DISKUZE K ČLÁNKU Závěry ze Světové rady motorsportu: 21 závodů, nové tresty, podmínky pro super licenci

FIA zveřejnila závěry ze Světové rady motorsportu, která se uskutečnila dnes v katarském Dauhá. Kalendář se zřejmě rozšíří na 21 podniků, změní se některé tresty a do F1 se už nedostane žádný nováček, kterému bude méně než 18 let.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Závěry ze Světové rady motorsportu: 21 závodů, nové tresty, podmínky pro super licenci

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 04.12.2014 22:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» TunniQ (Hlasovalo 13 lidí) 03.12.2014 19:43
VC Už žádný 3-týdenní mezery mezi VC (krom letní… »
» erdedy (Hlasovalo 9 lidí) 03.12.2014 20:11
Ja bych sa priklonil k tomu, ze v Rusku (teda… »
» Pepan (Hlasovalo 8 lidí) 03.12.2014 21:41
Takže FIA nakonec ustoupila Berniemu. Ten už… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • anonym

      85.70.74.XXX
      Zvýšení hmotnosti těžším pilotům život nijak neulehčí. Vždycky je lepší mít 10 kilo navíc na podlaze než v sedačce. Piloti stále budou nuceni do hubnutí a týmy budou dále tlačit hmotnost dolů, aby si mohli závažím snížit těžiště. Řešení by bylo spíše nastavit limit třeba min. 80 kg na sedačku. Kdo má méně, tak by si sedačku pod zadkem dovážil. Alespoň by lehčí piloti neměli výhodu, že se můžou dovážit tam, kde se to nejvíce hodí

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Ale ulehčí. Pořád je pro pilota lepší ztrácet nějakou tisícinku horším rozložením hmotnosti, než ztrácet několik desetin těžším vozem. 03

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          85.70.74.XXX
          PU váží 150 kg, převodovka zhruba 40 kg, monokok 40-50 kg, pilot 70, provozní kapaliny cca 15 kg, podlaha 15-20, kolo s nábojem a brzdami se vejde do 20 kilo, zavěšení po 10-15. Když to sečtu, tak to dělá zhruba 480 kg

          Co tvoří tu zbylé více než dva metráky, když všechno ostatní už jsou maximálně desetikilové položky?
          Když dneska někdo říká, že mají problémy s nadváhou, tak se to musí překládat jako "musíme jezdit s balastem o 10 kg lehčím než ostatní.". Hmotnost opravdu není problém, vhodné by bylo limit naopak snížit. Potom by týmy stavěli lehká auta opravdu proto, aby byly na limitu a nešetřili by každý gram jenom proto, aby ho mohli strčit v podobě wolframových (u těch bohatších třeba i osmiových, iridiových nebo platinových) destiček zpátky.

          + 0 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            No vzhledem k tomu, že minimálně několik stájí se do minimální hmotnosti nedostalo, tak ti asi ve výpočtu něco falíruje. 03
            A to i přesto, že žádný z pilotů obezitou netrpí. Prostě jen chlap přes 180cm nemůže mít 60kg. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • ppp

    217.170.97.XXX
    pravidla Nechápu proč se jede v Koreji tam jim je f1 celkem jedno.

    + 7 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Honza

      213.220.204.XXX
      Money, money, money
      Must be funny
      In the rich man's world
      Money, money, money
      Always sunny
      In the rich man's world
      Aha-ahaaa
      All the things I could do
      If I had a little money
      It's a rich man's world 11

      + 6 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama