DISKUZE K ČLÁNKU Cíle Renaultu: Stáhnout náskok Mercedesu na 30 koní a nejméně pět vítězství
Dodavatel motorů Renault doufá, že se mu podařilo stáhnout ztrátu na Mercedes, a v sezóně 2015 by chtěl minimálně pětkrát vyhrát. Při vývoji nové pohonné jednotky už využil kolem 21 z 32 žetonů.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Cíle Renaultu: Stáhnout náskok Mercedesu na 30 koní a nejméně pět vítězství
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Kapor
10:13 26.01.2015 80.87.214.XXXAby som pravdu povedal,.. ...myslel som, že motorári Renaultu sú schopnejší a použijú viac žetónov už na začiatku r. 2015 a v sezóne všetkých 32 a Ferrari tak isto, aby sa dostali na úroveň Mercedesu 2014, lebo inak je ich snaženie tam, ako to hovoril nemenovaný účastník. Predsa, ak to vedela urobiť Honda, aj keď mala na to celý rok, tak v Renaulte a Ferrari nie sú o nič sprostejší.
-
Adi
11:15 26.01.2015 176.74.130.XXXRenault přes zimu použil 2/3 svých možností. Ten motor ještě neodjel ani kolo na dráze a ty už teď píšeš, že je neschopnost neumět použít všech 32 žetonů,.. není to spíš taktika? Co když udělali něco špatně, na nějakou oblast se třeba málo zaměřili, nechávají si prostor pro vývoj v sezóně. Narozdíl od Hondy, najel Renault tisíce km v závodním tempu. Hondě úspěch přeju, ale jejich motor zvládl v závodním tempu "krásných" 0 Km (ty 3 kola za dva dny testování v Abu Dhabí rozhodně nebyli v závodním tempu). To, jak sou u Renaultu schopní si povíme na konci této sezóny. Já jim věřím, že jejich pohonné ústrojí bude 2. nejlepší v poli (stejně jako vloni)...-
Arnoux
17:58 26.01.2015 217.66.164.XXXAdi máš naprostou pravdu.V překladu článku totiž chybí odstavec o tom,že Renault měl problém se spalovacím procesem přímého vstřikování paliva, které jim vždy při vysokém výkonu vyustilo v klepání,které se nepodařilo během sezony zvládnout.
Proto byl přizván ke spolupráci Illien, a celá jeho skupina má za úkol tenhle problém vyřešit,protože právě přímovstřikové motory Chevrolet bi Turbo od nich vládnou předešlým dvěma sezonám v zámoří.
Zřejmě se to podařilo a tím nebylo třeba využít zbytek bodů pro upravu motoru.
Napadá mně jestli Renault podával takové výkony s detonujícím spalováním,tak jak asi pojede v v tom ideálním. Už se těším a moooooc věřím v souboje s Mercedesem.
-
-
Kubyk002
07:46 26.01.2015 66.249.81.XXXTakže jestli to chápu dobře... Takže jestli to chápu dobře, tak když Mercedes do Melbourne přijede s loňskou specifikací motorů, tak Renault na ně bude ztrácet s letošní verzí motorů stále 30 koní? Co budou potom dělat, až Merc nasadí specifikaci 2015? Si půjdou cvrnkat kuličkama ne? Jako já myslel, že Ferrari, Renault a Honda mají za úkol alespoň vyrovnat výkon jejich loňské specifikace... s takovou pokud doladí Mercedes spolehlivost tak vyhraje všechny závody v sezóně...-
Adi
09:46 26.01.2015 176.74.130.XXXOni jasně říkají, že jejich motor specifikace 2015 posílí o 30 koní víc než nový motor od Mercedesu. Nevím, co na tom nechápeš. Ale pro tebe extra polopatě ;) Předpoklad Renaultu je následující:
Renault motor 2015 - X koní, Mercedes motor 2015 X+30 koní. V roce 2014 to bylo Renault X koní, Mercedes X + 60 koní ... Renault je nejúspěšnější výrobce motorů v F1 za posledních 25 let a i když Mercedes loni odvedl skvělou práci, nemyslím si, že jejich motor bude dominantnější než loni, spíš naopak - bude stále nejsilnější, ale né s takovým náskokem jako loni. Už koncem loňské sezóny bylo patrné, že pohonné jednotky Renault tolik na Mercedes neztrácely. Jedno je jisté, bez skvělého šasi bude i motor Mercedes prd platný.-
Jake HorseRadisher
10:11 26.01.2015 78.102.112.XXXNo právě když si to čteš, tak z toho jasně vyplývá, že Renault nastoupí do Melbourne s motorem 2015 a Mercedes (dle jejich mínění) s 2014. Pak tvrdí, že vloni, ztráceli 60 koníků a že v Melbourne chtějí tuto ztrátu snížit na polovinu, z čehož jasně vyplývá, že Renault za zimu našel 3o koníků a na PJ Mercedes 2014 budou stále ztrácet nějakých 30 koní... si to ještě jednou přečti...-
Adi
11:09 26.01.2015 176.74.130.XXXChtělo by to číst originál, protože mě připadá, že ten překlad nebude úplně přesný...nezdá se mi totiž, že by u Renaultu byli tolik neschopní, že by použili 24 žetonů na to, aby celkový výkon (ICE + ERS) zvýšili o 30 koní... Stále si stojím za tím, že to mysleli tak, že celkově v zimě motor dokázali zlepšit víc než Mercedes, tedy se mu dokázali přiblížit ve stejných specifikacích... testy napoví..zatím je každé prohlášení svým způsobem jen hra či taktika.-
Jake HorseRadisher
11:40 26.01.2015 78.102.112.XXX[odkaz na stránku]
Tady by měl být originál, překlad sedí, Petr překládá přesně
Jako taky si myslím, že nějak mysleli, že doufají, že budou 30 koní za Mercedesem ve specifikaci 2015, ale z toho článku i originálu jasně plyne, že jejich letošní motor bude ještě 30 koní za loňským Mercedesem, ale třeba Abiteul, neumí moc anglicky a nějak to pokoktal...
Já si myslím, že plus mínus 10 koníků bude ten odstup mezi PJ stále stejný, protože Mercedes začal na těch úpravách dělat o skoro půl roku dřív než Renault, což se taky musí projevit, i s tím, že Renault má větší potenciál pro zlepšení-
Adi
12:30 26.01.2015 176.74.130.XXXUvidíme. Každopádně, že by měl Petr lepší informace než Abiteul? Protože podle tohoto 5 dní starého článku Mercedes začne sezónu se specifikací pohonné jednotky 2015.
[odkaz na stránku]
V tom článku, na který odkazuješ ty, stačí změnit slovo z Unlike na like a hned by to sedělo... jak píšeš, kdo ví, co přesně Abiteul řekl :)-
Jake HorseRadisher
13:25 26.01.2015 78.102.112.XXXJako říkám, evidentně je ten rozhovor staršího rázu, jen ho teď někdo vytáhl na světlo světa, díky tomu, že Abiteul říká, že Mercedes bude jezdit zezačátku se loňskou specifikací PJ :)
Uvidíme, ono všechno není jen o výkonu, že? :)
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek