DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari i v roce 2015 se zavěšením typu pull-rod?
Ferrari chce zřejmě i čtvrtý rok po sobě vsadit na přední nápravě na zavěšení typu pull-rod a to i přesto, že Kimi Räikkönen nebyl především s předním zavěšením očividně spokojen.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari i v roce 2015 se zavěšením typu pull-rod?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
09:39 12.01.2015 80.87.214.XXXJe možné,.. ...že prišli na riešenie ako ho vylepšiť tak, aby vyhovovalo súčastnej filozofii návrhu vozu, pre r. 2015, lebo okrem spomenutých údajov, je toto riešenie aj aerodznamicky výhodnejšie pre súčastnú koncepciu auta. Či to bude obom jazdcom vyhovovať, uvidíme na prvých predsezónnych testoch v r. 2015.
-
-
anonym
20:01 11.01.2015 89.173.188.XXXnewey a pull rod ? uz 14 rokov to nikto z teamov nepouziva a naposledy pred 14 rokmi to pouzil odpadlicky team Minardi.
keby to za nieco stalo Newey to davno vytiahne. cele to bol experiment inzinierov ferrari zo zufalstva ze nieco prevratne s tym dosiahnu a porazia RB. vysledok vidime ako to dopadlo.... -
-
eR
10:33 11.01.2015 62.245.107.XXXNa Ferrari jsem opravdu zvědavý, ani ne tak kvůli zavěšení, ale protože tolik meziročních personálních změn už dlouho žádný jiný tým F1 neudělal. A vyhodit takovou spoustu lidí co byli na vedoucích místech svých oddělení a nahradit je někým jiným dokáže s výkonem firmy zamávat docela značně. Popravdě bych byl překvapen, kdyby skončili na lepším místě než loni. -
anonym
00:54 11.01.2015 89.173.188.XXXje to des kam sa dostali do slepej vyvojovej ulicky alonso este v 2011 s push rodom v podstate ziskal titul MS aj ked nakoniec vlastnou blbostou on prisli. pull rod mal byt zazrak pretoze dizajneri chceli si ulahcit pracu, predbehnut newyho a zaroven sa z toho stala cesta do zahuby. Ked s tym vysli prvy krat na trat na testy v spanielsku, tak alonso aj masa sa ucili nanovo jazdit. skakalo im to ako koza a cely svet cumel ze co to vyrobili za paskvil. 3 roky to vylepsuju a beznadejne. teraz sa nevedia vratit ani k push rodu, nemaju data nemaju nic museli by zacat odznova a na to uz nemaju cas.-
seven
21:29 11.01.2015 85.160.40.XXXCiste obecne je z hlediska funkce napravy jedno, jestli je to push nebo pull-rod. Zjevne ale bude problem v tom, zaintegrovat pull-rod reseni do aerodynamickeho paketu, takze jeho funkci dost mozna omezuji nejruznejsimi kompromisy natolik, ze neni uplne idealni. Celkove se zda, ze aero nebyla v jejich podani v poslednich letech zrovna nejsilnejsi stranka. Uvidi se letos ... -
Jan
01:04 11.01.2015 197.231.221.XXXThombasis aj Fry su uz vyhodeni ale skody, ktore napachali sa nedaju napravit za jednu sezonu. Za par mesiacov nie su schopni postavit koncepcne nove auto, kedze maju problem aj s pohonnou jednotkou tak bohuzial musia dalej pokracovat s pull rodom.-
1
08:49 11.01.2015 178.255.168.XXXthombasis dělal aero i schumacherovi, takze ono to nebude v jednom člověku. S odchodem frye šel mcl ke dnu, tak si nemyslím, že je ten člověk neschopný. Problém je spíš v otázce řízení. V době schumachera si dokaza todt zjednat respekt a italové v týmu dělali snad jen kafe. Postupně se ale zase protlačili na vedoucí funkce a to byl začátek konce. Pokud chtějí zase na vrchol, tak jejich jedinou šancí je ross brawn...
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek