DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari: V každém směru jsme se zlepšili, Kimi se i směje!

Kimi Räikkönen se loni s vozem F14-T spíše trápil, letos však Ferrari podle všeho postavilo vůz, který jeho stylu vyhovuje více. Fin uvedl, že se v každém směru zlepšili, ale na poslední vyladění si bude muset počkat až do závěrečných testů v Barceloně příští týden.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari: V každém směru jsme se zlepšili, Kimi se i směje!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 74, poslední 22.02.2015 12:27 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jake HorseRadisher (Hlasovalo 18 lidí) 20.02.2015 21:45
Kimi se směje, protože Kimi se směje, protože ví… »
» skejpa (Hlasovalo 15 lidí) 21.02.2015 07:23
Treba se smeje protoze konecne zacali delat… »
» Mike17 (Hlasovalo 13 lidí) 21.02.2015 10:10
Pochybuju, že někdo čeká nějaké výrazné… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                    • David

                      109.105.48.XXX
                      O tom opravdu nevím. To že o Hamiltonovi řekli že má talent vím (a ani ho nezpochybňuji) ale že je nejlepší jezdec? Možná v té sezóně co ji vyhrál. Ale s jistotou vím kdy Hamiltonovi nemohli přijít na jméno pro sezónu kdy způsobil několikrát kolizi s Massou nebo přesněji kdy většinou mohl za kolizi s Massou.

                      + 2 / − 5

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      A já to samé slyšel o Vettelovi. 12
                      Jestli to nebude tím, že i různé osobnosti na to mají různé názory. Pak je to jen o tom, jestli někdo registruje všechny názory, nebo jen ty líbivé. 04

                      + 8 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • David

                        109.105.48.XXX
                        Přesně, musíš registrovat všechny názory potom si uděláš na věc přesnější obrázek.

                        + 1 / − 5

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Jens

                          78.157.160.XXX
                          Kázat vodu a pít víno. Tak to vypadá, že ty jsi tady v diskusi zatím jediný (krom anonymů, což je tradice - hlupáci se nikdy nepodepíšou), kdo si ten přesnější obrázek neumí udělat. Nebo tě tady baví tahat všechny nelogicky za nos, a tak tady s trollem ztrácejí čas. 02

                          + 7 / − 3

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Ono nezáleží na počtu titulů, nebo zkušenostech. Ale hlavně na tom, jestli ti auto sedne nebo ne. Bylo to vidět krásně třeba na Webberovi. Místy byl i lepší jak Vettel, ale jak zapracovali na přítlaku na zadku, začal na něj ztrácet. Nebo myslíš, že právě v těch chvílích zapomněl závodit?
          Samozřejmě před výkony Ricciho smekám. Co se týká příkladu Hama, pak je to trochu o něčem jiném. Ano Rosberg porážel 7-mi násobného mistra. Ale mistra v důchodu. Uvidíme, co budou jezdil Alonso s Hamiltonem v 43 letech (zhruba za 10 let) a kdo je bude porážet. Jestli to bude jen absolutní špička, smeknu klobouk (budu si ho muset koupit 18).
          A co se týká porážky Vettela. Oni Hamilton s Alonsem žádnou neměli? 03 Taky zapomněli závodit? Nebo třeba neměli auto, které jim úplně nesedlo? 03

          + 9 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            95.102.39.XXX
            skutocny sampion sa do velkej miery dokaze prisposobit kazdemu autu
            ten co vie jazdit len na aute ktore mu sadne ako rit na serbel nieje skutocny sampion

            jasne ze kazdy bude najlepsie jazdit ked to auto na 100% vyhovuje jeho stylu ale to neznamena ze ked take auto nedostanu je ospravedlnitelne jazdit o 3 triedy horsie

            je rozdiel ked ti nesadne auto ziskas o 10-20% menej bodov a je rozdiel ked ziskal len 30% toho co tvoj kolega ako sa to stalo kimimu

            mnohe dvojky mali v zmluve ze musia ziskat urcite percenta vzhladom k jednotke a casto sa to pohybovalo okolo 50-60% ak to nedokazali bez milosti leteli a to casto krat mali odjazdenych len par sezon a nie tolko co kimi

            + 3 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Neznám pilota, který by neměl nějaký rok "výpadek". Autu se můžeš trochu přizpůsobit. Ale rozdíly mezi piloty jsou malé a když ti auto HODNĚ nesedne, pak tě narušení tvého stylu stojí nějakou desetinku. A nějaká desetinka násobená 44-78koly dělá hodně sekund a ty dělají dost bodů. Ano u Kimiho je to dost extrémní. Na druhou stranu Kimi je celkem známý tím, že nějaké kompromisy nejsou jeho silnou stránkou. Buď mu auto sedne a je skvělý (třeba Lotus 2013), nebo ne a je to v pr... Jako loni. 03
              Letos mu, zdá se, sedí hodně. Není důvod očekávat podobný propadák.

              + 9 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                95.102.39.XXX
                nieje vypadok ako vypadok 18

                a ako som pisal skutocny sampion sa dokaze popasovat s kazdym autom a snazi sa vytazit z neho maximum, co kimi nedokaze

                + 2 / − 8

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Samozřejmě, každý výpadek je jiný. Dvojnásobný MS Alonso prohrál (stejný počet bodů) s úplným nováčkem v F1. Hamilton během 3 sezon v Mclarenu nasbíral míň bodů jak Button, kterého tu má většina za naprosto průměrného pilota. Schumacher v důchodu prohrál 3x s Rosbergem, který je vyrovnaným kolegou Hamiltona. Vettel prohrál loni výraznějším rozdílem s Ricciardem.
                  Ano každé je to jiné a neporovnatelné. 03
                  A všichni ti skuteční šampioni se v nějaké době nedokázali popasovat s "každým autem" a svým týmovým kolegou. 04

                  + 8 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • anonym

                    95.102.39.XXX
                    ani nikto nedostal taky vyprask ako kimi
                    uz to konecne pochopte, to bol najvacsi vyprask majstra sveta aky f1 zazila

                    nechapem ako niekto moze obhajovat kimiho vykon v minulom roku
                    ak by tak zajazdil novacik tak leti este pocas sezony ale vzhladom na to ze kimi asi nemal v zmluve ze ho mozu vyhodit za slabe vykony lebo to naozaj nikto necakal ze dostane taky vyprask tak si ho nechali, predsa len vyhodit zas 20mil. nieje ani pre ferrari malo

                    ved si len spomen v akom obdobi najali kimiho a co mala by jeho uloha
                    alfonzo zacal az priliz vyskakovat a tak ho chcelo ferrari uzemnit tym ze mu daju vyrovnaneho timoveho kolegu ktory ho viac potrapi ako massa
                    ale nakoniec sa stal uplny opak a kimi dostal vacsiu nakladacku ako massa

                    + 0 / − 6

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      Ale já Kimiho úplně neobahjuju. Psal jsem, že rozdíl byl extrémní a že to byl z jeho strany propadák. Tím přece neříkám, že byl dobrý. 03
                      Jen říkám, že ČÁSTEČNĚ tomu rozdílu rozumím a podobný propadák letos nečekám. A že NĚJAKÝ výpadek, měl v kariéře každý pilot. Rozumíme si?

                      + 4 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • anonym

                        95.102.39.XXX
                        tomu vypadku sa neda rozumiet ani ciastocne :)

                        ked massa dostaval vypras od alfonza tak ho vsetci az na par vernych posielali do dochodku a to zdaleka nedopadol tak hrozne ako kimi a nikto sa nepytal ci mu sadlo alebo nesadlo auto
                        u kimiho ale maju mnohy tendenciu ospravedlnovat jeho vykony tym ze vraj mu nesadlo auto,...
                        a pritom massa bol v pozicii nosica co sa nie raz priamo na trati potvrdilo a nikto to nemoze spochybnovat, ale kimiho ferrari najalo aby minimalne dychal alfonzovi na chrbat a tym mu trochu zrazil hrebienok. takze na neho by mali byt kladene o to vacsie poziadavky a o to kritickejsie by sa mali hodnotit jeho vykony

                        na novacikov su kladene vacsie naroky a takyto vyprask ustoji len ten ktory ma za sebo velkeho sponzora inak leti

                        + 0 / − 3

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          93.99.87.XXX
                          Zapomněl jsi na 2 malinkaté detaily.
                          Massa nedostal výprask jednu sezonu, ale 4.
                          Být Massa u Ferrari i loni, rozdíl by byl taky větší než roky předtím. Je rozdíl Jestli máš druhé nejrychlejší auto s náskokem na ostatní, nebo se pereš ve vyrovnaném středu pole. V prvním případě tě ani 0,5s na kolo nestojí žádnou pozici, ve druhém je to rozdíl mezi bednou a mimo body (tudíž bodový rozdíl větší). Pokud se chceš dobrat nějakého rozumnému výpočtu, podívej se na ČASOVÉ odstupy v kvalifikacích a závodech. Ne na body. 03

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • anonym

                            95.102.39.XXX
                            zabudas na maly detail massa bol oficialnou dvojkou, na trati sa to nie raz ukazalo
                            kimi ziadnu dvojku nerobil, on mal byt ten co alfonzovi trochu zrazi to velke ego

                            ako vies ze by to auto massovi nesadlo? mas vestecku gulu?
                            faktom zostava ze massa ako timova dvojka dostal od alfonza podstatne mensi vyprask ako kimi ktory mal alfonzovi podkurit pod zadkom

                            2014 kimi skoncil 3x v Q pred alfonzom
                            2013 massa skoncil 8x v Q pred alfonzom
                            treba aj casove odstupy? myslim ze nie 12

                            + 0 / − 2

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              93.99.87.XXX
                              S těma dvojkama je to celkem jedno ne? Jestli byl někdo oficiální nebo neoficiální dvojkou vyjde nastejno. Čísilka si můžeš přiřazovat jak chceš. S kým vyvíjeli auto pro rok 2014? S Alonsem a Massou, ne s Kimim. Tečka.
                              Připouštím, věšteckou kouli nemám. Mohlo by se stát, že by po 9-ti letech přišli na to, jak nastavit auto pro Massu. Možné je všechno. 04
                              Zvláštní, že jsi si vybral zrovna ten rok, který vyzněl pro Massu nejlépe. 12 Ony ty časy jsou přece jen více vypovídající. Kdo je lepší pilot? Ten který vyhraje 9x o 1s a 10x prohraje o tisíciny, nebo ten druhý? Pro mne jednoznačně ten první. 03
                              Jestli Alonso zůstane 4 roky u Mclarenu a po těch 4 letech tam přijde Massa, pak to můžeme srovnávat. Srovnávat pilota, který byl u Ferrari několik let déle než Alonso s někým, kdo je v týmu nový a Alonso už 5-tou sezonu, je naprosto o ničem. To už můžeme srovnávat rychlost pilota v F1 s rychlostí druhého v Trabantu. 04

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
              • ja

                91.127.5.XXX
                Nechaj anonyma tak. Uvidíme, ako sa Skutočný šampion popasuje v Mcl.03 Len by sa mohol podpísať, aby sme to s ním mohli potom prekonzultovať. 12

                + 8 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • David

        109.105.48.XXX
        Řekl bych že především záleží na talentu a až potom na tom jak dlouho jsi v týmu

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

GP SINGAPURU - PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

GP SINGAPURU: Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

GP SINGAPURU: Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

GP SINGAPURU: Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře v posledním tréninku v Singapuru smetl Norris

Juki Cunoda si po několika slabších závodech vedl velmi nadějně (ilustrační foto)

Druhý trénink v Singapuru patřil Norrisovi s oběma Ferrari v závěsu, Russell boural

Charles Leclerc v závodě v Monaku

Úvodní trénink v Singapuru byl v režii Leclerca

Max Verstappen v zádově v Kanadě

Red Bull má po Pérezově nehodě starosti. Už zjistil, kdy a kde udělal ve vývoji chybu

Kolize Sainze s Pérezem v Baku

Sainz a Pérez se vzájemně obviňují z kolize, komisaři mají jasno + VIDEO

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama