DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes chce s Hamiltonem podepsat novou smlouvu ještě před prvním závodem
Mercedes chce s úřadujícím mistrem světa Lewisem Hamiltonem prodloužit kontrakt ještě před tím, než v Austrálii začne sezóna 2015.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes chce s Hamiltonem podepsat novou smlouvu ještě před prvním závodem
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
Limbi
09:30 11.02.2015 109.105.44.XXXJá si myslím, že se musí chytit spíš Ferrari než jezdci, protože jinak nevidím důvod proč by někdo utíkal do týmu, který jde dlouhodobě jen dolů. U McLarenu může táhnout to nové spojení s Hondou plus příchod Prodromoua ale u Ferrari zatím nevím.-
Fanda.LH
09:49 11.02.2015 194.228.208.XXXMoc sníš... Ferrari je největší stáj F1 a můžou si dovolit zaplatit kohokoli... Lewis rozhodně neřeší Hondu ani Prodromoua... To je zajímavé pro fanoušky... Jistě ho zajímají kvality budoucího vozu, ale do Mercedesu šel taky ve chvíli, kdy na tom byli ještě hůř než Ferrari...-
Limbi
10:00 11.02.2015 31.47.102.XXXNo z toho co se psalo tam šel proto, že ho přesvědčil Lauda a proto, že mu vyložili plán proč budou nejlepší v nové éře. Zase nevěřím tomu, že by zrovna HAM šel někam kde by neviděl možnost vyhrát titul. Myslím, že teď už budou opatrní všichni jezdci přece jen Alonso tam byl 5 let a nezískal nic. Prostě si myslím, že Ferrari teď musí ukázat že na to má nevím co je na tom za snění.-
Fanda.LH
10:30 11.02.2015 194.228.208.XXXZase jen sníš... "Přesvědčil ho Lauda" "Vyložil mu plán"... To jsou hrozné kecy... Myslíš si, že kdekoli jinde by to nebylo stejné ?? Alonso šel do Ferrari s velkými ambicemi a bohužel mu to nevyšlo... Když šel Schumi do Ferrari, tak na tom byli opravdu špatně, taky na svůj titul čekal 4 sezóny, ale nakonec to vyšlo... Ferrari zaměstnává spoustu schopných lidí, investuje spoustu peněz => Nemusí nikomu nic dokazovat... Zrovna tak můžou vyslat svého člověka za Lewisem "Aby mu vyložil plán", když pak náhodou výjde, tak tu budeš psát jaká to byla tutovka a když nevýjde, tak můžeš psát jak to bylo předem jasné...
PS: Nemyslím si, že by LH ty peníze dali všude situace v dnešní F1 je dost neúprosná... Pokud nepodepíše s Mercedesem, taky může skončit... Mclaren hodně investoval do Alonsa, dva takové piloty neutáhne (Navíc stejně může být mistr jen jeden z nich), RB sází na mladíky a pak už zbývá jen Ferrari... Ostatní si ho nemůžou dovolit... Není to jako v době před 10-15 lety...-
Limbi
11:14 11.02.2015 31.47.102.XXXMě se líbí tvůj arogantní postoj "všechno vím, vždy mám pravdu"vůči lidem tady. Kecy máš tak možná ty. To co jsem napsal já jsem podal jako domněnky, ale ty to podáváš že jinak to být ani nemůže.
Pokud tvrdíš že jezdec chodí jen za penězi tak sníš ty. To že Schumacher vytáhl Ferrari ze dna bylo díky tomu, že on, Todt a Brawn trávili v továrně skoro všechen čas. Todt dal týmu řád Schumacher měl dokonalou zpětnou vazbu a Brawn auto postavil přesně na Schumiho. Nikdo z jezdců tomu neobětuje teď tolik co tenkrát oni a to už nemluvím ani o tom o kolik je teď F1 rozsáhlejší a technicky náročnější. Takže kecy tipu "čekal na to 4 sezony" jsou k smíchu protože on nečekal on to vydřel. Dneska už se nikomu (z jezdců) dřít nechce.
Těch schopných lidí jak píšeš možná Ferrari pár má ale na vedoucích pozicích nemá žádného leadra. Proto zkoušeli přesvědčit Brawna k návratu. Mimochodem to byl zrovna Brawn kdo stál za loňským mercedesem a byl to zrovna on o kom Ham řekl že byl jeden z hlavních důvodů přestupu. Co si budem McLaren vedl v té době hodný taťka Whitmarsh, který moc respektu neměl a McLaren s ním pomalu upadal což vyvrcholilo sezonou 2 roky zpět. Taky zmínil, že při přestupu hrálo roli to, že mercedes už téměř rok pracoval na motoru a technologiích pro rok 2014 a že tenhle tým zvládal přechody mezi změnami pravidel skvěle (tenkrát Brawn GP). Řekl bych že cesta do mercedesu nebyla kvůli penězům ale spíš kvůli nové motivaci a jakési vizi, která vyšla. A rozhodně si nemyslím, že pokud nepodepíše mercedesu tak skončí jen že mu někdo nedá ten stejný balík. Pokud mu šlo jen o prachy mohl zůstat u těch managerů co měl, kteří mu vydupávali právě smlouvy založené na penězích. Ano u mercedesu dostal hromadu peněz protože po odchodu Schumiho potřebovali jezdce, který už je prověřený a rychlý (Alonso ani Vettel volní nebyli tak sáhli po něm).
Ferrari investuje spoustu peněz. Nemám teď přesný přehled kolik a jestli ze všech nejvíc ale vím že v minulosti to tak bylo. O to je smutnější že nedokážou dostat z těch peněz výkonné auto. A do takového týmu, by se někdo kdo chce dorovnat Sennu v počtu titulů hnal? Proč? Leda by to byl jeho sen závodit za Ferrari, ale to sem nikdy Hamiltona říct neslyšel. Vettlův sen to byl tak je tam ale nevěřím tomu že jen jezdec postaví stáj na nohy.
Nic to nemění na tom, že Ferrari na úspěch čeká už 8 let a to je na jak ty říkáš "největší stáj" hoooodně dlouho a po celou tu dobu tam měli schopné jezdce. Takže kdo má dokázat, že na to má? Jezdci?-
Fanda.LH
11:34 11.02.2015 194.228.208.XXXV továrně od rána do večera, dokonalá zpětná vazba a blablablabla...
Já netvrdím, že jde jezdec jen za penězi... Pravděpodobně by Ham nešel do nového soukromého týmu, který by mu nic než peníze nemohl nabídnout... Ale to není případ Ferrari... Ferrari je top tým, který může vyletět nahoru kdykoli, mají k tomu vše potřebné... Stejně tak jsem to viděl, když šel Lewis k Mercedesu (Ano nečekal jsem, že budou dominovat, ale neexistoval důvod, proč by mu nedali rychlé auto)
Prostovi to u Ferrari nevyšlo, Schumacherovi vyšlo, Raikkonenovi rovněž, Alonsovi ne... Výjde to Vettelovi ?? Těžko říct, ale vyloučit se to nedá... Za pár let tu pak můžeš psát dlouhé statě jak pracovali od soumraku do úsvitu, můžeš tu psát o dokonalé zpětné vazbě, nadpřirozené geinalitě apod... Je úplně jedno jak si zdůvodníš úspěch či neúspěch... Stejně to bude jen tvá doměnka...
Já jen v tuhle chvíli nevidím jediný důvod proč by tam LH nakonec nemohl skončit. Lepší záruku na úspěch mu nikdo jiný nedá. Pochopitelně teď nejlepší nejsou, nejlepší je Mercedes a pokud ho budou chtít přesvědčit, tak budou muset sáhnout hluboko do kapsy... Stejně jako hluboko musel sahat Mercedes, když ho přetahoval od Mclarenu, který měl v tu chvíli lepší auto...-
Limbi
11:50 11.02.2015 31.47.102.XXXTak tohle ne Pro upřesnění Ferrari rád nemám neměl jsem rád ani Schumachera ale popírat tu práci co tam odvedli znamená, že se mimo závodní víkendy moc o dění nezajímáš nebo nečteš historické či dokumentární články.
To že to vyšlo Kimimu bylo proto, že ten tým měl setrvačnost a se auta stavěla podle vícemnéně ustálených pravidel ještě od dob, kdy tenhle trojlístek u Ferrari byl. Jakmile se zcela přehodily pravidla v roce 2009 tak Ferrari bylo vždy nejlépe druhé a to zejména zásluhou Alonsova umu ( a ano ani Alonsa rád nemám ale jeho jezdecké kvality nelze popřít).
Náš spor nevedu kvůli tomu jestli jednou Ham skončí ve Ferrari nebo jestli bude brát větší peníze, ale kvůli tomu, že Ferrari musí něco velkého změnit (a tím nemyslím jezdce) aby bylo zase "největší". Změny tam probíhají už od léta. Bude to stačit? Těžko říct. Každopádně pokud by vyhodili Vettla po roce či dvou, nikdy žádnou stabilitu nezískají a jak už jsem tu psal nevidím jako dobrý nápad mít vedle sebe Vettela a Hamiltona. Navíc Ham by se asi taky rád vyhnul tomu, aby se opakovala situace jako letos s Rosbergem, která z mého pohledu nejvíce může za to, že nemá podepsanou smlouvu.-
Fanda.LH
12:37 11.02.2015 194.228.208.XXXFerrari nic zásadního měnit nemusí, když budou tvrdě pracovat, tak to časem přijde... To co se děje je naprosto normální, když se podíváš do historie...
Já naopak Ferrari fandil a to hlavně kvůli Schumimu... Jenom už nejsem malé dítě, abych si to musel zdůvodňovat nějakými prázdnými frázemi... Hodnotím to stroze... Ferrari dalo dohromady balík peněz, přetáhli to nejlepší co mohli a po letech úsilí jim to přineslo ovoce. Na to ovoce čekali 4 sezóny a nechybělo moc a Schumi jim zdrhl do Mcl (Nevyšlo to hlavně kvůli penězům, jelikož Dennis neschvaloval osobní sponzory)... To samé dělá i současné Ferrari...
Stabilita nestabilita, Vettel prohrál víc než přesvědčivě s Ricciardem, je tu stín pochybností a pokud nebude úspěšný, tak nezmizí... To je velký rozdíl v porovnání se Schumim, ten šel do Ferrari bez ztráty kytičky...
-
-
-
-
-
-
Limbi
10:07 11.02.2015 109.105.44.XXXTaky si myslím, že pokud na něčem setrvání Hamiltona stojí tak je to na tom, že chce ve smlouvě něco jako statut jedničky popřípadě vyvázání se na základě výkonnosti. Velké peníze mu dají všude a on vyděláno má takže si myslím, že to pro něj prostě priorita není. -
-
-
-
-
-
Limbi
09:14 11.02.2015 109.105.44.XXXNemyslím, že by HAM šel do Ferrari. Ferrari má teď ideální dvojku. Vettel bude chtít dokázat, že umí vyhrávat i bez Adriana a Kimi je rychlý a navíc nekonfliktní i když je až ten druhý. Mít v autě HAMA a Vettela smrdí průserem jako když se Vettel s Webberem sčuchli první dobrou sezonu u Red Bullu. Pokud dá Ferrari Kimimu a Sebovi dobré auto, budou mít výsledky, takže nepotřebují HAMA.
-
-
Limbi
09:21 11.02.2015 109.105.44.XXXNo upřímně ta rošáda Alonso za Hamiltona mi nepřipadá nereálná. Už jsem to tu psal minulý rok. Alonso by do Merglu utíkal ještě dnes kdyby mohl a Ham s nima asi nemá moc dobré vztahy. Jasně s autem bude víc než spokojen ale on je hrozně přicitlivělej a jak se jednou vůči týmu začne cítit ukřivděně musí se tým snažit aby mu to vynahradit viz rok 2007 a odchod Alonsa. Po maďarsku tenkrát létali nadávky od obou jezdců na zeď McLarenu a McLaren udělal jedinou věc kterou mohl nechal si jen jednoho špičkového jezdce proto se podle mě HAM uklidnil. Je to s ním těžké, špičkový jezdec ale aby dával stabilně 100% tak mu musíte drbat zadek a číst pohádky před spaním.
Aktuálně
Nadcházející závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek