DISKUZE K ČLÁNKU Ramirez: Dřív byla F1 primitivní, Honda nacházela za mé epochy problémy rychle

Už od svého prvního výjezdu bojuje nový monopost McLaren Honda MP4-30 s mnoha technickými problémy. U spousty z nich může trvat jejich vyřešení delší dobu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ramirez: Dřív byla F1 primitivní, Honda nacházela za mé epochy problémy rychle

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 24.02.2015 09:54 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • pidro

    88.100.206.XXX
    Možná byla dřív F1 primitivní,ale dalo se na ni koukat.

    + 6 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    80.87.214.XXX
    Áno bolo to jednoduhšie,... ...Jo a možno sa to hľadalo ľahšie, lebo motor nebol ovešaný všeliakými sračkami a riadiaci SW bol v podstate pilot, ktorý ho šoféroval. Všetky potrebné udaje mal pilot na budíkoch na palubnej doske a v rukách volant na ktotom nebolo absolutne nič. 01 Dnes ale je pravdou, že tímy majú na hľadanie chýb testéry a diagnostický SW, ale aj tak sa závada hľadá obtiažne, lebo auto obsahuje množstvo káblov a subsystémov, ktoré treba aj po nájdení závady prezrieť a manuálne premerať, kde sa uvedený problém nachádza. Niekedy totiž aj pri montáží stačí málo, aby sa niečo nepatrne poškodilo a počas prevádzky na to auto aj pilot doplatí. Všetky diely sú totiž na hrane a pri plnom zaťažení, dostáva auto riadne zabrať. 01

    + 20 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      31.31.228.XXX
      Dřív to nebylo jiné - F1 na přelomu 80. a 90. let také využívala množství elektroniky a ta zasahovala pilotům do řízení stejným způsobem - ABS, TC, aktivní podvozek, kompletní elektronické řízení, posilovače, atd...

      + 3 / − 11

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        80.87.214.XXX
        Ale , ale... ...to až potom s architektúrou 8 bitových mikropočítačov a pamäťou, ktorá neumožńovala žiadne divy,l elo to bolo všetko pomalé a úplne v plienkach a tak s tým bolo viac roboty ako osohu. 02 Si to slabo pamätáš !

        + 10 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama