DISKUZE K ČLÁNKU Hamiltonův zkušený výkonnostní inženýr Clear odchází k Ferrari

Jedna z klíčových osobností Hamiltonova technického týmu - Jock Clear - se přesouvá k Ferrari.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamiltonův zkušený výkonnostní inženýr Clear odchází k Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 28, poslední 21.12.2014 13:23 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    80.87.214.XXX
    Takže sa nám to pekne vyvŕbilo,... ...lebo ak si Jork a tiež Stella polepšili, tak Fry a Tombasis odišli s dlhým nosom. Nakoniec dobre obišiel aj Montezemulo, lebo sa vyhol zodpovednosti a sadol si na jednu zo stoličiek správnej rady. 11 Tomu sa hopvorí, že šťastie muselo byť veľmi unavené, keď si sadlo na vola ! 18

    + 19 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kubyk002

    85.207.90.XXX
    A stejně to bude Ferrari... A stejně to bude Ferrari prd platné, dokud budou mít za kormidlem ty dva kormidelníky...
    A navíc pokud vyhodíte jeden článek z řetězu, tak se ten řetěz nerozpadne, maximálně malinko oslabí... Takže Ferrari ai může kupovat ty nejschopnější lidi, ale dokud tam nebude vládnout pevná ruka, a nebudou brát jezdce, kteří dostali v předchozí sezóně nejvíc na zadek od tymových kolegů, tak prostě žádná další éra Michaela Schumachera nebude...

    + 15 / − 25

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • ja

      91.127.24.XXX
      Tí jazdci ktorí dostali od svojích tím. kolegov najviac na zadok, majú dohromady päť titulov, precízny a veľmi podobný štýl jazdy. Toto je plus pre konštruktérov a inžinierov.Ešte ich spolupráca ani nezačala a už ich zatracuješ. Podľa mňa, Ferrari už budúcu sezónu s nimi dosiahne podstatne lepšie výsledky, než s Alonsom.

      + 24 / − 16

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • ...

        193.165.74.XXX
        Nezbývá než doufat, na novém voze pracují už dlouho, alespoň to podle výsledků na konci sezóny vypadalo...
        Asi vymění přední zavěšení a snad se podaří vylepšit pohonnou jednotku.
        Informace od lidí co přišli odjinud jsou přínosné, pokud se dokáží zapracovat.

        + 12 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mr_B

        188.92.14.XXX
        Vettel má snad nejméně oceňované světové tituly v historii F1. Tituly, které částečně zpochybňují odborníci a bučením i fanoušci.

        + 11 / − 11

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • dannak

          193.245.34.XXX
          To bys ale nakoenc mohl mzona rict I o MSC. Ten sveho casu taky, krome Miky,nemel mnoho konkurentu. Snad jednu sezonu BMW/Williams, jinak ten odstup zbytku pole byl neuveritelny.
          A nakonec se spekulovalo o tom, ze silne nebylo ani ak samotne auto, jako ze spis meli proste super pneumatiky od Bridgestonu.
          Je fakt, ze ted dostane sanci dokazat, ze opravdu jezdit umi, resp. ze ty tituly ma zaslouzene.

          + 13 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kubyk002

            85.207.90.XXX
            Ano, ale Schumacher bojoval o titul s Ferrari i v letech 96-99 nebo aspoň byl na špici a to nejlepší auto neměl... I když potom ty tituly měl někeré skoro zadarmo, tak prostě Schumi dokázal že umí :)

            + 9 / − 10

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • ja

          91.127.24.XXX
          A čo povieš na tohtoročny titul Ham, alebo na šesť titulov Schumiho? Ak sa niečo nezmení, tak ich s Mercedesom môže mať tiež kľudne štyri.

          + 9 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            89.177.107.XXX
            Dominantni auto mel jen v letech 2001, 2002 a 2004. V roce 94 doslo po nehodach Ratzenberga, Senny a Wendlingera ke zmene reguli, coz nejvice postihlo Benetton, protoze ten si jako jediny team v poli plne uvedomoval dopad novych pravidel pro rok 1994, na nez se pripravoval uz od pocatku roku 1993. Omezil se pritlak a tim tak podstatne vetsi role pripadala motoru, pricemz motor od Fordu byl o nekolik desitek koni slabsi nez ten od Renaultu. Nejcasteji se hovori o deficitu kolem 60 koni. Auto z roku 1995 popsal Berger pri posezonnich testech jako neriditelny srot a vubec nemohl uverit, ze nekdo s takovym autem dokazal vyhrat zavod, natoz pak titul. V roce 2000 mel McLarenen rychlejsi auto, Ferrari bylo zase spolehlivejsi. Zadna dominance. A sezona 2003 probihala v nekolika vlnach, kdyz se na pozici nejlepsiho team v poli stridalo Ferrari, Mclaren a Williams.

            + 8 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              178.40.199.XXX
              a vies preco to bol pre bergera neriaditelny srot? vies ono ked na tom aute povypinali vsetky nelegalne veci tak sa naozaj tazko riadilo :)
              snad neveris rozpravke ze miso bol taky genialny ze dokazal so srotom vyhrat titul.
              v mercedese ukazal ze nieje ziadny genius

              + 7 / − 7

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.40.199.XXX
        odkial si prisiel na to ze vettel a kimi maju podobny styl jazdy?
        kimi potrebuje silnu prednu cast a vettel silnu zadnu cast
        jazdne styly tychto dvoch niesu ani zdaleka podobne

        + 6 / − 12

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • ja

          91.127.24.XXX
          Vieš, keby si pozoroval viac a čítal viac, tak by sa tak sprosto nepýtal. Napr:
          Dobrou zprávou by v tomto případě mohl být i příchod Sebastiana Vettela, který má podobný styl jako Fin.

          + 13 / − 11

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            178.40.199.XXX
            to ze nieco napise nejaky novinar neznamena ze je to pravda

            kimi a vettel maju rozdielny styl a tym aj rozdielne poziadavky na auto
            ako som uz pisal vyssie kimi potrebuje silnu prednu cast a vettel zas silnu zadnu
            to ti pripada ako podobny styl? 18 18 18

            + 6 / − 8

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • ja

              91.127.24.XXX
              A keď to napíšeš ty, tak to pravda je, že. 03 11 Oni totiž to obaja potrebujú silnú prednú časť auta. Ale to väčšina pilotov.

              + 12 / − 9

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Jens

                109.81.245.XXX
                To víš, když to tady plácne anonymní nýmand, tak to musí být pravda 18

                + 9 / − 6

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  178.40.199.XXX
                  ked uz pre nic ine tak koli tebe budem pisat vzdy ako anonym

                  + 8 / − 14

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Jens

                    109.81.245.XXX
                    Budu jen rád, když blbci zůstanou blbci a ostatní tě budou moci vždy poznat. 18

                    + 13 / − 10

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • ...

                      178.23.219.XXX
                      Umíš přispět k věci ?
                      Podle stylu tvých příspěvků asi ne....

                      + 8 / − 8

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
              • anonym

                178.40.199.XXX
                komu niet rady tomu niet pomoci

                kludne si ostan v tom ze maju podobny styl, ja viem ze to nieje pravda a vedia to vsetci co sa tomu aspon trochu rozumeju18

                + 7 / − 15

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Duncan66

                  89.29.32.XXX
                  takze kdyz to v podstate rika i Horner, tak keca a pravdu mas ty? 13

                  + 8 / − 8

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama