DISKUZE K ČLÁNKU FIA v nových pravidlech počítá s virtuálním safety carem. Jak bude fungovat?

FIA v nových pravidlech potvrzuje zavedení virtuálního safety caru. Jak bude novinka fungovat?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FIA v nových pravidlech počítá s virtuálním safety carem. Jak bude fungovat?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 10.01.2015 15:02 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 10 lidí) 09.01.2015 09:45
FIA stanoví, jakou rychlostí mohou jezdit,… »
» uzivatel000635 (Hlasovali 4 lidé) 09.01.2015 09:12
Nevím nedokážu si představit, jak to má fungovat… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    194.160.178.XXX
    Je to hlúposť,... ...aby sa jazdil každý sektor, inou rýchlosťou, lebo sa nezachová poradie pred žltou fázou virtuálneho Safety Caru. 02 Malo by sa jazdiť konštantnou rýchlosťou, ako v boxoch, od začiatku návestia na návestidle Virtuálneho Safety Caru, po konečné.01 Inak je to nelogické a sa teda divím, že čo schválili, je totálna hlúposť, lebo bude ovplyvňovať poradie.18 11

    + 15 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      195.49.189.XXX
      všaj o to im išlo. okrem "bezpečnosti" samozrejme..

      + 2 / − 18

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Honza

      94.112.166.XXX
      Souhlasim, je to blbost.

      + 3 / − 18

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.235.XXX
      "...lebo sa nezachová poradie..."

      Nerozumím. Proč by se nemělo zachovat? Všichni pojedou v daným sektoru zhruba stejně rychle, navíc bude během VSC zakázaný předjíždění (podobně jako u normálního safety caru)

      + 5 / − 16

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          37.188.235.XXX
          No, mně ta logika fakt nechce pustit. VSC se rozsvítí na celé trati současně, všechny sektory a všechna auta v nich se zpomalí. Současně. Celé startovní pole, bez ohledu na to, kde se bude kdo nacházet, zpomalí na kupříkladu 50% své obvyklé rychlosti.
          Pokud to budou všichni dodržovat přesně -a oni budou, protože když pojedou pomaleji, ztratí, když pojedou rychleji, dostanou penalizaci- tak se po skončení fáze VSC závod obnoví +- se stejnými rozestupy mezi jednotlivými auty, jako byl před ní.

          V čem spočívá ta změna poměrů?

          + 4 / − 14

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            194.160.178.XXX
            Píšeš hlúposti,... ...v článku je jasne napísané, že v jednotlivých sektoroch sa bude rýchlosť upravovať individuálne podľa potreby a nie o 50%, ako to píšeš ty, lebo rýchlosť sa nemôže znižovať v % ale musí to byť konkrétne číslo, ktoré sa zobrazí závodníkovi na volante a tak je to tam aj napísané, lebo v sektoroch nie je predpísaná rýchlosť akou má závodník ísť pri ostrom závode z dôvodu, lebo to nie je premávka na verejných komunikáciách, ale závod a každý závodník chce ísť logicky, čo najrýchlejšie ! Chlapče. 11 Mimo to súna trati sektory rôznej dĺžky a ak by sa nezachovala rovnaká rýchlosť pre všetky vozidlá, tak by sa menilo poradie ak by sa neskončila žltá fáza virtuálneho Safety Caru u toho semafóru, kde sa začala, ak by sa išlo individuálnymi rýchlosťami v jednotlivých sektoroch. 01 Ako vidieť v škole ti ...
            Příspěvek byl redakčně upraven.

            + 16 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • rock

              46.33.96.XXX
              Napadají mne dvě možnosti:
              1. Čeština je od slovenčiny dál, než jsem si myslel a ty prostě netušíš, o čem se píše v tom článku a co píšu já.
              2. xxx (bylo by smazáno za porušení druhé části třetího bodu kodexu uživatelů diskuze. I když si myslím, že neprávem. Je rozdíl mezi konstatováním zjevné skutečnosti a jejím zpochybněním)

              + 1 / − 13

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • rock

                46.33.96.XXX
                ... smozřejmě vždycky může existovat ta možnost
                3. totiž že jsem úpně blbej já a že mi něco zásadního uniká. Ale zrovna v tomhle případě bych na to nevsadil.

                + 1 / − 15

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      Lojzkovi to přijde nelogické, ale Bianchimu to mohlo zachránit kariéru (a de facto život). Kdyby nejel i přes dvě žluté jako blázen, tak se mu nic nestane.

      + 4 / − 17

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000635

    uzivatel000635

    88.101.0.XXX
    Nevím nedokážu si představit, jak to má fungovat. Musím to vidět v praxi... Není mi jasné, podle čeho se ten pilot bude orientovat, jak rychle má jet, jak bude vědět, že jede rychleji, že má zpomalit, nebo naopak, že jede zbytečně moc pomalu a může malinko zrychlit a přitom bude stále pod limitem? Kdo to a jak bude určovat? To uvidí na displeji volantu? No to bude v místě, kde má zbystřit, koukat na volant a ne na dráhu...

    + 4 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      FIA stanoví, jakou rychlostí mohou jezdit, delta časy pro sektory uvidí to na volantu. Ten má jezdec před sebou a není problém např. zobrazovat jinou barvou, když jedou rychleji (na to nemusí podrobně sledovat display). A nemyslím si, že by při volnějším tempu, kdy se nesmí předjíždět, měli mít se sledováním problémy. S delta časy jsou piloti zvyklí pracovat, ty se u výjezdu skutečného safety caru v F1 používaly už delší dobu.

      + 10 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama