DISKUZE K ČLÁNKU Strategická skupina F1 bude jednat o motorech, jaký kompromis nabízí Mercedes?

Strategická skupina F1 se ve čtvrtek v Ženevě sejde k jednání o budoucí podobě motorů. Mercedes se nechce vzdát současných 1,6litrových V6 turbomotorů s pokročilým systémem pro rekuperaci energie (ERS), proto soupeřům nabízí kompromis.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Strategická skupina F1 bude jednat o motorech, jaký kompromis nabízí Mercedes?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 20.12.2014 17:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Kalty (Hlasovalo 17 lidí) 16.12.2014 10:49
Koncepce Neskutečná debilita. Nejdříve si něco… »
» skejpa (Hlasovali 2 lidé) 16.12.2014 11:56
Já chápu Mercedes ale chápu i ostatní. Mercedes… »
» skejpa (Hlasovali 2 lidé) 17.12.2014 08:52
To není pravda. Dříve když někdo dominoval,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • anonym

          178.40.199.XXX
          ak by aj bola pravda ze v case odchodu mala honda najsilnejsi motor v8 tak za tych 5 rokov co mali ostatni k dispozicii by honda nemala narok im konkurovat

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Limbi

            147.228.41.XXX
            To ani netvrdím ne? Jen říkám, že honda neměla problém vyvíjet i V8 motory. Pravda to byla měli ve výkonu o něco více než ostatní. Navíc na těch motorech by se stejně změnilo díky nové technologii spoustu věcí, takže by se začlo téměř od začátku.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              178.40.199.XXX
              praveze zmysel by to malo vratit len vtedy ak by pokracovali v specifiakaciach s ktorymi koncili v 2013, lebo vtedy si boli ferrari, renault a mercedes relativne vyrovnani

              aky zmysel by malo rozmrazit vyvoj v8? ved by zas hrozilo ze jeden predbehne vsetkych o riadny kus a su tam kde teraz a naklady by boli tiez riadne vysoke. nie len ze by museli zaplatit vyvoj novych v8 ale aj by chceli prachy za vyvoj v6 aspon z casti naspat, takze cena v8 by bola tam kde je dnes cena v6 ak nie vyssie 18
              v8 boli na konci uz take lacne preto, ze vyvoj za ucelom vykonu bol zmrazeny, ak by mali volnu ruku tak by vrazali do vyvoja ovela viac a cena by bola urcite podstatne vyssia

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Limbi

                31.47.102.XXX
                Neřeš peníze o ty tady nikomu nejde i když ti to budou bulíkovat. Jde o to, že letošní motory, které měli přinést zajímavější závody udělaly přesný opak. Lidem se nelíbí jejich zvuk, řídit vozy je tak lehké, že téměř nikdo už nedělá chyby... A i když jsme se díky těmto motorům zbavili dominance red bullu, přišla ještě větší dominance mercedesu, což se nemůže líbit vůbec nikomu snad kromě vedení mercedesu. V první řadě nastal průšvih v roce 2005, kdy se přešlo z 10V na 8V. To ještě jakžtakž šlo, protože se sice zamíchalo stájemi, ale pořád dokázalo o vítězství bojovat dost jezdců. Nejhorší propad v zajímavosti F1 nastal v roce 2009. Totální změna celého vozu + "chytré předjížděcí technologie" troufám si říct že vývoj vozů z toho a dalších let byl mnohonásobně dražší než kdyby se jezdilo s V10 a stejnými pravidly. Tím že se pořád něco mění jsou malé stáje, které prostě nemají rozpočet na to dělat chyby odsouzeny k tomu být pořád o krok zpět. F1 má být o inovaci to ano ale v základě je to závodní série ve které už se moc nezávodí na trati ale v továrně a na trati ti jen ukážou o kolik je jeden tým rychlejší. Jsem rád že jsem zažil 90 léta a ty po přelomu tisíciletí. Takový Alonso v roce 2003 v Maďarsku, nebo Kimi v 2005 v Suzuce už se asi bude jen těžko opakovat.

                + 0 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  178.40.199.XXX
                  riadit auta je tak lahke ze stvornasobny dostal vyprask od timoveho kolegu lebo to auto riadit jednoducho nevedel po tom ako prisiel o desiatky percent pritlaku 12
                  videli sme aj ako prirodzeny talent kimi dokaze lahko riadit dnesne auta 12

                  lahsie je to len z pohladu fyzickej kondicie, lenze s tou uz dnes vdaka prepracovanej priprave nema problem nikto, ale vytazit z toho auta maximum lahke rozhodne nieje, kimi a vettel by ti o tom vedeli dlhe hodiny rozpravat 18 18 18

                  ak by sa jazdilo s v10 a bez zmeny pravidiel tak doteraz tam neohrozene kruzi miso na ferrari a f1 by sledovali uz len v taliansku a mozno v nemecku
                  zmeny sa robia preto aby dlhodobo(nie 1-2 roky) nedominoval jeden tim, robilo sa to tak vzdy
                  ak by neprisli zmeny v 2005 ferrari by bolo neohrozitelne
                  ak by neprisli zmeny v 2009 RB by sa este dlhe roky nedotiahol na ferrari a mclaren
                  ak by neprisli zmeny v 2014 nebol by nikto kto by zosadil redbullakov

                  ak bude mercedes dominovat dlhsie tak pride razantna zmena ale volat po nej po jednej sezone je uplne smiesne. aj ked pochybujem ze ta zmena bude znamenat navrat velkoobjemovych atmosfericky motorov, tie okrem ferrari nechce nikto a aj pri tom ferrari to nieje take iste ze by tuzili po navrate atmosferickych motorov, predsa len fiat dokaze zuzitkovat vysledky vyvoja terajsich turbomotorov

                  + 3 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • Kalty

    Kalty

    165.72.200.XXX
    Koncepce Neskutečná debilita.
    Nejdříve si něco vymyslí, a pak, když se jim to nehodí, tak to budou zase rušit?
    Kde je to šetření? Kde je nějaký koncept? Kde je nějaký rozum? 02 02 02

    + 17 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama