DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikace 2014: Jak by dopadl šampionát, kdyby se bodovaly jako závody?

V dnešním ohlédnutí se za sezónou 2014 se zaměříme na kvalifikační "kdyby:" jak by dopadl šampionát, kdyby se bodovaly stejně jako závody (tj. včetně dvojnásobku v posledním Abú Zabí)?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kvalifikace 2014: Jak by dopadl šampionát, kdyby se bodovaly jako závody?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 08.12.2014 13:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000635 (Hlasovalo 9 lidí) 05.12.2014 09:48
To je přesně věc, kterou tvrdím již několik let,… »
» uzivatel000635 (Hlasovalo 8 lidí) 05.12.2014 19:10
Tos špatně pochopil. Já nikde nepíšu o dalším… »
» Petr (Hlasovalo 7 lidí) 05.12.2014 21:04
OK, k ničemu. Díky. 03 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Ferrarist

    78.157.160.XXX
    Statistika Pekny clanek! Konkurence by se zmohla leda tak na nejake okopirovani tabulky z formula1.com, jak to delaji v pripade nejrychlejsich kol a casy z prujezdu boxovou ulickou, ktere amatersky nazyvaji casy zastavek v boxech. 01

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • zeto

    89.102.65.XXX
    Hm... Tohle muselo dát docela dost práce. Akorát tedy nevím, k čemu je to ve výsledku vlastně dobrý.12

    + 6 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • FoxPw

    213.192.37.XXX
    nebylo by od věci kdyby za vítězství v kvalifikaci byl nějaký bodík, stejně jako za nejrychlejší kolo v závodě.

    + 9 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • zeto

      89.102.65.XXX
      No nevím, mohli bychom se dostat do naprosto absurdní situace, kdy by se týmy, které vědí, že v závodě na bod nikdy nedosáhnou, začaly soustředit na kvalifikace třeba tím, že natankují méně paliva.

      + 4 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        109.81.147.XXX
        Jj to by bylo geniální... Kvalifikace, které jezdí s prázdným autem, by jezdili asi rovnou bez paliva...

        + 3 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • mi88ki

        mi88ki

        165.72.200.XXX
        Vždyť jezdí s prázdnou, tak jak méně, že by šli do záporu ? :D

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000635

      uzivatel000635

      88.101.0.XXX
      To je přesně věc, kterou tvrdím již několik let, že kvalda by se měla také bodovat. Sice ne stejně, jako závod, ale minimálně vítěz by měl dostat jeden bod nebo v rozšířené variantě by body dostali nejrychlejší 3 jezdci. S nejrychlejším kolem si nejsem jistý, ale kvalda jednoznačně. V mnoha jiných sériích okruhových závodů se jezdí oba dva dny (sobota i neděle) nejprve klasický závod a druhý den sprint na méně kol s prohozeným pořadím - variant je více. Ve F1, která si namlouvá, že je královnou, se na diváky zvysoka.... a pak se brečí, že strácí sledovanost a vymýšlí umělé *** dvojitých bodů atd. Takto by vlastně F1 měla také 2 závody o víkendu (stejně je má tak jako tak) jedním z těch dvou závodů by byla kvalda a druhou jízdou standardní ostrý závod.
      Příspěvek byl redakčně upraven.

      + 9 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Eracer

        62.168.11.XXX
        F1 měla by vždy jen jeden závod. Vymýšlení závodění typu jeden závod dopoledne sprint a druhý odpoledne hlavní závod v opačném pořadí nebo úplně naopak nejdříve plný závod a pozdějí sprint , mi přijde jako velmi ujetá věc s umělým oplodněním atraktivnosti. F1 je krásná v tom že je jeden závod a někdy pekelně dlouhý viz Canada 2011 to byla rychta! Jinak bodování si myslím že postačuje to co je nyní , více bych už neuděloval, možná bych zvládl ještě jeden bodík za PP. Aby to jezdce vybičovalo k co největším prasárnám na jedno kolo.11

        + 16 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel000635

          uzivatel000635

          178.209.152.XXX
          Tos špatně pochopil. Já nikde nepíšu o dalším závodě navíc. Tu kvaldu jedou tak jako tak, jen by za to dostali body, které mohou (nebo samozřejmě nemusí - to nikdo neví) promluvit do konečného pořadí šampionátu. Počet ujetých kol resp. km za závod se tím nijak nenavýší, opotřebení a vše ostatní zůstane, jen se ta kvalda oboduje také, čímž se svým způsobem připodobní jiným okruhovým sériím, kde se jedou závody dva.

          + 8 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • anonymouse

          82.119.113.XXX
          súhlas. aj tá posledná veta je bohužiaľ pravdivá ...

          + 2 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • anonym

      94.112.46.XXX
      Body za PP jsou fajn, ale body za nejrychlejší kolo v závodě by nemusely být moc férové, stačilo by aby před koncem závodu jezdci mimo body nasadili s lehkým autem čerstvou sadu, získají bod za nejrychlejší kolo a ztáta pozic je nemrzí, jezdci z čela pole, kterým by pravděpodobně bod měl patřit si tento tah dovolit nemůžou.17

      + 10 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        94.199.40.XXX
        Ale to je přesně oč tu jde. Těm vpředu se nevyplatí zajet nejrychlejší kolo, ale šetřit gumy. Zatímco někdo v zadu (ať už by jezdil na Mercedesu, nebo Caterhamu) by měl šanci získat bod. Ti vzadu by přestali kroužit a nastal by strategický souboj (mezi třeba Force India, Toro Rosso a Sauberem) o bodík za nejrychlejší kolo. Závodilo by se na všech pozicích.
        A mimochodem, bod za nejrychlejší kolo se už v F1 uděloval, takže by šlo jen o návrat ke kořenům... ...problém je ale bodovací systém, když se za vítězství dává 25 bodů, tak jeden bodík nemá moc velký význam...

        + 9 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          94.112.46.XXX
          S tím se nedokážu ztotožnit, pokud má být docíleno souboje na všech pozicích, tak se musí vymyslet jiná motivace, třeba bodování všech míst a potom klidně i bod za nejrychlejší kolo. Nejrychlejší kolo má patřit nejrychlejším jezdcům a né těm, kteří dostali možnost o něho bojovat jenom proto, že byli vlastně dostatečně pomalí.
          Pokud se v minulosti tento bod uděloval, tak věřím, že pneumatiky neměly v závodě tak velký vliv jako dnes.

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Nasir

            213.216.61.XXX
            Taky by těm nejlepším nic nebránilo o něj bojovat. O nejrychlejší kolo by se pokoušeli při posledním stintu. Mohli by kvůli němu i trochu posunout poslední zastávku. Rozdíl by byl v tom, že auta na bodovaných pozicích by na nich chtěla dojet, zatímco vozy od 11. místa by neměly co ztratit, takže by si mohly zajet pro nové gumy.

            + 4 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              94.112.46.XXX
              Nemůžu si pomoct, ale prostě za mě NE 04 Recept na nejrychlejší kolo je nasazení čerstvé nejměkčí možné sady pneu na poslední 2-3 kola a tohle si můžou dovolit jezdci mimo body, aby se o nějaký bod snažil bojovat jezdec na předních místech, upravoval kvůli tomu strategii a nakonec tím riskoval i svou pozici a daleko větší počet bodů, mi nepříjde reálné.

              + 5 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama