DISKUZE K ČLÁNKU FIA v nových pravidlech počítá s virtuálním safety carem. Jak bude fungovat?
FIA v nových pravidlech potvrzuje zavedení virtuálního safety caru. Jak bude novinka fungovat?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: FIA v nových pravidlech počítá s virtuálním safety carem. Jak bude fungovat?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000635
(Hlasovali 4 lidé)
09.01.2015 09:12
Nevím nedokážu si představit, jak to má fungovat… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
anonym
10:56 09.01.2015 194.160.178.XXXJe to hlúposť,... ...aby sa jazdil každý sektor, inou rýchlosťou, lebo sa nezachová poradie pred žltou fázou virtuálneho Safety Caru. Malo by sa jazdiť konštantnou rýchlosťou, ako v boxoch, od začiatku návestia na návestidle Virtuálneho Safety Caru, po konečné. Inak je to nelogické a sa teda divím, že čo schválili, je totálna hlúposť, lebo bude ovplyvňovať poradie.-
-
-
rock
15:57 09.01.2015 37.188.235.XXXNo, mně ta logika fakt nechce pustit. VSC se rozsvítí na celé trati současně, všechny sektory a všechna auta v nich se zpomalí. Současně. Celé startovní pole, bez ohledu na to, kde se bude kdo nacházet, zpomalí na kupříkladu 50% své obvyklé rychlosti.
Pokud to budou všichni dodržovat přesně -a oni budou, protože když pojedou pomaleji, ztratí, když pojedou rychleji, dostanou penalizaci- tak se po skončení fáze VSC závod obnoví +- se stejnými rozestupy mezi jednotlivými auty, jako byl před ní.
V čem spočívá ta změna poměrů?-
Kapor
09:52 10.01.2015 194.160.178.XXXPíšeš hlúposti,... ...v článku je jasne napísané, že v jednotlivých sektoroch sa bude rýchlosť upravovať individuálne podľa potreby a nie o 50%, ako to píšeš ty, lebo rýchlosť sa nemôže znižovať v % ale musí to byť konkrétne číslo, ktoré sa zobrazí závodníkovi na volante a tak je to tam aj napísané, lebo v sektoroch nie je predpísaná rýchlosť akou má závodník ísť pri ostrom závode z dôvodu, lebo to nie je premávka na verejných komunikáciách, ale závod a každý závodník chce ísť logicky, čo najrýchlejšie ! Chlapče. Mimo to súna trati sektory rôznej dĺžky a ak by sa nezachovala rovnaká rýchlosť pre všetky vozidlá, tak by sa menilo poradie ak by sa neskončila žltá fáza virtuálneho Safety Caru u toho semafóru, kde sa začala, ak by sa išlo individuálnymi rýchlosťami v jednotlivých sektoroch. Ako vidieť v škole ti ...
Příspěvek byl redakčně upraven.-
rock
14:57 10.01.2015 46.33.96.XXXNapadají mne dvě možnosti:
1. Čeština je od slovenčiny dál, než jsem si myslel a ty prostě netušíš, o čem se píše v tom článku a co píšu já.
2. xxx (bylo by smazáno za porušení druhé části třetího bodu kodexu uživatelů diskuze. I když si myslím, že neprávem. Je rozdíl mezi konstatováním zjevné skutečnosti a jejím zpochybněním)
-
-
-
-
-
uzivatel000635
09:12 09.01.2015 88.101.0.XXXNevím nedokážu si představit, jak to má fungovat. Musím to vidět v praxi... Není mi jasné, podle čeho se ten pilot bude orientovat, jak rychle má jet, jak bude vědět, že jede rychleji, že má zpomalit, nebo naopak, že jede zbytečně moc pomalu a může malinko zrychlit a přitom bude stále pod limitem? Kdo to a jak bude určovat? To uvidí na displeji volantu? No to bude v místě, kde má zbystřit, koukat na volant a ne na dráhu...-
Petr
09:45 09.01.2015 109.81.245.XXXFIA stanoví, jakou rychlostí mohou jezdit, delta časy pro sektory uvidí to na volantu. Ten má jezdec před sebou a není problém např. zobrazovat jinou barvou, když jedou rychleji (na to nemusí podrobně sledovat display). A nemyslím si, že by při volnějším tempu, kdy se nesmí předjíždět, měli mít se sledováním problémy. S delta časy jsou piloti zvyklí pracovat, ty se u výjezdu skutečného safety caru v F1 používaly už delší dobu.
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek