DISKUZE K ČLÁNKU "Vstup do F1 o rok později je velkou nevýhodou," Honda si přesto věří. Jak bude fungovat?

Projekt návratu Hondy do Formule 1 v roce 2015 má podle sportovního ředitele Jasuhisy Araje velkou budoucnost. Japonská automobilka vůbec nepřemýšlí o tom, že by z něho měla ustoupit. V článku se dozvíte zajímavé informace o nové pohonné jednotce, o jejím vývoji, nových továrnách i o tom, jak bude exkluzivní spojení s McLarenem fungovat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Vstup do F1 o rok později je velkou nevýhodou," Honda si přesto věří. Jak bude fungovat?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 04.12.2014 19:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001447 (Hlasovalo 6 lidí) 02.12.2014 14:56
samozrejme je to opacne a sami to dobre vedia.… »
» Petr (Hlasovali 4 lidé) 04.12.2014 11:16
Naši čtenáři jsou často lépe informovaní a… »
» Petr (Hlasovali 3 lidé) 04.12.2014 11:08
Čeká se na rozhodnutí dozorčí rady McLarenu, ta… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Mám dotaz: Nevíte, kdy McLaren vyhlásí jezdeckou sestavu na příští rok? Nějak se to táhne a pokud mě paměť neklame. Uváděný první prosinec už jaksi proběhl.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Čeká se na rozhodnutí dozorčí rady McLarenu, ta zasedá až dnes.

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Díky za informaci. To víš, my chlapci z venkova se to hned tak nedovíme.12

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Naši čtenáři jsou často lépe informovaní a vzdělaní než televizní komentátoři Novy, kteří letos neviděli závod ani zpoza plotu na Hungaroringu, protože pořád komentují jen ze studia. 03

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001447

    uzivatel001447

    188.123.100.XXX
    samozrejme je to opacne a sami to dobre vedia. McLaren pocas sezony nakopil tolko know-how kolko sa len dalo, to je viac ako iste.

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      176.74.130.XXX
      Know how ze 4 týmů je 100% možného. Takže s tím "kupením dat" je to následovně:

      Mercedes a Renault: 100%
      Ferrari: 75%
      Mclaren (Honda): 25%

      Dále tu máme desetitisíce najeté během testování a závodů, terabajty dat, rok zkušeností navíc... já tvrdím dlouhodobě, že NIC nenahradí reálně závodní podmínky a že toto bude Hondě v r. 2015 strašně chybět. Teď už si to i v Hondě přiznali...jen místní "Honda boys" tomu pořád nechcou věřit ... pánové, toto není VTEC...toto je 1,6 V6 turbo + ERS...to je trochu jinde 03

      + 1 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Sú to výhovorky,.. ...lebo Honda mala nielen dostatok času, ale aj dáta od Mercedesu a tiež mohla porovnať kvantitatívnu zložku-krútiaci moment a výkon a kvalitatívnu, spoľahlivosť riadiaceho SW, koncepcie Mercedesu a iných dodávateľov, zamerať sa na neopakovanie chýb, ktorých sa títo dopustili, pri tvorbe a oživovaní nových pohonných jednotiek pre r. 2014 a ísť cestou, ktorou ide teraz Mercedes, hoci už ani on nemôže robiť podstatné zmeny a Honda stále áno. Ak to v Honde nevedia, tak sa mali dať na rybolov, alebo pestovanie bambusových výhonkov a nerobiť si hanbu. 02

    + 18 / − 24

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • 1

      178.255.168.XXX
      snad poprvý si napsal něco s čím se dá souhlasit :-)

      + 6 / − 16

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Eracer

      62.168.11.XXX
      Ty by si těm Japoncom hodně pomohl Kapor...mohl by si psát nějaké PR to by se jim hodilo, ale pochybuji že by si něco Japonce naučil v továrně na testovací lavici :-D

      + 12 / − 12

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Tu už nejde o učenie Mývale,... ...ale o profesionalitu a oni úplne sklamali tam, kde mali preukázať svoju konkurencieschopnosť, totiž v testoch, hoci k tomu mali cudzí manuál od Mercedesu a dáta s ktorými mohli odbrzdiť motor aj s prevodovkou, lebo aj tú mali k dispozícii . 02 K tomu snáď netreba viac slov.

        + 11 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Limbi

      147.228.41.XXX
      Jedna věc jim ale oproti mercedesu, renaultu a ferrari chyběla a to testování ve vozu. Co s tím že na stolici ten motor může dát lepší výkon než mercedes, když důležité je jak bude fungovat (a jestli) ve voze. Tuhle sezonu bude důležité aby se našla spolehlivost výkon bych honil až potom.

      + 9 / − 12

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.40.199.XXX
        tak mohli si spravit nejake vyvojove auto a v tom to testovat priamo na trati, pripadne tak ako testoval redbull pred zaciatkom sezony [odkaz na stránku]

        + 2 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kapor

          194.160.178.XXX
          Načo, veď mali dáta zo závodov,... ...ktoré mohli použiť ako režim brzdenia spolu s prevodovkou aj riadiadiacim systémom. 14 Ja len nad nimi žasnem. 14

          + 10 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • 1

        178.255.168.XXX
        Pokud se podíváš jak dopadlo ferrari s renaultem, tak si musíš nafackovat! Uvědom si, že FIA v rámci zvýšení spolehlivosti umožní úpravu motoru, ale nikdy ne kvůli zvýšení výkonu!

        + 4 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • limbi

          109.105.44.XXX
          Samozřejmě, že výkon být musí, ten je většinou daný možnostmi konceptu, ale k čemu ti je že máš vysoký výkon a nejrychlejší auto když nedojedeš do cíle? Viz McLaren-Mercedes 2005 (MP4/20). Pokud postavýš pevné a spolehlivé základy potom díky těm "žetonům" vždycky nějaký ten výkon najdeš. V8 se taky, ač byl vývoj zmražený, brutálně zvedly.

          + 1 / − 9

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • 1

            178.255.168.XXX
            Nedělej si iluze, že by Honda byla v nevýhodě. Ti mají od mecu kompletní charakteristiky motoru, takže ví, kam se minimálně musí dostat, mají i základní rozvržení motoru, takže si ušetřili slepé uličky. Teď to jen musí poskládat tak, aby to fungovalo, ale rozhodně nejsou v nevýhodě, rozhodně na tom budou líp než ferrari s renaultem

            + 5 / − 8

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Adi

              Adi

              176.74.130.XXX
              Toto je velice odvážné tvrzení, mají motorové data z jednoho týmu za celou sezónu, ale přesto nejsou schopni za dva dny testování ujet víc než jedno kolo šnečí rychlosti. Nebo si snad myslíš, že v Mclarenu vymontovali celou pohonnou jednotku Mercedes a poslali ju na zkoumání do Japonska? :D :D :D Nebuď naivní! Renault a Ferrari mají terabajty dat ze 4 respektive 3 týmů za celou sezónu a tuny zkušeností, který se dají posbírat pouze a jen na dráze. Jestli Honda v příštím roce bude alespoň tak úspěšná jako Renault letos, tzn. 3 vítězství a 2 místo v PK, tak před nima smeknu! Hondě úspěch přeju, ale popravdě jim moc nevěřím, že budou byť aspoň na úrovni Ren a Fer, natož Merglu...

              + 2 / − 6

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • 1

                178.255.168.XXX
                Nemyslím, že by příští rok bojovali o titul, to bude zase mercedesu, jestli teda red bull neudělá zázrak. Je ovšem nezpochybnitelný fakt, že Honda měla rok na to, aby podle dat od mcl, který měl současný nejlepší agregát, korigovala svoje vývojové snahy. Navíc mají přesnou představu, kde mercedes bere svůj výkon. To renault s ferrari neví a musí na to přijít za vlastní peníze. Takže suma sumárum, Honda má obrovskou výhodu, ale do medií to prezentuje jako nevýhodu...

                + 1 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • Arnoux

            217.66.164.XXX
            Limbi nemáš pravdu.Poruchový ale rychlý závodní auto uděláš spolehlivým jednodušeji, než zrychlíš pomalý, ale spolehlivý.To je stará konstruktérská pravda a platí pořád. 03

            + 9 / − 7

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              178.40.199.XXX
              a pri zmrazenom vyvoji kedy spolahlivostne problemy riesit mozno ale vykonnostne nie tak to plati dvojnasobne

              + 4 / − 6

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama