DISKUZE K ČLÁNKU Studie nákladů: Týmy F1 mohou ušetřit 50 procent svých nákladů
Konsultační společnost McKinsey prozkoumala na popud FIA finance 9 týmů a na základě této studie vypracovala návrhy na úsporu nákladů. Americká společnost došla k závěru, že by náklady mohly poklesnout až o 50 % bez toho, aby na tom sport nějak tratil.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Studie nákladů: Týmy F1 mohou ušetřit 50 procent svých nákladů
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
erdedy
13:01 18.02.2015 195.91.14.XXXTo urcite... A kde bola tato firma pred rokmi, ked sa rozhodovalo o tomto fantastickom, ohromne "modernom" (hlavne predrazenom!!!) hybrid-formate F1?!?!?!
Ci vtedy sa to niekomu nehodilo? Ci vtedy bolo vsetko ok, ze "poniektori" nasypali miliardu do vyvoja?
Nevidim dovod, preco by ostatni teraz nemohli tiez, ak na to samozrejme maju... -
Kapor
09:18 18.02.2015 194.160.178.XXXNo vida ! Človek by si myslel, že v F1 je všetko v najlepšom poriadku, od funkčnej schémy až po financovanie, prepracované do puntíku a pritom je pod lampou najväčšia tma. Jean Thotd nie je blbec, lebo nakoniec bol vo Ferrari vedúci tímu a dobre pozná finančnú politiku a je dobre, že nezávislá firma po hĺbkovej analýze v tímoch zistila, že ani jeden nie je bez viny a ak sa chce, dá sa ušetriť. Je smutné, že dohodu blokujú veľké tímy, ale čudujem sa aj tým malým, že sa nepridŕžajú rád firmy McKinsey a neurobia potrebné opatrenia, aby aspoň o 30% znížili svoje náklady a financovali tím z toho, čo dostanú od užívateľa komerčných práv tak, ako to hovorí správa.
-
anonym
08:12 18.02.2015 46.13.78.XXXnějak mně ta matematika nevychází píšete: Podle studie se dají náklady na motory snížit o 25 %. V designu a výrobě auta tkví potenciál na 35% úspory. V nasazování aut by se dalo ušetřit 15 %, na testech 20 % a v režijních nákladech 5 %. tj. maximální úspora na designu a výrobě je 35%, ostatní úspory jsou procentuálně menší ale celková možná úspora vám vychází na 43mil. z 80 původních to je 53%. To je prostě matematické perpetum mobile-
-
MrWashek
09:56 18.02.2015 89.24.200.XXXBohužel to je napsané tak chaoticky, že si to netroufám přepočítat. Navíc jsem v žádném dalším stejném článku na jiných webech nevyčetl to pětiprocentní snížení režijních nákladů.
Jsou k dispozici nějaké ověřené zdroje? Na webu FIA, McKinsey, Sky Sports F1, Formula1.com atd. jsem nic nenašel.
***
Příspěvek byl redakčně upraven.
-
-
rock
09:46 18.02.2015 37.188.142.XXX...po aplikaci těch procent na onen 80megový rozpočet to vychází asi na 61.5 milionu, takže úspora pod 25%.
No, jestli tímhle způsobem (několikaměsíční studie s takhle velkým kiksem) pracují analytické firmy pro FIA pořád, tak už se nedivím, že jim žádný předpoklady a snahy o šetření nevycházejí.-
rock
09:52 18.02.2015 37.188.142.XXX... a těch výsledných 61.5mil je 47% z horního hranice rozpočtu cílové skupiny (rozsah 80-130mega). Hurá, máme těch vybájených 53% úspor.
Ale já to beru jako vtip. Jestli to pánové z McKinsey opravdu mysleli stejně, jestli TAKHLE čarují s čísly a ještě si za to dokážou nechat zaplatit, tak jsou to neskuteční frajeři.
-
-
-
anonym
20:30 17.02.2015 95.102.39.XXXpokial neznizia rozpocty vsetci tak ziadne setrenie v malych timoch nepripada do uvahy lebo budu mat taku stratu ze to mozu rovno zabalit
postavit auto a prevadzkovat tim sa samozrejme da aj za daleko mensie peniaze ako ma teraz ten najchudobnejsi ale to auto potom bude mat malu sancu sa vobec kvalifikovat
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek