DISKUZE K ČLÁNKU Strategická skupina F1 bude jednat o motorech, jaký kompromis nabízí Mercedes?
Strategická skupina F1 se ve čtvrtek v Ženevě sejde k jednání o budoucí podobě motorů. Mercedes se nechce vzdát současných 1,6litrových V6 turbomotorů s pokročilým systémem pro rekuperaci energie (ERS), proto soupeřům nabízí kompromis.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Strategická skupina F1 bude jednat o motorech, jaký kompromis nabízí Mercedes?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
Limbi
12:35 16.12.2014 147.228.41.XXXTo ani netvrdím ne? Jen říkám, že honda neměla problém vyvíjet i V8 motory. Pravda to byla měli ve výkonu o něco více než ostatní. Navíc na těch motorech by se stejně změnilo díky nové technologii spoustu věcí, takže by se začlo téměř od začátku.-
anonym
13:06 16.12.2014 178.40.199.XXXpraveze zmysel by to malo vratit len vtedy ak by pokracovali v specifiakaciach s ktorymi koncili v 2013, lebo vtedy si boli ferrari, renault a mercedes relativne vyrovnani
aky zmysel by malo rozmrazit vyvoj v8? ved by zas hrozilo ze jeden predbehne vsetkych o riadny kus a su tam kde teraz a naklady by boli tiez riadne vysoke. nie len ze by museli zaplatit vyvoj novych v8 ale aj by chceli prachy za vyvoj v6 aspon z casti naspat, takze cena v8 by bola tam kde je dnes cena v6 ak nie vyssie
v8 boli na konci uz take lacne preto, ze vyvoj za ucelom vykonu bol zmrazeny, ak by mali volnu ruku tak by vrazali do vyvoja ovela viac a cena by bola urcite podstatne vyssia-
Limbi
14:34 16.12.2014 31.47.102.XXXNeřeš peníze o ty tady nikomu nejde i když ti to budou bulíkovat. Jde o to, že letošní motory, které měli přinést zajímavější závody udělaly přesný opak. Lidem se nelíbí jejich zvuk, řídit vozy je tak lehké, že téměř nikdo už nedělá chyby... A i když jsme se díky těmto motorům zbavili dominance red bullu, přišla ještě větší dominance mercedesu, což se nemůže líbit vůbec nikomu snad kromě vedení mercedesu. V první řadě nastal průšvih v roce 2005, kdy se přešlo z 10V na 8V. To ještě jakžtakž šlo, protože se sice zamíchalo stájemi, ale pořád dokázalo o vítězství bojovat dost jezdců. Nejhorší propad v zajímavosti F1 nastal v roce 2009. Totální změna celého vozu + "chytré předjížděcí technologie" troufám si říct že vývoj vozů z toho a dalších let byl mnohonásobně dražší než kdyby se jezdilo s V10 a stejnými pravidly. Tím že se pořád něco mění jsou malé stáje, které prostě nemají rozpočet na to dělat chyby odsouzeny k tomu být pořád o krok zpět. F1 má být o inovaci to ano ale v základě je to závodní série ve které už se moc nezávodí na trati ale v továrně a na trati ti jen ukážou o kolik je jeden tým rychlejší. Jsem rád že jsem zažil 90 léta a ty po přelomu tisíciletí. Takový Alonso v roce 2003 v Maďarsku, nebo Kimi v 2005 v Suzuce už se asi bude jen těžko opakovat.-
anonym
15:13 16.12.2014 178.40.199.XXXriadit auta je tak lahke ze stvornasobny dostal vyprask od timoveho kolegu lebo to auto riadit jednoducho nevedel po tom ako prisiel o desiatky percent pritlaku
videli sme aj ako prirodzeny talent kimi dokaze lahko riadit dnesne auta
lahsie je to len z pohladu fyzickej kondicie, lenze s tou uz dnes vdaka prepracovanej priprave nema problem nikto, ale vytazit z toho auta maximum lahke rozhodne nieje, kimi a vettel by ti o tom vedeli dlhe hodiny rozpravat
ak by sa jazdilo s v10 a bez zmeny pravidiel tak doteraz tam neohrozene kruzi miso na ferrari a f1 by sledovali uz len v taliansku a mozno v nemecku
zmeny sa robia preto aby dlhodobo(nie 1-2 roky) nedominoval jeden tim, robilo sa to tak vzdy
ak by neprisli zmeny v 2005 ferrari by bolo neohrozitelne
ak by neprisli zmeny v 2009 RB by sa este dlhe roky nedotiahol na ferrari a mclaren
ak by neprisli zmeny v 2014 nebol by nikto kto by zosadil redbullakov
ak bude mercedes dominovat dlhsie tak pride razantna zmena ale volat po nej po jednej sezone je uplne smiesne. aj ked pochybujem ze ta zmena bude znamenat navrat velkoobjemovych atmosfericky motorov, tie okrem ferrari nechce nikto a aj pri tom ferrari to nieje take iste ze by tuzili po navrate atmosferickych motorov, predsa len fiat dokaze zuzitkovat vysledky vyvoja terajsich turbomotorov
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek