DISKUZE K ČLÁNKU Cíle Renaultu: Stáhnout náskok Mercedesu na 30 koní a nejméně pět vítězství

Dodavatel motorů Renault doufá, že se mu podařilo stáhnout ztrátu na Mercedes, a v sezóně 2015 by chtěl minimálně pětkrát vyhrát. Při vývoji nové pohonné jednotky už využil kolem 21 z 32 žetonů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Cíle Renaultu: Stáhnout náskok Mercedesu na 30 koní a nejméně pět vítězství

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 27.01.2015 14:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovalo 11 lidí) 26.01.2015 11:15
Renault přes zimu použil 2/3 svých možností.… »
» Adi (Hlasovalo 9 lidí) 26.01.2015 09:46
Oni jasně říkají, že jejich motor specifikace… »
» achmed-cz (Hlasovalo 7 lidí) 26.01.2015 08:12
oni říkají, že chtějí rozdíl 30 koní. Ne 30… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Duncan66

    Duncan66

    89.29.32.XXX
    ehm, jeste jednou k tem 32 zetonum. rozumim tem pravidlum dobre, ze v podstate vyvoj muze probihat jakykoli a zetony se pocitaji pouze v pripade, ze se dana cast vymeni na motoru, ktery pote projde homologaci?

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Vývoj může probíhat po celý rok, upgrady mohou nasazovat průběžně, dokud nevyčerpají 32 žetonů.

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    80.87.214.XXX
    Aby som pravdu povedal,.. ...myslel som, že motorári Renaultu sú schopnejší a použijú viac žetónov už na začiatku r. 2015 a v sezóne všetkých 32 a Ferrari tak isto, aby sa dostali na úroveň Mercedesu 2014, lebo inak je ich snaženie tam, ako to hovoril nemenovaný účastník. 11 Predsa, ak to vedela urobiť Honda, aj keď mala na to celý rok, tak v Renaulte a Ferrari nie sú o nič sprostejší. 11

    + 19 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      176.74.130.XXX
      Renault přes zimu použil 2/3 svých možností. Ten motor ještě neodjel ani kolo na dráze a ty už teď píšeš, že je neschopnost neumět použít všech 32 žetonů,.. není to spíš taktika? Co když udělali něco špatně, na nějakou oblast se třeba málo zaměřili, nechávají si prostor pro vývoj v sezóně. Narozdíl od Hondy, najel Renault tisíce km v závodním tempu. Hondě úspěch přeju, ale jejich motor zvládl v závodním tempu "krásných" 0 Km (ty 3 kola za dva dny testování v Abu Dhabí rozhodně nebyli v závodním tempu). To, jak sou u Renaultu schopní si povíme na konci této sezóny. Já jim věřím, že jejich pohonné ústrojí bude 2. nejlepší v poli (stejně jako vloni)...

      + 11 / − 15

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        77.48.245.XXX
        Ano, taky tomu věřím.

        + 6 / − 14

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Arnoux

        217.66.164.XXX
        Adi máš naprostou pravdu.V překladu článku totiž chybí odstavec o tom,že Renault měl problém se spalovacím procesem přímého vstřikování paliva, které jim vždy při vysokém výkonu vyustilo v klepání,které se nepodařilo během sezony zvládnout.

        Proto byl přizván ke spolupráci Illien, a celá jeho skupina má za úkol tenhle problém vyřešit,protože právě přímovstřikové motory Chevrolet bi Turbo od nich vládnou předešlým dvěma sezonám v zámoří.

        Zřejmě se to podařilo a tím nebylo třeba využít zbytek bodů pro upravu motoru.
        Napadá mně jestli Renault podával takové výkony s detonujícím spalováním,tak jak asi pojede v v tom ideálním.03 Už se těším a moooooc věřím v souboje s Mercedesem.




        + 8 / − 13

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • achmed-cz

    achmed-cz

    212.24.138.XXX
    Ještě je tady Ferrari a Honda, a ti doufám taky nespí.

    + 7 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kubyk002

    66.249.81.XXX
    Takže jestli to chápu dobře... Takže jestli to chápu dobře, tak když Mercedes do Melbourne přijede s loňskou specifikací motorů, tak Renault na ně bude ztrácet s letošní verzí motorů stále 30 koní? Co budou potom dělat, až Merc nasadí specifikaci 2015? Si půjdou cvrnkat kuličkama ne? Jako já myslel, že Ferrari, Renault a Honda mají za úkol alespoň vyrovnat výkon jejich loňské specifikace... s takovou pokud doladí Mercedes spolehlivost tak vyhraje všechny závody v sezóně...

    + 8 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      176.74.130.XXX
      Oni jasně říkají, že jejich motor specifikace 2015 posílí o 30 koní víc než nový motor od Mercedesu. Nevím, co na tom nechápeš. Ale pro tebe extra polopatě ;) Předpoklad Renaultu je následující:
      Renault motor 2015 - X koní, Mercedes motor 2015 X+30 koní. V roce 2014 to bylo Renault X koní, Mercedes X + 60 koní ... Renault je nejúspěšnější výrobce motorů v F1 za posledních 25 let a i když Mercedes loni odvedl skvělou práci, nemyslím si, že jejich motor bude dominantnější než loni, spíš naopak - bude stále nejsilnější, ale né s takovým náskokem jako loni. Už koncem loňské sezóny bylo patrné, že pohonné jednotky Renault tolik na Mercedes neztrácely. Jedno je jisté, bez skvělého šasi bude i motor Mercedes prd platný. 03

      + 9 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jake HorseRadisher

        Jake HorseRadisher

        78.102.112.XXX
        No právě když si to čteš, tak z toho jasně vyplývá, že Renault nastoupí do Melbourne s motorem 2015 a Mercedes (dle jejich mínění) s 2014. Pak tvrdí, že vloni, ztráceli 60 koníků a že v Melbourne chtějí tuto ztrátu snížit na polovinu, z čehož jasně vyplývá, že Renault za zimu našel 3o koníků a na PJ Mercedes 2014 budou stále ztrácet nějakých 30 koní... si to ještě jednou přečti...

        + 6 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          176.74.130.XXX
          Chtělo by to číst originál, protože mě připadá, že ten překlad nebude úplně přesný...nezdá se mi totiž, že by u Renaultu byli tolik neschopní, že by použili 24 žetonů na to, aby celkový výkon (ICE + ERS) zvýšili o 30 koní... Stále si stojím za tím, že to mysleli tak, že celkově v zimě motor dokázali zlepšit víc než Mercedes, tedy se mu dokázali přiblížit ve stejných specifikacích... testy napoví..zatím je každé prohlášení svým způsobem jen hra či taktika.

          + 4 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jake HorseRadisher

            Jake HorseRadisher

            78.102.112.XXX
            [odkaz na stránku]

            Tady by měl být originál, překlad sedí, Petr překládá přesně 03

            Jako taky si myslím, že nějak mysleli, že doufají, že budou 30 koní za Mercedesem ve specifikaci 2015, ale z toho článku i originálu jasně plyne, že jejich letošní motor bude ještě 30 koní za loňským Mercedesem, ale třeba Abiteul, neumí moc anglicky a nějak to pokoktal...
            Já si myslím, že plus mínus 10 koníků bude ten odstup mezi PJ stále stejný, protože Mercedes začal na těch úpravách dělat o skoro půl roku dřív než Renault, což se taky musí projevit, i s tím, že Renault má větší potenciál pro zlepšení 04

            + 5 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Adi

              Adi

              176.74.130.XXX
              Uvidíme. Každopádně, že by měl Petr lepší informace než Abiteul? Protože podle tohoto 5 dní starého článku Mercedes začne sezónu se specifikací pohonné jednotky 2015.

              [odkaz na stránku]

              V tom článku, na který odkazuješ ty, stačí změnit slovo z Unlike na like a hned by to sedělo... jak píšeš, kdo ví, co přesně Abiteul řekl :)

              + 2 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Jake HorseRadisher

                Jake HorseRadisher

                78.102.112.XXX
                Jako říkám, evidentně je ten rozhovor staršího rázu, jen ho teď někdo vytáhl na světlo světa, díky tomu, že Abiteul říká, že Mercedes bude jezdit zezačátku se loňskou specifikací PJ :)
                Uvidíme, ono všechno není jen o výkonu, že? :)

                + 3 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • achmed-cz

      achmed-cz

      212.24.138.XXX
      oni říkají, že chtějí rozdíl 30 koní. Ne 30 koní k loňské specifikaci. K aktuální.

      + 7 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama