DISKUZE K ČLÁNKU Pirelli: Širší pneumatiky by osvěžily Formuli 1

Dodavatel pneumatik pro Formuli 1, společnost Pirelli, věří, že návrat širších pneumatik by pomohl oživit show během závodů. Tento návrh následuje poté, co se sešli techničtí ředitelé a zástupci FIA, aby diskutovali způsoby, jak udělat Formuli 1 atraktivnější.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pirelli: Širší pneumatiky by osvěžily Formuli 1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 17.01.2015 11:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Hr3bec (Hlasovalo 9 lidí) 16.01.2015 11:47
Souhlas Tahle změna jednoznačně áno :-) »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 16.01.2015 13:09
hmm Jsem pro cokoliv, co sníží význam šetření… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • 1958MrLotus1994

    82.208.4.XXX
    Souhlas Už se těším na,,power slide"!!!
    Tak,jak to uměl,,Super Swede"!!!!!

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    hmm Jsem pro cokoliv, co sníží význam šetření pneumatik. F1 by měla být o rychlosti, ne o šetrném projíždění zatáček. Nejsem si jistý, že se to tímto zlepší.
    A taky netuším, co na to řeknou krční páteře pilotů, to musí vědět oni.

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno,.. ...chcelo by to vpredu 325 mm a v zadu cez 400, tak 450 mm a nízkoprofilový ráfik 19" vpredu, a 20" vzadu, potom by to bolo in ! 01 Aby bola väčšia dynamika vozidla, ponechal by som 4 MJ na kolo, avšak by som zväčšil výkon MGU-K na 200 kW, aby bol pomer na kolo 1:3 = MGU-K : MGU-H, v MJ na kolo, čo by prospelo lepšiemu brzdnému účinku aj dynamike vozidla F1 pri predbiehaní, lebo na väčšine okruhov MGU-H ďaleko nenaplní plánovaných 2 MJ na kolo a 1 MJ je optimim. Potom ak by bol výkon turbomotora okolo 1200 - 1400 koní, bola by F1 zase jasne kráľovná motoršportu, nielen názvom. 01

    + 23 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • M3

      90.176.74.XXX
      Vpředu 325, to by je po 10 kolech vyhodili tak jako tak. Dynamika se zvyší hlavně rozšířeřím zadních, vpředu musí být auto dobře ovladatelné pořád. Zvětšení ráfku nemá kromě estetiky co dělat s praktičností (alespoň né u F1)

      + 5 / − 15

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Hr3bec

    Hr3bec

    85.135.106.XXX
    Souhlas Tahle změna jednoznačně áno :-)

    + 9 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama