DISKUZE K ČLÁNKU Honda je kvůli změně pravidel naštvaná, s McLarenem vznáší dotaz na FIA

Hondu rozzlobila dodatečná úprava motorových pravidel, které FIA na poslední chvíli schválila. Umožňuje to její konkurenci vyvíjet pohonné jednotky i během sezóny, jí se to však netýká.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda je kvůli změně pravidel naštvaná, s McLarenem vznáší dotaz na FIA

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 66, poslední 07.01.2015 14:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 21 lidí) 06.01.2015 12:03
To, co uvádíš, že se psalo někde na… »
» Petr (Hlasovalo 13 lidí) 06.01.2015 12:28
Na základě logiky věci - významu slova… »
» uzivatel000190 (Hlasovalo 6 lidí) 06.01.2015 13:58
nový dodavatel Ohledně homologace nevidím… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                                  • Karel

                                    90.180.29.XXX
                                    Já nečetl pravidla o motorech. Bylo to na webu a já nevidím rozpor s tím co uvedl. Ptal jsem se tu jestli to někdo může vyvrátit. Výsledek je že nevím jak to bude ale možná to bude takhle, a jelikož je to napsaný na více webech, dokonce je to i reálný.

                                    + 2 / − 3

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • Jens

                                      109.81.245.XXX
                                      Proč by pak Honda nemohla vyvíjet motor, když by bylo možné více homologací během roku, ty chytráku? Nesmíš číst tolik bulvár.

                                      + 2 / − 1

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                    • Petr

                      Petr

                      109.81.245.XXX
                      Na základě logiky věci - významu slova homologace a výkladu FIA, která žádá JEDEN termín, který si pro homologaci pohonné jednotky 2015 musí letos vybrat.

                      + 13 / − 5

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                  • pista

                    178.40.153.XXX
                    a ako je to s tym 28.februarom pre hondu?
                    lebo podla toho co sa pisalo, ziadny taky termin v pravidlach pre tento rok nieje a je to len prianie fia aby to honda do toho datumu dala homologovat ale ziadnu oporu v pravidlach to nema a teda honda sa im na fairplay moze vy.. a homologovat az pred pretekmi v australii

                    predsa len 2 tyzdne su celkom dost, hlavne ked je to po poslednych testoch a je rozdiel ci mozu zapracovat este poznatky z tych testov alebo nie

                    + 5 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Petr

                      Petr

                      109.81.245.XXX
                      To je pravda, žádné datum 28. 2. 2015 v pravidlech není. FIA na tomto datu pro ně ale trvá, bez homologovaného vozu a motoru nemůžou testovat.

                      + 4 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • pista

                        178.40.153.XXX
                        ak ale trvaju na tom datume pre hondu tak musia trvat na nom aj pre ostatnych vyrobcov, nemozu takto selektivne vyberat na koho plati "duch pravidiel" a nakoho pisane pravidla

                        ved ak by ich honda dala na sud, tak fia nema najmensiu sancu na vitazstvo a taki sprosti zas vo fia niesu. asi len skusaju ze ci im na to honda skoci ale ja byt na mieste hondy tak im na 28.feb. kaslem. ten spor by musel dokazat vyhrat aj student 18

                        a preco by nemohli testovat? ved testy su uz od zaciatku februara a aj v 2014 predsa testovali bez homologovaneho motora

                        + 7 / − 2

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                  • Mr.b

                    188.92.14.XXX
                    Já tedy vidím, že jste tady psali:

                    "Charlie Whiting během Vánoc všem týmům napsal, že svá vylepšení budou moci nasadit kdykoliv: "Protože to není specificky uvedeno, kdy může být pohonná jednotka v souladu s přílohou 4 [technických pravidel] upravována, cítíme, že vážené body [32 tokenů] mohou být čerpány kdykoliv během sezóny 2015. Základní homologovanou pohonnou jednotkou zůstává ta, která byla homologována před sezónou 2014, včetně změn v souladu s odstavcem 1 (c) přílohy 4 [sportovních pravidel]."

                    Tedy vysloveně píšete, že 32 tokenů může být čerpáno kdykoli během sezóny.

                    + 1 / − 3

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mr.B

                      188.92.14.XXX
                      To měla být reakce na 12:26 Petr - RE: Honda

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Petr

                        Petr

                        109.81.245.XXX
                        "Svá vylepšení" myšleno jako sadu najednou, ne po jednom či po dvou. To vyplývá z kontextu a významu homologace.

                        + 5 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  178.40.153.XXX
                  karle karle
                  ty si nepoucitelny18

                  + 3 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • Mr_B

                188.92.14.XXX
                Ostatní ale mohou upgradovat a po vyřešení problémů mohou homologovat kdykoli v průběhu ročníku, kdežto Honda by měla homologovat už na začátku
                a pak až v roce 2016.

                Jak velká to bude nevýhoda se ukáže, každopádně by měli mít všichni stejné podmínky, což nemají.

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  178.40.153.XXX
                  mozu homologovat kludne az na konci sezony ale dovtedy musia jazdit s motorom z minuleho roku a to bez uprav

                  ak chce honda pomyslat na vitazstva tak stare motory musi ich motor bez problemov porazit a novym by mal byt ich motor vyrovnanym superom

                  takze ak ferrari a renault vyuziju tu dieru tak by na zaciatku sezony nemali pre hondu predstavovat problem a ak homologuju novy motor tak by mali byt niekde na urovni hondy

                  honda velmi presne vedela ake vykonny mali minulorocne motory a museli pocitat aj s tym ze ich este v tomto roku vylepsia a podla toho museli stavat ten svoj
                  ak nevyrobili motor ktory neporazi ani minulorcne tak im je uplne jedno ci nejaka diera je alebo nieje

                  + 0 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mr_B

                    188.92.14.XXX
                    To, jestli Honda vývoj zvládla, nebo nezvládla, je naprosto jiná otázka, která nemá se stejnými podmínkami pro všechny nic společného.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • anonym

                      178.40.153.XXX
                      tak diery v pravidlach sa stavaju, mozu na nich pracovat ti najlepsi a mozu ich kontrolovat aj 100x nikdy sa neda zarucit ze nejaku dieru neprehliadli
                      len je divne ze to fia nemoze este pred sezonov opravit, ved nie raz uz menili pravidla aj pocas sezony a teraz zrazu je problem zmenit pravidla este pred sezonou?

                      + 0 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • 1

                        178.255.168.XXX
                        FIA může měnit pravidla bez souhlasu týmů jen pokud jde o bezpečnost. Zde se o bezpečnost nejedná a souhlas všech týmů je nereálný...

                        + 0 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • anonym

                          178.40.153.XXX
                          pri pravidlach o zmene(zdvojnasobenie vahy testovacich zavazi) testovania priehybu prednych kridiel a podlahy islo o aku bezpecnost?

                          + 0 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
            • eR

              62.245.107.XXX
              Jako předchozí článek o motorech beru "Co znamená poslední změna v pravidlech týkající se motorů a jak se zachová Mercedes?" a tam se ani vzdáleně nepíše nic o tom, že by to mělo být tak jak říkáte.

              + 3 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Jens

                109.81.245.XXX
                Přesně tak, bylo to tu několikrát a mnohem dříve než u konkurence. Ne, on se tu místo toho bude ohánět celým vesmírem a tak stupidními mrtvými stránkami plnými chyb, že to svět neviděl.

                + 4 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.40.153.XXX
        honda podla platnych pravidiel moze vyvijat az do prvych pretekov v sezone, ani pre hondu neplati termin 28.feb. kedze ziadny taky datum sa v pravidlach nenachadza
        to len fia argumentuje nejakou ferovostou ale to je absolutna blbost lebo ked dovolia ferrari,renaultu a mercedesu vyuzit pravidla tak ako su napisane a nie tak ako boli zamyslane tak to musia umoznit aj honde

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama