DISKUZE K ČLÁNKU McLaren pozici hlavního sponzora týmu neprodá levně

McLaren je stále bez titulárního sponzora. Lákavou možnost propagace a zobrazování log na nejlépe viditelných místech monopostů a kombinéz pilotů ovšem nehodlá prodat nikterak levně.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren pozici hlavního sponzora týmu neprodá levně

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 08.01.2015 18:55 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 11 lidí) 07.01.2015 14:33
McLaren Nerad bych se pletl, ale nebyl jeden z… »
» odin (Hlasovalo 6 lidí) 07.01.2015 17:14
Neřekl bych, že soudím příliš rychle. Jenom… »
» odin (Hlasovali 4 lidé) 08.01.2015 12:57
S mnohými tvými argumenty se dá souhlasit. I… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • odin

    odin

    77.240.96.XXX
    McLaren Nerad bych se pletl, ale nebyl jeden z Dennisových argumentů namířených proti Whitmarshovi neschopnost sehnat hlavního sponzora? Jak vidět, když je u vesla Dennis, už žádného titulárního sponzora nepotřebují. A to ještě neberu v potaz výsledky týmu, které byly též důvodem pro odstranění MW. Za Rona se tedy příliš nezlepšili, sponzora také nemají, jenom PR kecy jsou pokrytečtější. Tak že Dennisovi šlo vlastně jenom o moc.02

    + 11 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Dlhy

      188.123.100.XXX
      sudis prilis rychlo..minuly rok predsa malo ist o prestavbu. tento rok bude novy motor, takze to je rok prechodny. ale v roku XY uz pridu aj vysledky!

      + 6 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        Neřekl bych, že soudím příliš rychle. Jenom srovnávám "vládnutí" Whitmarshe a to, za co byl kritizován a podivně nahrazen Dennisem, s "vládnutím " Rona. A neshledávám žádných rozdílů. Kladu si otázku, zda byla výměna šéfů opravdu nutná. A to letos jezdili s TOP pohonou jednotkou, čili bych očekával alespoň mírné zlepšení.
        Navíc, nikde není psáno, že by v horizontu XY neměl úspěšné výsledky i Whitmarsh.03

        + 6 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • limbi

          109.105.44.XXX
          No upřímně nemáš pravdu. MW převzal tým, který byl víceméně konzistentně mezi nejlepšími 3. Za celou tu dobu co zde byl tak nedokázal nic velkého, žádný titul, žádné velké jméno nepřivedl a dokázal jen to že ztratil Lewise a poslední sezonu (díky špatnému rozhodnutí nepokračovat ve vývoji loňského vozu) prakticky úplně odepsal. Shrňme si co se dělo letos. Přišel Ron, který ale nezastává Matrinovu funkci (to spíše zastává Eric) Ron je ve vedení a spíše se stará o strategické tahy jako je třeba příchod nových lidí v čele s Peterem Prodromou. A navíc dokázal přesvědčit k návratu Alonsa (i když ho nemám rád, nikdo nepopře jeho přínos a jezdecký um při vývoji vozu). Počkal bych si na letošní a příští sezonu a pak bych příchod Rona hodnotil.

          + 2 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            S mnohými tvými argumenty se dá souhlasit. I když...
            Za MW přišel Button, jehož rozhodně k špičkovým pilotům řadit lze. Ostatně byl v té době mistr světa. Dvojice Ham/But patřila k nejsilnějšímu složení z týmů. Ztráta Lewise podle mne není jen zásluhou Martina. Lewis vyžadoval statut jedničky, lepší přístup týmu a výhody oproti Jensonovi a auto schopné zisk titulu. Auto mu tým neposkytl. Do jaké míry z toho vinit Whitmarshe, těžko říci. Rozhodoval MW o složení konstruktérů, tak jako nyní Dennis? Měli srovnatelné pravomoci? Asi těžko. Tak Whitmarshe můžeme pouze vinit z toho, že PR kydy o rovnoti pilotů u McLarenu opravdu dodržel. Na rozdíl od Dennise. Výsledkem byl Lewisův odchod. A co se týče příchodu Alonsa, tak tady s tebou nesouhlasím už vůbec. Dennis není ten, kdo Alonsa přesvědčil. Zásluhy na Alonsově ocitnutí se v McLarenu jsou úplně jinde. (Honda, vývoj událostí u Ferrari).
            Naopak s tebou souhlasím, že bylo chybou nepokračovat ve vývoji loňského vozu. I když jsem četl, že se to auto už příliš vyvíjet nedalo. A že je fér počkat si na výsledky po letošní/příští sezóně.
            Mě prostě jen naštve, když někdo někoho kritizuje za něco, co sám pak (ne)dělá také.03

            + 4 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • limbi

              109.105.44.XXX
              No s tím Lewisem si myslím, že to bylo kvůli tomu, že neviděl tah, který v McLarenu byl za "diktátora" Denise. Ten si sice udělal spoustu zlé krve, ale tým fungoval lépe... chtělo by se říct profesionálněji, ať už to bylo způsobeno motivací, nebo strachem to tak vypadalo. MW působil jako hodný strejda co každého omluví, ale takový potom nemá tolik respektu aby mu lidi dávali to nejlepší.

              S tím Alonsem sem to myslel trochu jinak. Pokud byl Alonso nakloněn k návratu k McLarenu, tak by to bylo určitě spíš za vedení kohokoli jiného mimo Denise o kterém po odchodu tvrdil, že byl hlavním viníkem jeho odchodu. V tom vidím chytrost Denise, který dokázal Alonsa přesvědčit, že na podruhé to může fungovat i když složení šéf/jezdec bude stejné jako posledně.

              Pokud budu hodnotit práci v McLarenu z pohledu zaměstnance potom volím MW pro jeho pochopení. Pokud budu chtít být například investor potom do čela dosadím Denise, který chyby netoleruje. Je to jednoduché lidskost VS business

              + 1 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Mňa ani neprekvapuje,... ...že McLaren je bez hlavného sponzora, lebo ak by bol pri koncoročných testoch dobrými výkonmi auta presvedčil, hlavných sponzorov, tak si mohol Mclaren sponzorov vyberať. Zatiaľ tomu tak nie je preto, lebo McLaren a Honda nikoho nepresvedčili na koncoročných testoch, že práve tento tím je pre sezónu 2015 a nasledujúce, to pravé orechové, kde svoje peniažky investor, ako hlavný sponzor tímu McLaren Honda, zmysluplne investuje a jeho záujmy bude tento tím prezentovať na popredných miestach v závodnom poli F1, alebo nie ! 14 Posledná šanca je v predsezónnych testoch, inak bude asi tento tím ďálej bez hlavného sponzora. 02 Nik nerád sype peniaze tam, kde nie je aspoň malá vyhliadka úspechu. 11

    + 22 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Honza

    213.220.204.XXX
    Honda Tak co, dočkáme se třetího pokračování myearthdream z let 2007 a 2008? Zelený kontinent na bočnicích si přece každý spojí s Hondou 03

    + 7 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Dlhy

    188.123.100.XXX
    zase a znova opat raz mi to pripada, ze sa pani z mclarenu pokusaju mocit proti vetru. Aspon ze sa zatial nepokusaju nas presvedcit, ze aj ked nedocikaju najdalej, tak aj tak "ho" maju najvacsieho.19

    + 9 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

Oscar Piastri slaví vítězství po závodě v Maďarsku

"Norris mistrem světa? Poslední věc, která by Piastriho nadchla." Brundle chválí jeho zabijácký instinkt + VIDEO

Adrian Newey už asi dumá, co mu nové angažmá přinese

Oficiální oznámení nového působiště Adriana Neweye je podle médií otázkou dní

Adrian Newey s trofejí pro vítězný tým

"Newey by nám pomohl se z toho dostat," lituje Marko. Ale už nepomůže, z auta je monstrum

Přes dobrý výsledek nejsou piloti McLarenu spokojeni

PROHLÁŠENÍ po závodě - Radost Leclerca zastínila všechny ostatní

Kevin Magnussen byl po GP Itálie potrestán vlastně dvakrát

Magnussena v Baku neuvidíme, vybodoval se. Sám tvrdí, že svůj trest nechápe

Hrdina dne - Charles Leclerc. Dokázal převézt největší soupeře

GP ITÁLIE: Monza tone v nadšení, Leclerc převezl soupeře dobrou strategií a vítězí

Na podobnou pozici nebývá Max Verstappen zvyklý, proto jeho reakce po závodě byla značně rozladěná (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - Red Bull nechce podléhat panice, ale situaci musí řešit

McLareny na své spanilé cestě nijak nepolevily (ilustrační snímek)

V kvalifikaci McLaren ovládl v Itálii první řadu, Norris po sedmi dnech zajel další pole-position

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (10:30 - 11:30)
    • Kvalifikace (14:00)
  • Neděle

    • Závod (13:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama