DISKUZE K ČLÁNKU Našly týmy mezeru v pravidlech zmrazení motorů?

Ohledně pravidel o zmrazení vývoje motorů se v F1 vedou debaty již dlouhou dobu. FIA nyní čelí další výzvě, protože některé týmy se domnívají, že našly v pravidlech mezeru a budou tak moci vyvíjet motory delší dobu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Našly týmy mezeru v pravidlech zmrazení motorů?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 12.12.2014 21:18 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jon (Hlasoval 1 člověk) 09.12.2014 20:43
Vzhledem k systému tokenů musí mít každá… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • zeto

    89.102.65.XXX
    Hm.... Tak do prvního závodu musíte nastoupit komplet s homologovaným autem a všechny části včetně motoru se homologují pro každou sezonu extra, ne? Pak to znamená, že s tím, s čím nastoupí do prvního závodu už musí jezdit celou sezonu. Jakékoliv datum je podle mne bezpředmětné.04

    + 9 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.143.119.XXX
      Takze maju cas do Marca :)

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.11.XXX
      Vzhledem k systému tokenů musí mít každá součástka v motoru homologaci po celý cyklus. Tím pádem by mělo být vše OK a je povoleno pouze vyměnit součástky za tokeny. Ale ty samozřejmě musí být homologovány nanovo a s nimi pak motor plombován. Je-li to dle klasických postupů FIA (ZAV, karting, ...).

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • wrt

      88.80.244.XXX
      Možno môžu jazdiť s tohoročnými motormi, dokiaľ nebudú mať homologované nové. To im ale veľmi nepomôže.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    89.102.3.XXX
    njn njn, kdyz mas neschopne konstruktery, tak nasad schopne pravniky. Uz se tesim na tu obhajobu ze strany Ferrarri a RB pote, co pul roku breci, jak se jim ublizuje, ikdyz uz na novem motoru mohli zacit pracovat daleko drive, ale holt nejdrive museli zjistit pomoci spionaze v cem je vlastne ten Mercedes lepsi.

    + 4 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • dannak

      193.245.34.XXX
      Tohle ale neni nic noveho. A dost me FIA stve tim, jak kdyz nekdo prijde s necim novym a zajimavym, tak to bud zmrazi, nebo rovnou zakaze.
      Je to opravdu uz dost trapne, ze vykladni skrin technologie nemuze vyvijet v prubehu sezony a testovat v realu. PRY se tim setri penize - cemuz osobne moc neverim - ale za jakou cenu ? Za cenu toho, ze v F1 jsou tymy, ktere na ni nemaji, pak beduji, ze nemaji penize a nakonec se kvuli nim snizuje uroven cele F1.

      + 6 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    194.228.208.XXX
    Žetony jsou dané Klidně bych jim to dovolil... Ono nasadit i 1 starý motor bude velká nevýhoda... Motorů máme 4-5 na sezónu => Znevýhodní je to na 4-5 závodů...

    + 4 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonymouse

      82.119.113.XXX
      asi tak. keďže na sezónu je daný počet motorov (homologizovaných) ako chcú jazdiť so starým motorom? 04

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        109.81.147.XXX
        Bral bych to tak, že ten starý motor byl homologizovaný loni...

        + 3 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonymouse

          82.119.113.XXX
          loni, na lonskou sezonu. na rok 2015 by ešte nebol homologizovany.

          + 1 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Podľa mňa sa stále objavujú,... ...novinky, ako urobiť benzínový spaľovací motor s priamym vstrekovaním nielen výkonnejším a spoľahlivejším aj v spojení s hybridnými systémami a homlogácia by mohla prebehnúť terbárz v polke sezóny, aby sa overili novinky každý rok a výrobca motorov by mal možnosť modernizovať nielen samotný spaľovací motor, ale aj hybridné systémy podľa najnovších poznatkov vedy a techniky, lebo len súťaž vedie k vysokej dokonalosti a spoľahlivosti. Mňa už to zakazovanie a omezovanie v F1 riadne serie a je to viacmenej na smiech, lebo v tímoch je veľa rozumných ľudí, ktorí to vedia obísť a nakoniec si urobiť aj tak, čo chcú. 11

    + 27 / − 15

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama