DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari i v roce 2015 se zavěšením typu pull-rod?

Ferrari chce zřejmě i čtvrtý rok po sobě vsadit na přední nápravě na zavěšení typu pull-rod a to i přesto, že Kimi Räikkönen nebyl především s předním zavěšením očividně spokojen.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari i v roce 2015 se zavěšením typu pull-rod?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 12.01.2015 09:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000615 (Hlasovalo 7 lidí) 11.01.2015 07:27
V 2011? Podívej se znova na výsledky. »
» Mike17 (Hlasovalo 7 lidí) 11.01.2015 10:33
V roce 2011 mělo Ferrari k titulu daleko, zato… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    80.87.214.XXX
    Je možné,.. ...že prišli na riešenie ako ho vylepšiť tak, aby vyhovovalo súčastnej filozofii návrhu vozu, pre r. 2015, lebo okrem spomenutých údajov, je toto riešenie aj aerodznamicky výhodnejšie pre súčastnú koncepciu auta. 01 Či to bude obom jazdcom vyhovovať, uvidíme na prvých predsezónnych testoch v r. 2015.

    + 16 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    91.148.44.XXX
    Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    89.173.188.XXX
    newey a pull rod ? uz 14 rokov to nikto z teamov nepouziva a naposledy pred 14 rokmi to pouzil odpadlicky team Minardi.
    keby to za nieco stalo Newey to davno vytiahne. cele to bol experiment inzinierov ferrari zo zufalstva ze nieco prevratne s tym dosiahnu a porazia RB. vysledok vidime ako to dopadlo....

    + 7 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.143.210.XXX
      Vidime v 2012 takmer ziskali titul v 2010 tiez ale vtedy mali Push rod, takze nie je to len o zaveseni ;)

      + 4 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    89.173.188.XXX
    dost to zacina smrdiet sabotazou ferrari vzdy bezhlavo nakupi ludi z konkurencie a potom sa nemozu divit ze niektory ich kludne mozu sabotovat a robit tajne dalej pre byvalych zamestnavatelov

    + 6 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    178.209.152.XXX
    pull vs push každý typ má své klady i zápory. proto se používají obě varianty a je pouze na managementu, kterou cestu zvolí. Je to jejich volba a následky si ponesou v prvé řadě oni sami.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • eR

    62.245.107.XXX
    Na Ferrari jsem opravdu zvědavý, ani ne tak kvůli zavěšení, ale protože tolik meziročních personálních změn už dlouho žádný jiný tým F1 neudělal. A vyhodit takovou spoustu lidí co byli na vedoucích místech svých oddělení a nahradit je někým jiným dokáže s výkonem firmy zamávat docela značně. Popravdě bych byl překvapen, kdyby skončili na lepším místě než loni.

    + 9 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    89.173.188.XXX
    je to des kam sa dostali do slepej vyvojovej ulicky alonso este v 2011 s push rodom v podstate ziskal titul MS aj ked nakoniec vlastnou blbostou on prisli. pull rod mal byt zazrak pretoze dizajneri chceli si ulahcit pracu, predbehnut newyho a zaroven sa z toho stala cesta do zahuby. Ked s tym vysli prvy krat na trat na testy v spanielsku, tak alonso aj masa sa ucili nanovo jazdit. skakalo im to ako koza a cely svet cumel ze co to vyrobili za paskvil. 3 roky to vylepsuju a beznadejne. teraz sa nevedia vratit ani k push rodu, nemaju data nemaju nic museli by zacat odznova a na to uz nemaju cas.

    + 12 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • seven

      85.160.40.XXX
      Ciste obecne je z hlediska funkce napravy jedno, jestli je to push nebo pull-rod. Zjevne ale bude problem v tom, zaintegrovat pull-rod reseni do aerodynamickeho paketu, takze jeho funkci dost mozna omezuji nejruznejsimi kompromisy natolik, ze neni uplne idealni. Celkove se zda, ze aero nebyla v jejich podani v poslednich letech zrovna nejsilnejsi stranka. Uvidi se letos ...

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Jan

      197.231.221.XXX
      Thombasis aj Fry su uz vyhodeni ale skody, ktore napachali sa nedaju napravit za jednu sezonu. Za par mesiacov nie su schopni postavit koncepcne nove auto, kedze maju problem aj s pohonnou jednotkou tak bohuzial musia dalej pokracovat s pull rodom.

      + 12 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • 1

        178.255.168.XXX
        thombasis dělal aero i schumacherovi, takze ono to nebude v jednom člověku. S odchodem frye šel mcl ke dnu, tak si nemyslím, že je ten člověk neschopný. Problém je spíš v otázce řízení. V době schumachera si dokaza todt zjednat respekt a italové v týmu dělali snad jen kafe. Postupně se ale zase protlačili na vedoucí funkce a to byl začátek konce. Pokud chtějí zase na vrchol, tak jejich jedinou šancí je ross brawn...

        + 4 / − 13

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000615

      uzivatel000615

      168.235.196.XXX
      V 2011? Podívej se znova na výsledky.

      + 7 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      V roce 2011 mělo Ferrari k titulu daleko, zato v roce 2012 ho měli na dosah ještě v půlce posledního závodu. Ono to primárně o tom zavěšení nebude. 03

      + 7 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    89.173.188.XXX
    dalsie 3 roky sa s tym budu trapit nakoniec to vyhodia z auta uplne

    + 10 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Tom

    90.182.20.XXX
    .. Některé věci nepochopím, ale snad vědí co dělají. Přeju jim, aby se zvedli :)

    + 8 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      89.173.188.XXX
      jazdi sa s tym horsie ale dizajnerom to ulahcuje pracu na voze, lebo si mozu dat tazisko nizsie

      + 7 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • 1

        178.255.168.XXX
        Nejenom těžiště, hlavní výhodou je aerodynamika, protože to má míň táhel a ty jsou navíc poskládaný víc rovnoběžně, evidentně to ale nedokážou plně využít...

        + 7 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

Oscar Piastri slaví vítězství po závodě v Maďarsku

"Norris mistrem světa? Poslední věc, která by Piastriho nadchla." Brundle chválí jeho zabijácký instinkt + VIDEO

Adrian Newey už asi dumá, co mu nové angažmá přinese

Oficiální oznámení nového působiště Adriana Neweye je podle médií otázkou dní

Adrian Newey s trofejí pro vítězný tým

"Newey by nám pomohl se z toho dostat," lituje Marko. Ale už nepomůže, z auta je monstrum

Přes dobrý výsledek nejsou piloti McLarenu spokojeni

PROHLÁŠENÍ po závodě - Radost Leclerca zastínila všechny ostatní

Kevin Magnussen byl po GP Itálie potrestán vlastně dvakrát

Magnussena v Baku neuvidíme, vybodoval se. Sám tvrdí, že svůj trest nechápe

Hrdina dne - Charles Leclerc. Dokázal převézt největší soupeře

GP ITÁLIE: Monza tone v nadšení, Leclerc převezl soupeře dobrou strategií a vítězí

Na podobnou pozici nebývá Max Verstappen zvyklý, proto jeho reakce po závodě byla značně rozladěná (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - Red Bull nechce podléhat panice, ale situaci musí řešit

McLareny na své spanilé cestě nijak nepolevily (ilustrační snímek)

V kvalifikaci McLaren ovládl v Itálii první řadu, Norris po sedmi dnech zajel další pole-position

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (10:30 - 11:30)
    • Kvalifikace (14:00)
  • Neděle

    • Závod (13:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama