DISKUZE K ČLÁNKU Studie nákladů: Týmy F1 mohou ušetřit 50 procent svých nákladů

Konsultační společnost McKinsey prozkoumala na popud FIA finance 9 týmů a na základě této studie vypracovala návrhy na úsporu nákladů. Americká společnost došla k závěru, že by náklady mohly poklesnout až o 50 % bez toho, aby na tom sport nějak tratil.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Studie nákladů: Týmy F1 mohou ušetřit 50 procent svých nákladů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 18.02.2015 17:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovalo 8 lidí) 18.02.2015 13:01
To urcite... A kde bola tato firma pred rokmi,… »
» MrWashek (Hlasovali 2 lidé) 18.02.2015 09:56
Bohužel to je napsané tak chaoticky, že si to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    188.92.15.XXX
    Teď už jen provést audit ve FIA a FOM a hned bude F1 za babku.
    A ještě by měla FIA zveřejnit kolik za ten audit zaplatila.02

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    195.91.14.XXX
    To urcite... A kde bola tato firma pred rokmi, ked sa rozhodovalo o tomto fantastickom, ohromne "modernom" (hlavne predrazenom!!!) hybrid-formate F1?!?!?! 03

    Ci vtedy sa to niekomu nehodilo? Ci vtedy bolo vsetko ok, ze "poniektori" nasypali miliardu do vyvoja?
    Nevidim dovod, preco by ostatni teraz nemohli tiez, ak na to samozrejme maju...03

    + 8 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    No vida ! Človek by si myslel, že v F1 je všetko v najlepšom poriadku, od funkčnej schémy až po financovanie, prepracované do puntíku a pritom je pod lampou najväčšia tma. 02 Jean Thotd nie je blbec, lebo nakoniec bol vo Ferrari vedúci tímu a dobre pozná finančnú politiku a je dobre, že nezávislá firma po hĺbkovej analýze v tímoch zistila, že ani jeden nie je bez viny a ak sa chce, dá sa ušetriť. 01 Je smutné, že dohodu blokujú veľké tímy, ale čudujem sa aj tým malým, že sa nepridŕžajú rád firmy McKinsey a neurobia potrebné opatrenia, aby aspoň o 30% znížili svoje náklady a financovali tím z toho, čo dostanú od užívateľa komerčných práv tak, ako to hovorí správa. 11 18

    + 15 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    46.13.78.XXX
    nějak mně ta matematika nevychází píšete: Podle studie se dají náklady na motory snížit o 25 %. V designu a výrobě auta tkví potenciál na 35% úspory. V nasazování aut by se dalo ušetřit 15 %, na testech 20 % a v režijních nákladech 5 %. tj. maximální úspora na designu a výrobě je 35%, ostatní úspory jsou procentuálně menší ale celková možná úspora vám vychází na 43mil. z 80 původních to je 53%. To je prostě matematické perpetum mobile

    + 10 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      176.74.136.XXX
      Kde jsi vzal 53%?

      + 4 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • MrWashek

        MrWashek

        89.24.200.XXX
        Bohužel to je napsané tak chaoticky, že si to netroufám přepočítat. Navíc jsem v žádném dalším stejném článku na jiných webech nevyčetl to pětiprocentní snížení režijních nákladů.

        Jsou k dispozici nějaké ověřené zdroje? Na webu FIA, McKinsey, Sky Sports F1, Formula1.com atd. jsem nic nenašel.
        ***
        Příspěvek byl redakčně upraven.

        + 2 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          37.188.142.XXX
          "Navíc jsem v žádném dalším stejném článku na jiných webech nevyčetl to pětiprocentní snížení režijních nákladů."

          Namátkou jsem prolítl tři konkurenční či "konkurenční" weby v CZ a SK, mají to tam všechny...

          + 4 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.142.XXX
      Dobrej postřeh 01

      + 2 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.142.XXX
      ...po aplikaci těch procent na onen 80megový rozpočet to vychází asi na 61.5 milionu, takže úspora pod 25%.
      No, jestli tímhle způsobem (několikaměsíční studie s takhle velkým kiksem) pracují analytické firmy pro FIA pořád, tak už se nedivím, že jim žádný předpoklady a snahy o šetření nevycházejí.

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        37.188.142.XXX
        ... a těch výsledných 61.5mil je 47% z horního hranice rozpočtu cílové skupiny (rozsah 80-130mega). Hurá, máme těch vybájených 53% úspor.

        Ale já to beru jako vtip. Jestli to pánové z McKinsey opravdu mysleli stejně, jestli TAKHLE čarují s čísly a ještě si za to dokážou nechat zaplatit, tak jsou to neskuteční frajeři.

        + 4 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • anonym

    95.102.39.XXX
    pokial neznizia rozpocty vsetci tak ziadne setrenie v malych timoch nepripada do uvahy lebo budu mat taku stratu ze to mozu rovno zabalit

    postavit auto a prevadzkovat tim sa samozrejme da aj za daleko mensie peniaze ako ma teraz ten najchudobnejsi ale to auto potom bude mat malu sancu sa vobec kvalifikovat

    + 8 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    94.230.156.XXX
    Jedi Je někde tato studie dostupná? Případně, jak jste se dostali k informacím z ní? díky03

    + 8 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama