DISKUZE K ČLÁNKU "Vstup do F1 o rok později je velkou nevýhodou," Honda si přesto věří. Jak bude fungovat?
Projekt návratu Hondy do Formule 1 v roce 2015 má podle sportovního ředitele Jasuhisy Araje velkou budoucnost. Japonská automobilka vůbec nepřemýšlí o tom, že by z něho měla ustoupit. V článku se dozvíte zajímavé informace o nové pohonné jednotce, o jejím vývoji, nových továrnách i o tom, jak bude exkluzivní spojení s McLarenem fungovat.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Vstup do F1 o rok později je velkou nevýhodou," Honda si přesto věří. Jak bude fungovat?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001447
(Hlasovalo 6 lidí)
02.12.2014 14:56
samozrejme je to opacne a sami to dobre vedia.… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
uzivatel001447
14:56 02.12.2014 188.123.100.XXXsamozrejme je to opacne a sami to dobre vedia. McLaren pocas sezony nakopil tolko know-how kolko sa len dalo, to je viac ako iste.-
Adi
12:25 03.12.2014 176.74.130.XXXKnow how ze 4 týmů je 100% možného. Takže s tím "kupením dat" je to následovně:
Mercedes a Renault: 100%
Ferrari: 75%
Mclaren (Honda): 25%
Dále tu máme desetitisíce najeté během testování a závodů, terabajty dat, rok zkušeností navíc... já tvrdím dlouhodobě, že NIC nenahradí reálně závodní podmínky a že toto bude Hondě v r. 2015 strašně chybět. Teď už si to i v Hondě přiznali...jen místní "Honda boys" tomu pořád nechcou věřit ... pánové, toto není VTEC...toto je 1,6 V6 turbo + ERS...to je trochu jinde
-
-
Kapor
11:49 02.12.2014 194.160.178.XXXSú to výhovorky,.. ...lebo Honda mala nielen dostatok času, ale aj dáta od Mercedesu a tiež mohla porovnať kvantitatívnu zložku-krútiaci moment a výkon a kvalitatívnu, spoľahlivosť riadiaceho SW, koncepcie Mercedesu a iných dodávateľov, zamerať sa na neopakovanie chýb, ktorých sa títo dopustili, pri tvorbe a oživovaní nových pohonných jednotiek pre r. 2014 a ísť cestou, ktorou ide teraz Mercedes, hoci už ani on nemôže robiť podstatné zmeny a Honda stále áno. Ak to v Honde nevedia, tak sa mali dať na rybolov, alebo pestovanie bambusových výhonkov a nerobiť si hanbu.-
-
Kapor
18:51 02.12.2014 194.160.178.XXXTu už nejde o učenie Mývale,... ...ale o profesionalitu a oni úplne sklamali tam, kde mali preukázať svoju konkurencieschopnosť, totiž v testoch, hoci k tomu mali cudzí manuál od Mercedesu a dáta s ktorými mohli odbrzdiť motor aj s prevodovkou, lebo aj tú mali k dispozícii . K tomu snáď netreba viac slov.
-
-
Limbi
13:35 02.12.2014 147.228.41.XXXJedna věc jim ale oproti mercedesu, renaultu a ferrari chyběla a to testování ve vozu. Co s tím že na stolici ten motor může dát lepší výkon než mercedes, když důležité je jak bude fungovat (a jestli) ve voze. Tuhle sezonu bude důležité aby se našla spolehlivost výkon bych honil až potom.-
anonym
13:44 02.12.2014 178.40.199.XXXtak mohli si spravit nejake vyvojove auto a v tom to testovat priamo na trati, pripadne tak ako testoval redbull pred zaciatkom sezony [odkaz na stránku] -
-
limbi
16:11 02.12.2014 109.105.44.XXXSamozřejmě, že výkon být musí, ten je většinou daný možnostmi konceptu, ale k čemu ti je že máš vysoký výkon a nejrychlejší auto když nedojedeš do cíle? Viz McLaren-Mercedes 2005 (MP4/20). Pokud postavýš pevné a spolehlivé základy potom díky těm "žetonům" vždycky nějaký ten výkon najdeš. V8 se taky, ač byl vývoj zmražený, brutálně zvedly.-
1
16:39 02.12.2014 178.255.168.XXXNedělej si iluze, že by Honda byla v nevýhodě. Ti mají od mecu kompletní charakteristiky motoru, takže ví, kam se minimálně musí dostat, mají i základní rozvržení motoru, takže si ušetřili slepé uličky. Teď to jen musí poskládat tak, aby to fungovalo, ale rozhodně nejsou v nevýhodě, rozhodně na tom budou líp než ferrari s renaultem-
Adi
12:18 03.12.2014 176.74.130.XXXToto je velice odvážné tvrzení, mají motorové data z jednoho týmu za celou sezónu, ale přesto nejsou schopni za dva dny testování ujet víc než jedno kolo šnečí rychlosti. Nebo si snad myslíš, že v Mclarenu vymontovali celou pohonnou jednotku Mercedes a poslali ju na zkoumání do Japonska? :D :D :D Nebuď naivní! Renault a Ferrari mají terabajty dat ze 4 respektive 3 týmů za celou sezónu a tuny zkušeností, který se dají posbírat pouze a jen na dráze. Jestli Honda v příštím roce bude alespoň tak úspěšná jako Renault letos, tzn. 3 vítězství a 2 místo v PK, tak před nima smeknu! Hondě úspěch přeju, ale popravdě jim moc nevěřím, že budou byť aspoň na úrovni Ren a Fer, natož Merglu...-
1
19:49 04.12.2014 178.255.168.XXXNemyslím, že by příští rok bojovali o titul, to bude zase mercedesu, jestli teda red bull neudělá zázrak. Je ovšem nezpochybnitelný fakt, že Honda měla rok na to, aby podle dat od mcl, který měl současný nejlepší agregát, korigovala svoje vývojové snahy. Navíc mají přesnou představu, kde mercedes bere svůj výkon. To renault s ferrari neví a musí na to přijít za vlastní peníze. Takže suma sumárum, Honda má obrovskou výhodu, ale do medií to prezentuje jako nevýhodu...
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek