DISKUZE K ČLÁNKU Studie nákladů: Týmy F1 mohou ušetřit 50 procent svých nákladů

Konsultační společnost McKinsey prozkoumala na popud FIA finance 9 týmů a na základě této studie vypracovala návrhy na úsporu nákladů. Americká společnost došla k závěru, že by náklady mohly poklesnout až o 50 % bez toho, aby na tom sport nějak tratil.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Studie nákladů: Týmy F1 mohou ušetřit 50 procent svých nákladů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 18.02.2015 17:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovalo 8 lidí) 18.02.2015 13:01
To urcite... A kde bola tato firma pred rokmi,… »
» MrWashek (Hlasovali 2 lidé) 18.02.2015 09:56
Bohužel to je napsané tak chaoticky, že si to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    188.92.15.XXX
    Teď už jen provést audit ve FIA a FOM a hned bude F1 za babku.
    A ještě by měla FIA zveřejnit kolik za ten audit zaplatila.02

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    195.91.14.XXX
    To urcite... A kde bola tato firma pred rokmi, ked sa rozhodovalo o tomto fantastickom, ohromne "modernom" (hlavne predrazenom!!!) hybrid-formate F1?!?!?! 03

    Ci vtedy sa to niekomu nehodilo? Ci vtedy bolo vsetko ok, ze "poniektori" nasypali miliardu do vyvoja?
    Nevidim dovod, preco by ostatni teraz nemohli tiez, ak na to samozrejme maju...03

    + 8 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    No vida ! Človek by si myslel, že v F1 je všetko v najlepšom poriadku, od funkčnej schémy až po financovanie, prepracované do puntíku a pritom je pod lampou najväčšia tma. 02 Jean Thotd nie je blbec, lebo nakoniec bol vo Ferrari vedúci tímu a dobre pozná finančnú politiku a je dobre, že nezávislá firma po hĺbkovej analýze v tímoch zistila, že ani jeden nie je bez viny a ak sa chce, dá sa ušetriť. 01 Je smutné, že dohodu blokujú veľké tímy, ale čudujem sa aj tým malým, že sa nepridŕžajú rád firmy McKinsey a neurobia potrebné opatrenia, aby aspoň o 30% znížili svoje náklady a financovali tím z toho, čo dostanú od užívateľa komerčných práv tak, ako to hovorí správa. 11 18

    + 15 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    46.13.78.XXX
    nějak mně ta matematika nevychází píšete: Podle studie se dají náklady na motory snížit o 25 %. V designu a výrobě auta tkví potenciál na 35% úspory. V nasazování aut by se dalo ušetřit 15 %, na testech 20 % a v režijních nákladech 5 %. tj. maximální úspora na designu a výrobě je 35%, ostatní úspory jsou procentuálně menší ale celková možná úspora vám vychází na 43mil. z 80 původních to je 53%. To je prostě matematické perpetum mobile

    + 10 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      176.74.136.XXX
      Kde jsi vzal 53%?

      + 4 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • MrWashek

        MrWashek

        89.24.200.XXX
        Bohužel to je napsané tak chaoticky, že si to netroufám přepočítat. Navíc jsem v žádném dalším stejném článku na jiných webech nevyčetl to pětiprocentní snížení režijních nákladů.

        Jsou k dispozici nějaké ověřené zdroje? Na webu FIA, McKinsey, Sky Sports F1, Formula1.com atd. jsem nic nenašel.
        ***
        Příspěvek byl redakčně upraven.

        + 2 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          37.188.142.XXX
          "Navíc jsem v žádném dalším stejném článku na jiných webech nevyčetl to pětiprocentní snížení režijních nákladů."

          Namátkou jsem prolítl tři konkurenční či "konkurenční" weby v CZ a SK, mají to tam všechny...

          + 4 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.142.XXX
      Dobrej postřeh 01

      + 2 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.142.XXX
      ...po aplikaci těch procent na onen 80megový rozpočet to vychází asi na 61.5 milionu, takže úspora pod 25%.
      No, jestli tímhle způsobem (několikaměsíční studie s takhle velkým kiksem) pracují analytické firmy pro FIA pořád, tak už se nedivím, že jim žádný předpoklady a snahy o šetření nevycházejí.

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        37.188.142.XXX
        ... a těch výsledných 61.5mil je 47% z horního hranice rozpočtu cílové skupiny (rozsah 80-130mega). Hurá, máme těch vybájených 53% úspor.

        Ale já to beru jako vtip. Jestli to pánové z McKinsey opravdu mysleli stejně, jestli TAKHLE čarují s čísly a ještě si za to dokážou nechat zaplatit, tak jsou to neskuteční frajeři.

        + 4 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • anonym

    95.102.39.XXX
    pokial neznizia rozpocty vsetci tak ziadne setrenie v malych timoch nepripada do uvahy lebo budu mat taku stratu ze to mozu rovno zabalit

    postavit auto a prevadzkovat tim sa samozrejme da aj za daleko mensie peniaze ako ma teraz ten najchudobnejsi ale to auto potom bude mat malu sancu sa vobec kvalifikovat

    + 8 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    94.230.156.XXX
    Jedi Je někde tato studie dostupná? Případně, jak jste se dostali k informacím z ní? díky03

    + 8 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

Oscar Piastri slaví vítězství po závodě v Maďarsku

"Norris mistrem světa? Poslední věc, která by Piastriho nadchla." Brundle chválí jeho zabijácký instinkt + VIDEO

Adrian Newey už asi dumá, co mu nové angažmá přinese

Oficiální oznámení nového působiště Adriana Neweye je podle médií otázkou dní

Adrian Newey s trofejí pro vítězný tým

"Newey by nám pomohl se z toho dostat," lituje Marko. Ale už nepomůže, z auta je monstrum

Přes dobrý výsledek nejsou piloti McLarenu spokojeni

PROHLÁŠENÍ po závodě - Radost Leclerca zastínila všechny ostatní

Kevin Magnussen byl po GP Itálie potrestán vlastně dvakrát

Magnussena v Baku neuvidíme, vybodoval se. Sám tvrdí, že svůj trest nechápe

Hrdina dne - Charles Leclerc. Dokázal převézt největší soupeře

GP ITÁLIE: Monza tone v nadšení, Leclerc převezl soupeře dobrou strategií a vítězí

Na podobnou pozici nebývá Max Verstappen zvyklý, proto jeho reakce po závodě byla značně rozladěná (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - Red Bull nechce podléhat panice, ale situaci musí řešit

McLareny na své spanilé cestě nijak nepolevily (ilustrační snímek)

V kvalifikaci McLaren ovládl v Itálii první řadu, Norris po sedmi dnech zajel další pole-position

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (10:30 - 11:30)
    • Kvalifikace (14:00)
  • Neděle

    • Závod (13:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama