚLSKA: Verstappen na pro něj úspěšné trati vítězí, hrdinou dne opět Norris

Valtteri Bottas je jedním z těch, kdo si po kvalifikaci nemálo důvěřuje (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci GP Španělska: Všichni hovoří o minimálních rozdílech

Hvězda Landa Norrise stále stoupá - ve Španělsku získal druhé pole-position (ilustrační snímek)

KVALIFIKACE GP ŠPANĚLSKA: Smíšené pocity u McLarenu, Norris triumfuje, Piastri zahodil šanci

Carlos Sainz v tuenlu v závodě v Monaku

Třetí trénink byl mimořádně vyrovnaný. Nejrychlejší Sainz

Pierre Gasly se na katalánském okruhu vytáhl (ilustrační foto)

Druhý trénink kořistí Hamiltona, překvapením bezesporu Alpine

Lando Norris v závodě v Bahrajnu

První trénink pro Norrise. Alonso způsobil červenou vlajku

George Russell v GP Kanady

"Jak jsme mohli být tak hloupí?" Allison o objevu, díky kterému se teď Mercedes dotáhl na špici

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • Kvalifikace (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (12:30 - 13:30)
    • 1. Závod (16:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama