DISKUZE K ČLÁNKU "Vstup do F1 o rok později je velkou nevýhodou," Honda si přesto věří. Jak bude fungovat?

Projekt návratu Hondy do Formule 1 v roce 2015 má podle sportovního ředitele Jasuhisy Araje velkou budoucnost. Japonská automobilka vůbec nepřemýšlí o tom, že by z něho měla ustoupit. V článku se dozvíte zajímavé informace o nové pohonné jednotce, o jejím vývoji, nových továrnách i o tom, jak bude exkluzivní spojení s McLarenem fungovat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Vstup do F1 o rok později je velkou nevýhodou," Honda si přesto věří. Jak bude fungovat?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 04.12.2014 19:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001447 (Hlasovalo 6 lidí) 02.12.2014 14:56
samozrejme je to opacne a sami to dobre vedia.… »
» Petr (Hlasovali 4 lidé) 04.12.2014 11:16
Naši čtenáři jsou často lépe informovaní a… »
» Petr (Hlasovali 3 lidé) 04.12.2014 11:08
Čeká se na rozhodnutí dozorčí rady McLarenu, ta… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

1

178.255.168.XXX
Nemyslím, že by příští rok bojovali o titul, to bude zase mercedesu, jestli teda red bull neudělá zázrak. Je ovšem nezpochybnitelný fakt, že Honda měla rok na to, aby podle dat od mcl, který měl současný nejlepší agregát, korigovala svoje vývojové snahy. Navíc mají přesnou představu, kde mercedes bere svůj výkon. To renault s ferrari neví a musí na to přijít za vlastní peníze. Takže suma sumárum, Honda má obrovskou výhodu, ale do medií to prezentuje jako nevýhodu...

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Naši čtenáři jsou často lépe informovaní a vzdělaní než televizní komentátoři Novy, kteří letos neviděli závod ani zpoza plotu na Hungaroringu, protože pořád komentují jen ze studia. 03

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Díky za informaci. To víš, my chlapci z venkova se to hned tak nedovíme.12

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Čeká se na rozhodnutí dozorčí rady McLarenu, ta zasedá až dnes.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Mám dotaz: Nevíte, kdy McLaren vyhlásí jezdeckou sestavu na příští rok? Nějak se to táhne a pokud mě paměť neklame. Uváděný první prosinec už jaksi proběhl.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

176.74.130.XXX
Know how ze 4 týmů je 100% možného. Takže s tím "kupením dat" je to následovně:

Mercedes a Renault: 100%
Ferrari: 75%
Mclaren (Honda): 25%

Dále tu máme desetitisíce najeté během testování a závodů, terabajty dat, rok zkušeností navíc... já tvrdím dlouhodobě, že NIC nenahradí reálně závodní podmínky a že toto bude Hondě v r. 2015 strašně chybět. Teď už si to i v Hondě přiznali...jen místní "Honda boys" tomu pořád nechcou věřit ... pánové, toto není VTEC...toto je 1,6 V6 turbo + ERS...to je trochu jinde 03

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

176.74.130.XXX
Toto je velice odvážné tvrzení, mají motorové data z jednoho týmu za celou sezónu, ale přesto nejsou schopni za dva dny testování ujet víc než jedno kolo šnečí rychlosti. Nebo si snad myslíš, že v Mclarenu vymontovali celou pohonnou jednotku Mercedes a poslali ju na zkoumání do Japonska? :D :D :D Nebuď naivní! Renault a Ferrari mají terabajty dat ze 4 respektive 3 týmů za celou sezónu a tuny zkušeností, který se dají posbírat pouze a jen na dráze. Jestli Honda v příštím roce bude alespoň tak úspěšná jako Renault letos, tzn. 3 vítězství a 2 místo v PK, tak před nima smeknu! Hondě úspěch přeju, ale popravdě jim moc nevěřím, že budou byť aspoň na úrovni Ren a Fer, natož Merglu...

+ 2 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Face

37.188.137.XXX
Vidím tady určité podobné povahové rysy s MUDr.Bartákem...Kapore.
Kdyby jsi nevěděl, tak to je momentálně naše mediální hvězdička a oblíbenec národa...

+ 3 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.40.199.XXX
a pri zmrazenom vyvoji kedy spolahlivostne problemy riesit mozno ale vykonnostne nie tak to plati dvojnasobne

+ 4 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Načo, veď mali dáta zo závodov,... ...ktoré mohli použiť ako režim brzdenia spolu s prevodovkou aj riadiadiacim systémom. 14 Ja len nad nimi žasnem. 14

+ 10 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Tu už nejde o učenie Mývale,... ...ale o profesionalitu a oni úplne sklamali tam, kde mali preukázať svoju konkurencieschopnosť, totiž v testoch, hoci k tomu mali cudzí manuál od Mercedesu a dáta s ktorými mohli odbrzdiť motor aj s prevodovkou, lebo aj tú mali k dispozícii . 02 K tomu snáď netreba viac slov.

+ 11 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Arnoux

217.66.164.XXX
Limbi nemáš pravdu.Poruchový ale rychlý závodní auto uděláš spolehlivým jednodušeji, než zrychlíš pomalý, ale spolehlivý.To je stará konstruktérská pravda a platí pořád. 03

+ 9 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

1

178.255.168.XXX
Nedělej si iluze, že by Honda byla v nevýhodě. Ti mají od mecu kompletní charakteristiky motoru, takže ví, kam se minimálně musí dostat, mají i základní rozvržení motoru, takže si ušetřili slepé uličky. Teď to jen musí poskládat tak, aby to fungovalo, ale rozhodně nejsou v nevýhodě, rozhodně na tom budou líp než ferrari s renaultem

+ 5 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

limbi

109.105.44.XXX
Samozřejmě, že výkon být musí, ten je většinou daný možnostmi konceptu, ale k čemu ti je že máš vysoký výkon a nejrychlejší auto když nedojedeš do cíle? Viz McLaren-Mercedes 2005 (MP4/20). Pokud postavýš pevné a spolehlivé základy potom díky těm "žetonům" vždycky nějaký ten výkon najdeš. V8 se taky, ač byl vývoj zmražený, brutálně zvedly.

+ 1 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001447

uzivatel001447

188.123.100.XXX
samozrejme je to opacne a sami to dobre vedia. McLaren pocas sezony nakopil tolko know-how kolko sa len dalo, to je viac ako iste.

+ 6 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

1

178.255.168.XXX
Pokud se podíváš jak dopadlo ferrari s renaultem, tak si musíš nafackovat! Uvědom si, že FIA v rámci zvýšení spolehlivosti umožní úpravu motoru, ale nikdy ne kvůli zvýšení výkonu!

+ 4 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.40.199.XXX
tak mohli si spravit nejake vyvojove auto a v tom to testovat priamo na trati, pripadne tak ako testoval redbull pred zaciatkom sezony [odkaz na stránku]

+ 2 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Limbi

147.228.41.XXX
Jedna věc jim ale oproti mercedesu, renaultu a ferrari chyběla a to testování ve vozu. Co s tím že na stolici ten motor může dát lepší výkon než mercedes, když důležité je jak bude fungovat (a jestli) ve voze. Tuhle sezonu bude důležité aby se našla spolehlivost výkon bych honil až potom.

+ 9 / − 12

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Eracer

62.168.11.XXX
Ty by si těm Japoncom hodně pomohl Kapor...mohl by si psát nějaké PR to by se jim hodilo, ale pochybuji že by si něco Japonce naučil v továrně na testovací lavici :-D

+ 12 / − 12

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

1

178.255.168.XXX
snad poprvý si napsal něco s čím se dá souhlasit :-)

+ 6 / − 16

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama