DISKUZE K ČLÁNKU Jak si šéf Ferrari Arrivabene představuje revoluci v F1

Nový týmový šéf Ferrari, Maurizio Arrivabene, věří, že plánovaná změna pravidel na rok 2017 musí být revolucí, pokud sport nemá přijít o další fanoušky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak si šéf Ferrari Arrivabene představuje revoluci v F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 24.01.2015 16:58 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • eR

    62.245.107.XXX
    Celé Ferrari je už jen k smíchu. Už několikátou změnu pravidel nedokázali využít k dominanci, tak si myslí, že ta další změna už jim sedne. Omyl. Zavřít se do fabriky a makat víc než ostatní, posunovat technologie dál, to by jim pomohlo. Ale oživovat mrtvolu (staré technologie) nakonec uškodí F1 víc než si myslí.

    + 7 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    80.87.214.XXX
    Maurízio má úplnú pravdu,... ...ak hovorí, že cesta nevedie zvyšovaním paliva a prietočného množstva, ale zdokonaľovaním riešenia, ktorý prináša Mercedes, lebo k tomu nevedie ani 2,2 V8 bi turbo, lebo je to riešenie technicky prekonané a takisto aj používanie MGU-H a jeho SW, ktorý pohonnú jednotku nielen predražuje, ale úplne tlmí zvuk motora aj preto, že výfuk je aj zbytočne dlhý a musí smerovať podľa predpisov až za zadné krídlo, čím ešte viac zvuk zaniká. 02 Treba sa dohodnút na 1,6 V6 Turbo + KERS, lebo inej rozumnej cesty niet a skrátiť výfuk tak, abz yvuk nebol tlmený a mohlo sa dosiahnúť 120 a viac dB.01 Netreba sa brániť ani tomu, aby výfukové plynz napomáhali aerodynamike, lebo ak mám dosiahnúť výkon pohonnej jednotky od 1000 do 1600 koní, bez zvýšenia prítlaku to nepôjde. 01 Prečo brániť tomu, čo logické riešenia prinášajú. 11

    + 18 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    89.173.188.XXX
    pokus o ozivenie mrtvoly bude bezuspesny F1 ma velku zotrvacnost z byvalej slavy, preto prezila poslednych 10 rokov chybnych rozhodnuti ale restart uz nenastane.
    mlady maju uz ine zaujmy ako vrtat sa v garazy v motore.
    svet sa meni na virtualny a formula 1 uz nema cim zaujat, umele drzanie biznisu len kvoli peniazom a aby zarabalo par ludi to uz tiez je neunosne to sa im uz nepodari.

    + 9 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      89.173.188.XXX
      v F1 bola vzdy evolucia, nove technologie a vynalezy. Boli v tom zainteresovany vsetko ludia okolo motorov a motorsportu.
      Dneska ?
      Dneska jedna skupina vymysla restrikcie pravidiel, druha stavia umele trate, tretia rozmysla ako sa na tom najviac nabalit.
      Uz aj fanusikovia pochopili ze to nie je uprimne a tento umelo regulovany cirkus ma vitaza nie na trati ale ten kto najde dieru v pravidlach.

      + 8 / − 11

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mr.B

    90.178.39.XXX
    Ten pán. Ten pán je mi nepříjemnej už od pohledu 05

    + 9 / − 16

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama