DISKUZE K ČLÁNKU Týmy při jednání strategické skupiny návrat Marussie zablokovaly
Dnes jednala v Paříži Strategická skupina F1. Výsledkem tohoto jednání je odmítnutí požadavku Marussie, která chtěla startovat i v sezoně 2015 se starým autem. Ještě na začátku jednání šéf FOM, Bernie Ecclestone, poukazoval na to, že Marussia nemá vlastně právo něco takového požadovat.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Týmy při jednání strategické skupiny návrat Marussie zablokovaly
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
tom11
13:22 06.02.2015 77.48.94.XXXje to už trošku déle.... toto "gesto" je mi velmi nesympatické. je pravdou, že by Marussia byla "zvýhodněná" tím, že by nemusela investovat do nového auta, ale to auto není od letošního zase tak odlišné. z minulosti je spousta případů, kdy minimálně začátek sezony spousta týmů odjelo s loňským autem. je pravda, že tehdy nebyl tak překotný vývoj pravidel. a to si myslím, že je právě na škodu dnešní F1. větší konzistentnost by neškodila. "nejzářivějším" případem jsou motory. nyní máme moderní technologii, druhou sezonu v provozu a na přespříští rok už zase uvažují o zásadnějších úpravách. takže šetření financí dle F1 vypadá tak, že po 4 letech hodíme náročně vyvinuté motory do koše a změníme to? to snad ne........ -
ttt
12:57 06.02.2015 212.5.221.XXXaero S tou aerodynamikou by som bol opatrny, bol by som nerad keby sa to zvrhlo na letecke inzinierstvo a same okridlovane vylepsovaky ala roky 2006, -7 a pod.
Chcem vidiet ako sa piloti peru s monopostom a nie aby ich dokonale aero neumoznovalo ani predbiehat. -
Kapor
09:47 06.02.2015 80.87.214.XXXPresne tak,.. ...pravý dôvod je nenažratosť, nech aj bachory trhá a túžba po tom, aby mohli parazitovať na tých, ktorí F1 museli dopustiť. Force India tiež ešte nevyhrala a Vijay ak nezaplatí za nové diely a pohonné jednotky, v seriáli F1 v r. 2015 neuvidíme ani ju.
-
-
Alfred
00:31 06.02.2015 78.41.168.XXXSvinstvo by bylo povolit soutěžit někomu s vozem, které nevyhovuje pravidlům. Co by tam jako Marussie s tím křápem dělala? F1 není Le Mans s desítkou kategorií....
Krom toho sportovní přínos Marussie a Caterhamu se za ty leta dá popsat asi jako nulový (krom platiče Ericssona světu F1 nedali zhola nic a i s tím Ericssonem to možná žádná sláva nebude). Na to, co v F1 předvedli tam již stejně přesluhovali.
Oba týmy byly perspektivní asi jako HRT, tedy nijak.-
jon
08:27 06.02.2015 194.228.11.XXXDovolim si nesouhlasit. Je pravda, ze prinos vsechny nove staje mely temer nulovy, ale diky Marussie jsme mohli videt, jaky dokaze udelat rozdil nadprumerny pilot a ze za dobre konstalace a dobre taktice se da i s takovym strepem dojet pro body. Zel ta obrovska motivace stala Julese nakonec doufejme jen karieru. :(-
Alfred
09:50 06.02.2015 78.41.168.XXXBianchiho body z Monaka nebyly ani o taktice a ačkoli Bianchi beze sporu ukázal že v něm něco je, tak ani o nadprůměrnosti pilota - byla to prostě z p.dele klika.
Příchody a odchody těchto týmů se táhnou historií F1 takřka nepřetržitě a žádnou tragedii v tom nevidím. Rovněž nevidím žádný zázrak v zisku bodu, nebo dvou v době kdy boduje polovina startujících a už vůbec nevidím žádný smysluplný sportovní důvod uměle držet při životě tým, který zcela přirozeně ucházel na úbytě po celou dobu své existence.-
jon
11:25 06.02.2015 194.228.11.XXXJulese pamatuji ještě z ME motokár a ten kluk byl opravdu neuvěřitelný. Do toho vývojový program Ferrari, který (jak vím od Davida Rigona) obsahuje spoustu benefitů. V té formě, co jezdil u Marussie by neměl problém pokořit i několik etablovaných jmen, nejspíš včetně nepříliš oslnivého Kimiho vloni. Ale to je stejně pouze spekulace, na kterou bych si klidně vsadil, ale skutečnost již nezjistíme.
K tomu Monaku. Jasně, bylo tam spousta okolností, ale to jsou právě závody - závodí se za daných okolností, na daném místě za pro všechny stejných podmínek. A pokud si dobře pamatuji, Chilton dojel až za ním, ne? Kdyby to bylo tak černobílé, tak by mohl dojet hned za ním jeho stájový kolega nebo někdo z Caterhamů. Ne, skutečně tam nebyl jen náhodný posun pozic na úkor silnějších stájí. Respektive dle této logiky bych nemohl nikdy uznat vítězství Kubici, respektive celý ten "podivný" double BMW z Kanady 2008, respektive Vettelovo vítězství z Monzy 2008. Šachovnicová vlajka byla jednou protnuta a po vypršení lhůty protestů je výsledek vždy konečný.
Nicméně nic z toho, co jsem uvedl v komentáři předtím ani v tomto rozhodně neobhajuje Marussiu jako team, který něco dokázal. Kdyby ten soudruh, který tomu z Ruska šéfoval do sedačky místo Chiltona posadil nějakého rusa, mohli se alespoň po nějakou dobu těšit přízni státní podpory a mohlo to vypadat trochu jinak. Takhle se skutečně zapsala jen jako stáj, která jako desítky jiných přišla a odešla. Jediné, co mě mrzí je to, že po ní mohl skočit nějaký tovární team a udělat z toho B-stáj. Jak moc nemusím Red Bull, tak má moje maximální uznání za to, jak to dělají s Toro Rosso. :-)-
ttt
13:02 06.02.2015 212.5.221.XXXTo s tou B stajou ma tiez svoje pre a proti. Na jednej strane je fajn, ze tam beha o par formuliek naviac, na druhu stranu ak maju "vyvolenych" jazdcov vzdy pustat stylom "tudy pane" a s ostatnymi regulerne bojovat, to tiez nepovazujem za ferove.
Ale co si budeme hovorit, dnesny sport je hlavne o prachoch, na vasen a srdce uz nie je miesto. -
Alfred
18:37 06.02.2015 78.41.168.XXXV Monaku nedojelo závod 8 vozů, z kterých by jinak s pravděpodobností hraničící s jistotou dojela minimálně polovina do cíle před Bianchim, ne li rovnou všechny. Když k tomu přičtu kolizi Magnussena s Kimim v posledním kole a předešlého SC bez kterého by v jejich blízkosti nebyl a který mu umožnil jej předjet, tak v tom nic, než jen souhru náhod nevidím, sorry.
Srovnávat Vettelovu Monzu z poleposition je pro tvou argumentaci mírně řečeno kontraproduktivní.
Že dojel Chilton až za Bianchim taky nic moc nedokazuje, jelikož ten měl hned tři zastávky v boxech (Jules jedinou) a ještě se k tomu zaplet do kolize s Kimim po výjezdu SC. Jestli si chtěl naznačit že je Bianchi lepší jezdec, tak to ti nikdo nerozporoval, ovšem netuším jak mělo tohle srovnání umazat souhru náhod u Bianchiho.
-
-
-
-
ala6
12:54 06.02.2015 81.138.234.XXXDovolim si nesouhlasit s nulovym prinesem. Prinos je uz to, ze tam krouzilo vic aut a umoznili sednout F1 dalsim ctyrem potencialnim talentum. To jen mulionarsti rozmazlenci dostanou k 18. narozeninam od tatinka Lambo a zabyjou se za prvni ostrejsi zatackou. Nemam nic proti zanikum tymu, kdyz stoji ve fronte nahrada, ale ja zadnou nevidim. On take nekdo musi jezdit posledni a momentalne to muze byt prave FI a pristi rok treba i ikona Ferrari.
Odsoudit auta vzadu k zaniku dy mohlo skoncit krouzenim Ferrari a McLarenu a nic vic. Nejak se zapomina ze RedBull je zachraneny jiny tym, FI je postavena na troskach Jordanu a RedBull "B" je uz takova resuscitace po klinicke smrti. A presto se s poslednim jmenovany dnes musi pocitat.
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek