DISKUZE K ČLÁNKU Obrat: FIA povoluje vývoj motorů v průběhu sezóny, Honda má ale problém
FIA uznala mezeru v pravidlech, a tak umožňuje výrobcům vyvíjet v průběhu sezóny 2015 své pohonné jednotky.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Obrat: FIA povoluje vývoj motorů v průběhu sezóny, Honda má ale problém
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Jake HorseRadisher
(Hlasovalo 7 lidí)
02.01.2015 17:18
Je to hloupé, ale zase Honda má výhody, které… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
1
12:28 03.01.2015 178.255.168.XXXNemyslím si, že by jim FIA vyšla až takhle vstříc. Pokud budou homologovat nový motor, tak jistě budou muset nasadit novej komplet.
Uvědom si, že Ferrari našlo díru v pravidlech, které se snažila FIA zabránit nějakým prohlášením, ale evidentně právní výklad hovoří pro stanovisko Ferrari a FIA nemůže tuhle část pravidel svévolně měnit, musely by souhlasit všechny týmy. Takže FIA byla v podstatě opět usvědčena s diletantismu při tvorbě pravidel a těžko bude ulehčovat život někomu, kdo jí ukázal chybu
-
-
-
-
-
zeto
18:33 02.01.2015 89.102.65.XXXJasně, ale Honda zase na tom motoru začala pracovat mnohem později, než ostatní, takže mluvit o nějaké výhodě sezony vývoje navíc je trochu nefér. A proto říkám, že by bylo logické, aby měla homologaci v únoru a stejné možnosti úprav, jako ostatní v průběhu sezony. Navíc ostatní už dávno díky "testování" v sezoně dobře vědí, na co se zaměřit, s tím bude mít Honda velký problém.-
-
-
-
zeto
18:47 02.01.2015 89.102.65.XXXProto říkám, aby měli povinnou základní homologaci do konce února (třeba, nebo do prvních testů... to už je jedno) a na sezonu stejnou možnost úprav, jako ostatní. Ale v článku to vypadá tak, že musí mít homologaci do konce února bez možnosti vývoje během sezony. Alespoň já jsem to tak pochopil a myslím, že nejsem sám.-
M3
18:50 02.01.2015 46.13.241.XXXNa motoru 2015 bude moci Honda pracovat stejně jako ostatní týmy. Rozdíl je ten, že Honda ho musí homologovat před prvním závodem a ostatní týmy už mají motor z loňska, který můžou používat. Posbírají nějaká data během prvních závodů a potom až homologují motor pro 2015. Potom už budou všichni na stejné lodi a jednotky homol. pro 2015 budou moci všichni (ne)upravovat stejně.-
-
-
-
jaja
19:10 02.01.2015 93.99.7.XXXbože, tak jak to říká anonym, to je, akorát autor článku to bral za samozřejmé. pokud bys měl aspon bazální přehled o pravidlech, došlo by ti to tak, jak to je popsané výše. honda si klidně motor může (teoreticky) homologovat až v červnu,ale do té doby prostě bude muset jezdit jako flinstoneovi.-
-
-
M3
22:26 02.01.2015 46.13.241.XXXPokud si dobře pamatuju, tak už tady byl článek o tom, že u Ferrari objevili možnost, že mohou startovat se starým motorem. Tento článek na to nepřímo navazuje. Spousta věcí již nebyla řečena podruhé a jako vytržené z kontextu to nemusí být srozumitelné pro všechny.-
-
-
M3
14:26 03.01.2015 46.13.241.XXXMůžou startovat s novým motorem, to by ho ale před Melbourne museli homologovat a tzn. s tím také jezdit. Místo toho budou jezdit ze starým motorem, nasbírají ještě nějaká data a pak teprv homologují motor pro rok 2015. Problém není v tom, že by nemohli upravovat motor ale v tom, že to nestíhají.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek