DISKUZE K ČLÁNKU McLaren pozici hlavního sponzora týmu neprodá levně
McLaren je stále bez titulárního sponzora. Lákavou možnost propagace a zobrazování log na nejlépe viditelných místech monopostů a kombinéz pilotů ovšem nehodlá prodat nikterak levně.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren pozici hlavního sponzora týmu neprodá levně
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
odin
14:33 07.01.2015 77.240.96.XXXMcLaren Nerad bych se pletl, ale nebyl jeden z Dennisových argumentů namířených proti Whitmarshovi neschopnost sehnat hlavního sponzora? Jak vidět, když je u vesla Dennis, už žádného titulárního sponzora nepotřebují. A to ještě neberu v potaz výsledky týmu, které byly též důvodem pro odstranění MW. Za Rona se tedy příliš nezlepšili, sponzora také nemají, jenom PR kecy jsou pokrytečtější. Tak že Dennisovi šlo vlastně jenom o moc.-
-
odin
17:14 07.01.2015 77.240.96.XXXNeřekl bych, že soudím příliš rychle. Jenom srovnávám "vládnutí" Whitmarshe a to, za co byl kritizován a podivně nahrazen Dennisem, s "vládnutím " Rona. A neshledávám žádných rozdílů. Kladu si otázku, zda byla výměna šéfů opravdu nutná. A to letos jezdili s TOP pohonou jednotkou, čili bych očekával alespoň mírné zlepšení.
Navíc, nikde není psáno, že by v horizontu XY neměl úspěšné výsledky i Whitmarsh.-
limbi
11:57 08.01.2015 109.105.44.XXXNo upřímně nemáš pravdu. MW převzal tým, který byl víceméně konzistentně mezi nejlepšími 3. Za celou tu dobu co zde byl tak nedokázal nic velkého, žádný titul, žádné velké jméno nepřivedl a dokázal jen to že ztratil Lewise a poslední sezonu (díky špatnému rozhodnutí nepokračovat ve vývoji loňského vozu) prakticky úplně odepsal. Shrňme si co se dělo letos. Přišel Ron, který ale nezastává Matrinovu funkci (to spíše zastává Eric) Ron je ve vedení a spíše se stará o strategické tahy jako je třeba příchod nových lidí v čele s Peterem Prodromou. A navíc dokázal přesvědčit k návratu Alonsa (i když ho nemám rád, nikdo nepopře jeho přínos a jezdecký um při vývoji vozu). Počkal bych si na letošní a příští sezonu a pak bych příchod Rona hodnotil.-
odin
12:57 08.01.2015 77.240.96.XXXS mnohými tvými argumenty se dá souhlasit. I když...
Za MW přišel Button, jehož rozhodně k špičkovým pilotům řadit lze. Ostatně byl v té době mistr světa. Dvojice Ham/But patřila k nejsilnějšímu složení z týmů. Ztráta Lewise podle mne není jen zásluhou Martina. Lewis vyžadoval statut jedničky, lepší přístup týmu a výhody oproti Jensonovi a auto schopné zisk titulu. Auto mu tým neposkytl. Do jaké míry z toho vinit Whitmarshe, těžko říci. Rozhodoval MW o složení konstruktérů, tak jako nyní Dennis? Měli srovnatelné pravomoci? Asi těžko. Tak Whitmarshe můžeme pouze vinit z toho, že PR kydy o rovnoti pilotů u McLarenu opravdu dodržel. Na rozdíl od Dennise. Výsledkem byl Lewisův odchod. A co se týče příchodu Alonsa, tak tady s tebou nesouhlasím už vůbec. Dennis není ten, kdo Alonsa přesvědčil. Zásluhy na Alonsově ocitnutí se v McLarenu jsou úplně jinde. (Honda, vývoj událostí u Ferrari).
Naopak s tebou souhlasím, že bylo chybou nepokračovat ve vývoji loňského vozu. I když jsem četl, že se to auto už příliš vyvíjet nedalo. A že je fér počkat si na výsledky po letošní/příští sezóně.
Mě prostě jen naštve, když někdo někoho kritizuje za něco, co sám pak (ne)dělá také.-
limbi
13:46 08.01.2015 109.105.44.XXXNo s tím Lewisem si myslím, že to bylo kvůli tomu, že neviděl tah, který v McLarenu byl za "diktátora" Denise. Ten si sice udělal spoustu zlé krve, ale tým fungoval lépe... chtělo by se říct profesionálněji, ať už to bylo způsobeno motivací, nebo strachem to tak vypadalo. MW působil jako hodný strejda co každého omluví, ale takový potom nemá tolik respektu aby mu lidi dávali to nejlepší.
S tím Alonsem sem to myslel trochu jinak. Pokud byl Alonso nakloněn k návratu k McLarenu, tak by to bylo určitě spíš za vedení kohokoli jiného mimo Denise o kterém po odchodu tvrdil, že byl hlavním viníkem jeho odchodu. V tom vidím chytrost Denise, který dokázal Alonsa přesvědčit, že na podruhé to může fungovat i když složení šéf/jezdec bude stejné jako posledně.
Pokud budu hodnotit práci v McLarenu z pohledu zaměstnance potom volím MW pro jeho pochopení. Pokud budu chtít být například investor potom do čela dosadím Denise, který chyby netoleruje. Je to jednoduché lidskost VS business
-
-
-
-
-
-
Kapor
14:00 07.01.2015 194.160.178.XXXMňa ani neprekvapuje,... ...že McLaren je bez hlavného sponzora, lebo ak by bol pri koncoročných testoch dobrými výkonmi auta presvedčil, hlavných sponzorov, tak si mohol Mclaren sponzorov vyberať. Zatiaľ tomu tak nie je preto, lebo McLaren a Honda nikoho nepresvedčili na koncoročných testoch, že práve tento tím je pre sezónu 2015 a nasledujúce, to pravé orechové, kde svoje peniažky investor, ako hlavný sponzor tímu McLaren Honda, zmysluplne investuje a jeho záujmy bude tento tím prezentovať na popredných miestach v závodnom poli F1, alebo nie ! Posledná šanca je v predsezónnych testoch, inak bude asi tento tím ďálej bez hlavného sponzora. Nik nerád sype peniaze tam, kde nie je aspoň malá vyhliadka úspechu.
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek