DISKUZE K ČLÁNKU McLaren oznámí své jezdce ve čtvrtek, s Alonsem má závodit Button

Ve čtvrtek se konečně dočkáme, McLaren po dlouhých týdnech oznámí svoji jezdeckou sestavu. Už ve čtvrtek ráno se bude konat v továrně McLarenu krátká tisková konference, během níž stáj představí svoji jezdeckou sestavu pro příští sezonu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren oznámí své jezdce ve čtvrtek, s Alonsem má závodit Button

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 57, poslední 11.12.2014 13:46 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovali 2 lidé) 11.12.2014 09:02
Pokud bude tato dvojice potvrzen, je to od… »
» Pepan (Hlasovali 2 lidé) 11.12.2014 09:13
Přesně tutéž myšlenku jsem tu napsal před pár… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    80.188.41.XXX
    kimi89 Potvrzeno, FA & JB! Nádhera, perfektní sestava McL, dva symboly F1! #experience

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ttt

    212.5.221.XXX
    Super Super sprava, som rad ze si nechali Jensona (aj ked MAG nebol marny, este jeho cas moze prist). Na dvojicu ALO-BUT som celkom zvedavy, len dufam, ze nemam prehnane ocakavania. Aj na suboje ALO-RAI som sa tesil a boli tusim az 2, aj to na konci sezony 04

    Co sa tyka ci Alo chcel Buttona alebo nie, myslim ze v tomto pripade platilo "Aj z cisto sebeckych dovodov je dobre konat nesebecky" 12 Jenson dobre vychadza s partakmi, ALO by ho mal porazit, ak nie tak sa moze vyhovorit na narodost, dlzku zotrvania v time atd. (nejako to ututla). Keby ostal Mag a nebodaj by sa zopakovala sezona 2007, to by uz asi Alo nerozdychal 04

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    No, schyľuje sa,... ...v Mclarene k Apokalipse, ako v tom veľkofilme a nepomôže im zrejme ani svätená voda, lebo podľa toho, čo sa udialo je zrejmé, že po jednaniach v Dánsku, Ron nepochodil a investori sa stiahli z dôvodu, že na testoch mladíkov pohonná jednotka od Hondy úplne sklamala a bolo vidieť, že na filmovacích dňoch, auto McLarenu jazdilo len s motorom 1, 6 V6 Turbo bez rekuperačných systémov a vlastne tým len zavádzali verejnosť a fanúšikovia si robili predčasné nádeje, že Honda bude ihneď bojovať o trofeje najvyššie už v r. 2015. Zrejme zvíťazilo preto v Mclarene, druhé krídlo a nie to Ronovo a v tíme ostal Jenson, nie Kevin, čím sa potvrdilo pravidlo, že ten, kto bude ďálej tvrdiť muziku v McLarene je Honda. 11 Teraz sú možné dva scenáre pre Fernanda, že Honda bude už na predsezónnych testoch konkurencieschopná a homologuje celú pohonnú jednotku do 28. februára tak, ako je to ustanovené v predpisoch. Alebo sa bude prvý rok trápiť tak, ako to robil Renault. Potom bude najlepšie ak Fernando s tým sekne po roku a odíde z Mclarenu, lebo ostávať tam, by bola zrejme pre neho strata času. 14 Mohol by sa však poistiť a kúpiť tím Marusia už v r. 2015, kde by zaň jazdili Kevin a trebárs Jean-Erik s pohonnou jednotkou Ferrari, pričom by vedúceho tímu robil Flávio Briatóre a po roku , ak by Honda&Mclaren sklamali, išiel by jazdiť do svojho tímu, kde by bolo všetko tak, ako to on chce a určite pri takejto konštelácii, by sa mu podarilo titul získať, lebo aj pohonná jednotka Ferrari bude v r. 2016 určite rovnocenná s tou od Mercedesu. 01 Nič nie je také dokonalé, aby sa to nepodarilo urobiť aj niekde inde, ako v motorárni Mercedesu na ostrovoch a okrem Ferrari to iste dokáže aj Renault, len zrejme na to potrebuje čas.01 Kto na všetkom zarobil je Jenson, lebo ako jediný v tíme ostane, aj keď sa Mclarenu dariť nebude, aby ako skúsený jazdec vyvíjal, kým sa dielo s Hondou nepodarí. 01 Dovtedy bude brať svojich 12 melónov a možno mu aj pridajú. 11

    + 16 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • David

    90.180.29.XXX
    MAg Cista rychlost Magnussena byla skoro o 2 desetiny lepsi nez Buttona. Button tezil ze svych zkusenosti jak na trati tak prace s autem, i se z pneumatik. Pro Magnussena je to smutnej, takovej je zivot. Za me je to dobra dvojka Alo/But - a zkusenosti budou jiste znat. ted jeste to auto.

    + 3 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Eracer

      62.168.11.XXX
      S tou čistou rychlostí jsi právě na strašném omylu. Button měl téměř vždy lepší "závodní" rychlost, Magnussen ztrácel v průměru 0.5 s na kolo. Nevím odkud si čerpal i tady na tomto webu byly celý rok vedeny statistiky které Jenson vyhrál hlavně v té jak tu oznamuješ že měl horší závodní rychlost.

      + 7 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        90.176.130.XXX
        Proč Button? ano má zkušenosti bohaté, ale nemá takový potenciál do budoucnosti jako Magnum, to že Magnum jel první rok jak jel tak to srovnej jak jezdil první rok Button 04 a to že Button porazil Hamiltona 2011? nic proti, ale to byl nejhorší rok Hamiltona v F1, takže tím by se vůbec chlubit nemělo a navíc Buttonovi už chybí potřebná dravost .. nedrží auto nebojuje .. to nevím co by teda dělal těch 5 let u Ferrari jako ALonso, který bojoval i když věděl, že to moc bodů nezíská 03

        + 5 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          37.188.234.XXX
          Button měl tehdy na kontě cca 35 formulových závodů, a všechny v "dětských" formulích (Formule Ford a F3). VĚDĚLO se, že je to rychlokvaška, že si bude muset vystačit s talentem a učit se za pochodu.
          Magnussen před F1 závodil 6 let, měl okolo 140 (!) závodů, z toho plné dvě sezóny v dospělé FR3.5. Do F1 měl přijít jako hotový jezdec.

          + 3 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Eracer

            62.168.11.XXX
            Asi tak no. A navíc tehdy byla pro nováčky F1 mnohem těžší a složitější. Button hlavně neměl žádnou podporu , Magnussen ano ...obrovskou.

            + 2 / − 7

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              178.40.199.XXX
              netrepte nezmysly
              pri povolenom testovani, pri povolenej kontroly trakcii, pri povolenom tankovani(nehladi sa tak na zivotnost gum) urcite nebola f1 pre novacikov tazsia

              dnes maju ovela vacsi krutiaci moment a bez kontroly trakcie a tiez je ovela tazsi manazment gum ako v casoch ked zacinal button

              + 6 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • anonym

            109.81.245.XXX
            A kolik toho s vozem F1 před první velkou cenou Button a Magnussen natestovali? V tom byl rozdíl.

            + 6 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Eracer

              62.168.11.XXX
              Button nenajel skoro nic byl potvrzen na poslední chvíli a navíc neměl podporu.

              + 3 / − 6

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                109.81.245.XXX
                Ne tak docela. Natestoval toho mnohem více - už v roce 1999 s McLarenem, pak pro tým Prost, s Williamsem atd. Magnussen před rokem 2014 neujel ani 900 km.

                + 5 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Eracer

                  62.168.11.XXX
                  S McLarenem to byla jedna ubohá PR akce a s Prostem ujel asi 10 kol pro poruchu. Jinak si zajezdil až s Williamsem. Ale opravdu jen trochu. Ale co se dá dělat někdo z nich musel pryč pokud chtěli Buttona tak to tam asi takhle někdo chtěl, je pravdou že pokud je skoro celý tým za Buttona a dva lidi (Dennis, Bojler) za Magnussena tak je výsledek vícenež jasný. A ruku na srdce poslední závody nebo druhou polovinu sezony si Kevin proti Jensonovi ani neškrt. jak vkvalifikacích tak hlavně v závodech. A když už tu zminujete druhé místo v prvním závodě tak Jenson dojel třetí a vteřinu a půl za Kevinem a to startoval někde z 11 či 12 místa díky žlutým vlajkám v kvalifikaci. A to nepočítám technické poruchy kvůli kterým jenson odstoupil.

                  + 2 / − 6

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • anonym

                    178.40.199.XXX
                    ale button mohol testovat pocas sezony a v tych rokoch sa testovalo vela

                    + 5 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
        • Eracer

          62.168.11.XXX
          Tyhle komentáře rád čtu, naprosto neobjektivní. :-D Button nebojuje jo? Viděl si souboje s ALonsem které vyhrál? Asi ne. Viděl si VC USA ? Button měl skoro o 10 kol starší pneu a ALonsa tráááápil jak jen to šlo několik kol, pak se dostal k Magnussenovi a sfoukl ho jedním tahem. Button Magnussena, rozštípal, zajezdil, zavraždil, Magnussen naprosto bez šance ještě šílenější výkony jak Pérez. Nováček ok, ale měl prvotřídní přípravu a navíc je v top týmu a tam není prostor na průměr ani na nějaké zajíždění. Button Magnussena zcela deklasoval takže nevím o co go. Magnussen rozhodně npředvedl žádnou dravost dostal dvě penalizace za to že neumí držet pozici a neumí provádět souboje čistě nebýt chytrosti z druhé strany je to samá kolize.

          + 6 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            90.176.130.XXX
            ano, vystihl si to, jsi naprosto neobjektivní, slova typu zajezdil, rozštípal a podobně, jsi jen fanatik, co nemá soudnost, Alonso nasbíral kolik bodů letos se svým Ferrari a Button kolik se svým McLarenem? a mimochodem srovnej si Raikkonena a Magnum a uvidíš že letošní Ferrari bylo horší než letošní McLaren, dále netřeba kometáře

            + 6 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • eracer

              62.168.11.XXX
              v žádném případě, ferarri bylo jakožto vůz po celou sezonu lepším a rychlejším vozem jak letošní McLaren, možná až poslední jeden , dva závody šel McLaren trochu nahoru ale to pouze jen na uroveň Ferrari rozhodně ne před ně. Srovnáváš nesrovnatelné, Raikkonen mě osobně vůbec nezajímá...toho sem netahej, ten si jezdil letos ve svém světě trápení. Počkej na příští rok Alonso-Button a pak říkej kdo je jak lepší a kdo horší. Počítal jsem že se tu vyhrnou nějací pubertáci co budou obhajovat Magnussena ale osobně já nikdy Magnussena neřešil ...další rychlokvaška...s podporou nic víc.

              + 3 / − 8

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                90.176.130.XXX
                Proboha kolik ti je let? to mě nezajímá to jen to a já mám pravdu? ty jsi ***, nemá cenu s tebou diskutovat, v porovnání kariéry Alonso vs Button jasně prohrál a prohraje jestli bude jezdit s Alonsem v týmu 03
                Příspěvek byl redakčně upraven.

                + 5 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Eracer

                  62.168.11.XXX
                  Tyhle debaty a konvezrace o ničem mě nebaví, pokud by to alespon z jedné třetiny bylo tak jak tvrdíš tak bychom se nedostali k výsledku Button - 126 b a Magnussen - 55 bodů.
                  A nevím proč sem pleteš Raikkonena, ten sem vůbec nepatří. Ten měl své problémy s vozem.
                  Jinak pokud si někdo myslí že Ferrari bylo horším vozem jak McLaren tak se musím dost silně zasmát.

                  Jedincům jako ty ,kteří ani neviděli pořádně počátky Buttona aby mohli srovnávat s nynějším Magnussenem jen zcela zbytečné něco vysvětlovat. Žij si ve své vizi ,že Magnussen je naděje do budoucna a přenech F1 zkušeným pilotům a hlavně diskutérům. 11

                  + 2 / − 7

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • anonym

                    90.176.130.XXX
                    víš co znamená potenciál do budoucnosti? to je věk, očividně ti nic nedochází, smutné jak tu hájíš Buttona, stejně jako si hájil Kobajašiho, ale to je tvoje věc, že hájíš průměrné piloty 04

                    + 6 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama