DISKUZE K ČLÁNKU McLaren se obává delší nadvlády Mercedesu, je pro uvolnění vývoje motorů

Dle vyjádření Erica Boulliera musí být pohonné jednotky vyvíjeny i během sezony, zvyšuje to dle něj soutěžení.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren se obává delší nadvlády Mercedesu, je pro uvolnění vývoje motorů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 29.12.2014 12:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jake HorseRadisher (Hlasovalo 17 lidí) 28.12.2014 00:39
To, že 4 roky zpět dominoval Red Bull díky tomu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Každá líska svoj chvost chváli,... ...a bolo by zlé, ak by to Mercedes robil inak a nesledoval svoje ciele, lebo do vývoja nalial obrovské peniaze, ktoré sa mu takto určite vrátia, aj keď nik nemôže povedať, že by neodviedol najlepšiu prácu. 01 e na FIA aby rozhodla, úplná voľnosť, čo by som aj ja schvaľoval, alebo potom MGU-K a MGU-H od Mercedesu pre iné tímy a 32 žetónov, ktoré úplne stačia na úpravu motora a príslušenstva. 01 Je to všetko v rukách FIA a mali by konať, kým im to v rukách nezmäkne a nezačne smrdieť. 02

    + 9 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • crazytunny

    89.24.154.XXX
    hmm... Nevěřím tomu, že Japonci udělají stejný motor jako Mercedes a i kdyby - Mercedes data za letošní sezónu může přehazovat vidlema a příští sezónu se zaměří přesně na svoje největší slabiny

    To spíše více věřím Renaultu a Ilmoru že posunou motor někam k výkonu (prohlášení o 100 koních.. no uvidíme) Mercedesu letošní sezóny

    podle mě Mcl bude mít příští rok celkem slušnou aero díky Podroomovi a celkem slušný motor díky Japoncům ale na Mercedes to dle mého stačit nebude ty prostě díky letošní sezoně budou o kus dál, ale mohlo by to stačit na zbytek pole, takže sbírat 3 a 4 místa, což si myslím by byla sezóna snů po těch dvou propadácích

    Mercedes bude dominovat i 2015 už ne tak jednoznačně protože ostatní stáje se dotáhnou na jejich výkon z letošní sezóny, ale dominovat bude

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      85.93.124.XXX
      Mercedes bude asi nejlepší, nakonec ale stejně jde o celý balík a ten nejlepší být nemusí... Neupínal bych se jen na výkon... Ten bude rozhodovat max kvalifikace a prvních pár kol po startu... Všichni musí brát na zřetel, že na sezónu mají jen 4 PÚ a spotřeba je nadále omezená na 100kg... Jezdí se tedy s omezeným výkonem a to jednotlivé týmy / motory výkonostně sbližuje...

      Příští rok čekám, že double Mercedesu uvidíme spíše svátečně... No letos jsme ho viděli 11krát, takže ve srovnání s tím... Spíše svátečně...12

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • crazytunny

      89.24.154.XXX
      A hlavně ať se na mě nikdo nezlobí, pokud chce Dennis DOMINOVAT, prč teda Honda nepostavila svoje auto (na plánech MCL) a nejezdili nonstop někde po okruhu a nenatestovali třeba 10 000km .... měli absolutní svobodu v testování a co? .. zase nevyužili

      + 2 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • 1

        78.156.128.XXX
        Pokud by něco takového udělali tak, aby ses to dozvěděl, tak jim nikdo vstup do F1 nepovolí. Už jen to, že vyhlásili úmysl vstoupit pro ně znamená jistá omezení. Ale pokud to namontovali do nějakého "obyčejného" auta a prohání se někde po okruhu, tak to nebudou troubit do světa....

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • povel

    91.221.212.XXX
    Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Honza

    147.229.93.XXX
    Tuhle větu snad nemyslí vážně "Pohonné jednotky by měly být zmraženy až tehdy, kdy bude mít každý jednotlivý výrobce možnost je vyvinout. ". Jinými slovy: "Až budou mít všichni ostatní okopírované řešení nejlepšího týmu (v tomto případě Mercedesu)."

    Všichni měli stejnou startovní pozici jak Mercedes, tak co.

    + 19 / − 18

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jake HorseRadisher

      Jake HorseRadisher

      85.207.90.XXX
      To, že 4 roky zpět dominoval Red Bull díky tomu, že měl některá řešení na hraně, leckdy i za hranou pravidel, to nikomu tak nevadilo, ale jakmile Mercedes NEJEN díky nejlepšímu motoru teď vyhrává, ale hlavně díky usilovné práci, kterou prováděl v předchozích letech ve vývoji letošního monopostu, tak už všichni brečí, že Mercedes bude dominovat několik let...
      A víte co? Teď si přeju, aby byl motor Mercedes ještě dál před Ferrari a Renaultem, aby brečeli ještě víc, i když jsem si přál aby se Willams, Red Bull a McLaren dostali na stejnou úroveň Mercedesu, aby o titul bojovali alespoň tři jezdci, tak teď si to nepřeji... chci aby prvních 8 míst měli jistých jezdci pohánění motory Mercedes ostatní byli ještě ve větších srajdách než letos!!!!

      + 17 / − 22

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        95.173.207.XXX
        Ona bude vůbec velká legrace, jestli ve Ferrari dojdou k názoru, že takovéhle komedie se účastnit nemusí. Mercedes fans budou křepčit radostí, ale FIA a Bernie se z toho oloupou, protože F1 bez Ferrari není F1.
        Ale to je (z hlediska F1) pouze utopie. Ale bylo by to zajímavé- není-liž pravda?

        + 3 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jens

          109.81.245.XXX
          Přesně tak, není. Rádobyvtipy anonymů tady nikoho nezajímají. 02

          + 3 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • anonym

        90.177.181.XXX
        Těch 150 mil euro co nalili za rok a půl do vývoje motoru (mimochodem rozpočet malých stájí je zhruba stejně velký) někde musí být vidět. Já říkám OK odvedli nejlepší práci, ale ať se prosím Wolf a spol přestanou schovávat za "navýšení nákladů" to je fakt směšné zrovna od nich :)

        + 17 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Honza

          147.229.93.XXX
          No souhlasím, že se trochu schovávájí za "navýšení nákladů", ale uvolnění vývoje motorů nic jiného nemůže přinést.
          A ano Mercedes do vývoje motoru sice nelil spoustu peněz, ale určitě s vidinou toho, že se mu část peněz vrátí prodejem kvalitního motoru ostatním stájím atp. A nabízí ho, pokud vím, nejlevněji ze všech, takže mi příjde vcelku legitimní v jejich případě se ohánět i náklady.

          + 14 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          85.93.124.XXX
          Ty tvrdíš 150, jiný tvrdí rovnou miliardu... Nicméně asi se shodnete všichni, že Renault, či Ferrari to vyvinuli zadarmo... 02 02

          + 4 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      85.93.124.XXX
      Všichni tu žvaní o motoru a nechají si nacpat do hlavy věci, které vůbec neodpovídají realitě... Jednak pravidla umožňují vyvíjet téměř každou část PÚ... Pravda v konečném důsledku můžou vyměnit cca 40%, ale i to by mělo stačit, bavíme se tu max o 1 sec (Věřím, že ke konci sezóny to bylo max 0,5 sec)... Navíc zdaleka nejde jen o motor, ale taky o jeho zabudování do vozu... Když vyhodili toho hlavního motoráře od Ferrari, tak první čím se oháněl, bylo to, že motor stavěl a přizpůsoboval vozu / aerodynamice atd...

      PS: Nemusí nutně kopírovat Mercedes. Předpokládám, že všichni mají nějaké svoje řešení, které budou vyvíjet...

      + 5 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Jirkas

      83.136.206.XXX
      Boullierovi nevěřím ani nos mezi očima, je to chytrej hajzlík. Mává praporem sportovního ducha, ale ve skutečnosti včas řeší svůj vlastní problém s pohonnou jednotkou Honda, ale chce vypadat hezkej. McLaren jako jediný zná rozdíly mezi pohonnými jednotkami Mercedesu a Hondy. Z toho vyplývají dvě varianty problému, které je asi čekají:
      1/ Honda je tak „nadupaná“, že Mercedes převálcuje a zařadí mezi uplakánky. Tím pádem bude v nepříjemné pozici vůči ostatním, jako je dnes Mercedes.
      2/ Honda není žádný zázrak a zařadí se do houfu pronásledovatelů Mercedesu.
      Tak která varianta se na jaře ukáže?

      + 5 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jc

        77.78.111.XXX
        Napadlo mne to same. Jen neverim, ze by v pripade varianty (1) radi nevyuzili vyhody a uz ted se snazili dat sanci ostatnim. Spis uz maji vitr ze sveho ambiciozniho planu a ze ho nedokazi naplnit.

        Vpodstate tim rikaji, ze Honde neveri. A pokud se Honde v prvnim roce nebude velmi darit, budou mit velke a dlouhodobe problemy, protoze v jejich druhem roce uz nebudou moci vymenit 40%.

        + 5 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jirkas

          83.136.206.XXX
          jc - souhlasím. Ale, jak říkám, Boullier je chytrej hajzlík, který chce mít andělskou tvář, tak na tom pracuje. I kdyby se jen dotáhli na Mercedes a nebo aspoň Renault s Ferrari zůstali za nimi, tak budou mít lepší výmluvu než Mercedes - ten musí zůstat tím ošklivým.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Kubyk002

        66.249.81.XXX
        Myslím, že první situace by jim vůbec nevadila, a že v této situaci Mercedesu chtěl být každý tým, (motorář), takže si myslím, že reálnější je možnost č2...
        Nevím proč pořád brečí, Ferrari a Renault mají možnost v podstatě vyměnit celý motor, to, že začali pozdě a že to nestihnou je tak nějak jejich problém, a Honda ta měla možnost okopirovat ta nejlepší řešení, a navíc možnost testovat svou PJ o několik měsíců dřív než týmy letos, které mohly nasadit PJ až v březnu(unoru? Ted nevim kdy byly prvni testy v Jerezu :) ) ... takže když nedělají svojí práci pořádbě, tak ať nebreč!!!

        + 6 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama