DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikace 2014: Jak by dopadl šampionát, kdyby se bodovaly jako závody?
V dnešním ohlédnutí se za sezónou 2014 se zaměříme na kvalifikační "kdyby:" jak by dopadl šampionát, kdyby se bodovaly stejně jako závody (tj. včetně dvojnásobku v posledním Abú Zabí)?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Kvalifikace 2014: Jak by dopadl šampionát, kdyby se bodovaly jako závody?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000635
(Hlasovalo 9 lidí)
05.12.2014 09:48
To je přesně věc, kterou tvrdím již několik let,… »
» uzivatel000635
(Hlasovalo 8 lidí)
05.12.2014 19:10
Tos špatně pochopil. Já nikde nepíšu o dalším… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
uzivatel000635
09:48 05.12.2014 88.101.0.XXXTo je přesně věc, kterou tvrdím již několik let, že kvalda by se měla také bodovat. Sice ne stejně, jako závod, ale minimálně vítěz by měl dostat jeden bod nebo v rozšířené variantě by body dostali nejrychlejší 3 jezdci. S nejrychlejším kolem si nejsem jistý, ale kvalda jednoznačně. V mnoha jiných sériích okruhových závodů se jezdí oba dva dny (sobota i neděle) nejprve klasický závod a druhý den sprint na méně kol s prohozeným pořadím - variant je více. Ve F1, která si namlouvá, že je královnou, se na diváky zvysoka.... a pak se brečí, že strácí sledovanost a vymýšlí umělé *** dvojitých bodů atd. Takto by vlastně F1 měla také 2 závody o víkendu (stejně je má tak jako tak) jedním z těch dvou závodů by byla kvalda a druhou jízdou standardní ostrý závod.
Příspěvek byl redakčně upraven.-
Eracer
09:57 05.12.2014 62.168.11.XXXF1 měla by vždy jen jeden závod. Vymýšlení závodění typu jeden závod dopoledne sprint a druhý odpoledne hlavní závod v opačném pořadí nebo úplně naopak nejdříve plný závod a pozdějí sprint , mi přijde jako velmi ujetá věc s umělým oplodněním atraktivnosti. F1 je krásná v tom že je jeden závod a někdy pekelně dlouhý viz Canada 2011 to byla rychta! Jinak bodování si myslím že postačuje to co je nyní , více bych už neuděloval, možná bych zvládl ještě jeden bodík za PP. Aby to jezdce vybičovalo k co největším prasárnám na jedno kolo.-
uzivatel000635
19:10 05.12.2014 178.209.152.XXXTos špatně pochopil. Já nikde nepíšu o dalším závodě navíc. Tu kvaldu jedou tak jako tak, jen by za to dostali body, které mohou (nebo samozřejmě nemusí - to nikdo neví) promluvit do konečného pořadí šampionátu. Počet ujetých kol resp. km za závod se tím nijak nenavýší, opotřebení a vše ostatní zůstane, jen se ta kvalda oboduje také, čímž se svým způsobem připodobní jiným okruhovým sériím, kde se jedou závody dva.
-
-
-
anonym
11:52 05.12.2014 94.112.46.XXXBody za PP jsou fajn, ale body za nejrychlejší kolo v závodě by nemusely být moc férové, stačilo by aby před koncem závodu jezdci mimo body nasadili s lehkým autem čerstvou sadu, získají bod za nejrychlejší kolo a ztáta pozic je nemrzí, jezdci z čela pole, kterým by pravděpodobně bod měl patřit si tento tah dovolit nemůžou.-
anonym
12:45 05.12.2014 94.199.40.XXXAle to je přesně oč tu jde. Těm vpředu se nevyplatí zajet nejrychlejší kolo, ale šetřit gumy. Zatímco někdo v zadu (ať už by jezdil na Mercedesu, nebo Caterhamu) by měl šanci získat bod. Ti vzadu by přestali kroužit a nastal by strategický souboj (mezi třeba Force India, Toro Rosso a Sauberem) o bodík za nejrychlejší kolo. Závodilo by se na všech pozicích.
A mimochodem, bod za nejrychlejší kolo se už v F1 uděloval, takže by šlo jen o návrat ke kořenům... ...problém je ale bodovací systém, když se za vítězství dává 25 bodů, tak jeden bodík nemá moc velký význam...-
anonym
14:44 05.12.2014 94.112.46.XXXS tím se nedokážu ztotožnit, pokud má být docíleno souboje na všech pozicích, tak se musí vymyslet jiná motivace, třeba bodování všech míst a potom klidně i bod za nejrychlejší kolo. Nejrychlejší kolo má patřit nejrychlejším jezdcům a né těm, kteří dostali možnost o něho bojovat jenom proto, že byli vlastně dostatečně pomalí.
Pokud se v minulosti tento bod uděloval, tak věřím, že pneumatiky neměly v závodě tak velký vliv jako dnes.-
Nasir
14:56 05.12.2014 213.216.61.XXXTaky by těm nejlepším nic nebránilo o něj bojovat. O nejrychlejší kolo by se pokoušeli při posledním stintu. Mohli by kvůli němu i trochu posunout poslední zastávku. Rozdíl by byl v tom, že auta na bodovaných pozicích by na nich chtěla dojet, zatímco vozy od 11. místa by neměly co ztratit, takže by si mohly zajet pro nové gumy.-
anonym
15:30 05.12.2014 94.112.46.XXXNemůžu si pomoct, ale prostě za mě NE Recept na nejrychlejší kolo je nasazení čerstvé nejměkčí možné sady pneu na poslední 2-3 kola a tohle si můžou dovolit jezdci mimo body, aby se o nějaký bod snažil bojovat jezdec na předních místech, upravoval kvůli tomu strategii a nakonec tím riskoval i svou pozici a daleko větší počet bodů, mi nepříjde reálné.
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek