DISKUZE K ČLÁNKU Honda je kvůli změně pravidel naštvaná, s McLarenem vznáší dotaz na FIA

Hondu rozzlobila dodatečná úprava motorových pravidel, které FIA na poslední chvíli schválila. Umožňuje to její konkurenci vyvíjet pohonné jednotky i během sezóny, jí se to však netýká.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda je kvůli změně pravidel naštvaná, s McLarenem vznáší dotaz na FIA

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 66, poslední 07.01.2015 14:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 21 lidí) 06.01.2015 12:03
To, co uvádíš, že se psalo někde na… »
» Petr (Hlasovalo 13 lidí) 06.01.2015 12:28
Na základě logiky věci - významu slova… »
» uzivatel000190 (Hlasovalo 6 lidí) 06.01.2015 13:58
nový dodavatel Ohledně homologace nevidím… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • anonym

        89.29.32.XXX
        neomezene vyvijet prece mohli cely rok uplne vsichni. Jen mohou ostatni pouzit pouze nove dily za 32 tokenu. A je otazka, zda by dokazali vubec vylepsit vice dilu. Naopak to vypada, ze evidentne Ferrarri a Renault ani nezvladl vyvoj a nasazeni dilu za 32 tokenu. Takze je to zase pouze a jen trapacka politika v F1.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Eracer

    62.168.11.XXX
    Co tak koukám na fotky nového motoru od Hondy zdá se mi to , nebo je to postaveno na stejném principu jako má Mercedes ?

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      Nezdá, vypadá podobně (rozdělení turbíny a kompresoru, MGU-H mezi nad spalovacím motorem).

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        89.190.61.XXX
        Klasika Japonci kopie plus vylepseni

        + 7 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Eracer

          62.168.11.XXX
          Dost lidí si plete s kopírováním Japonce od Číňanů. Japonci byly vždy ve všem originální a téměř vždy první. Kdo ví jak bude fungovat přesně jejich motor. Šlo mi jen o potvrzení mé domněnky.

          + 12 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            178.40.153.XXX
            japonci tiez zacinali kopirovanim a az potom prisiel ich vlastny vyvoj a podobne to je aj teraz v cine

            + 6 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama