DISKUZE K ČLÁNKU Nosy pro rok 2015 budou hezčí, pro aerodynamiky ale představují problém

FIA změnila pravidla týkající se nosů pro rok 2015. Dle nových pravidel by nebylo žádné aktuální řešení legální.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nosy pro rok 2015 budou hezčí, pro aerodynamiky ale představují problém

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 15.11.2014 17:47 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    37.188.136.XXX
    F1 Já si myslím,že ve formuli jedna se mnoho lidí nudí tak vymýšlí kraviny ted nemyslím diváky a fandy,ale lidi co maj na starosti úpravy předního spoileru,ale není čemu se divit,protože stejní problém má i samotná vláda která taky z nudy vymyslí naprosto asexuální zákony který aní člověk z největším IQ prostě nemůže pochopit.Je jasné,že bude vyhrávat hlavně Vettel a Ferrari a pak Mclaren Alonso a oba závodníci za Mercedes a občas možná překvapí Williams,ale Lotus a Red Bull se hodně propadne tam to jen občas zachrání Ricardo,ale to je málo jedině,že by i Kvjat vyhrával to by pak šlo.Možná se mi někdo bude smát,ale není divné,že poslední tři závody jsou bez nejpomalejších týmu ve F1? Můj názor je to že nikdo nechce riskovat aby nedej bože někdo takový způsobil bouračku s top pilotem a týmem a v tom nejlepším zdržoval rychlé kola na čas = strategie pit stopy atd myslím si o celé F1 své.Možná se pletu a budu plést,ale je to moc průhledné až to štípe do očí.Dokud nebude více okruhu a nových stájí,tak změny nečekejte i když v tom hraje největší roli technika a zbytek je talent,ale já bych dal takové okruhy který bud neznaj a nebo se moc nejezdí udělat více zmen úprav aby nemohli být tak jistý,že zase vyhrajou na okruhu kde někdo vyhrál 8x.Dotoho bych dal alespon17 týmu jinak to nemá cenu vím,že by se musel udělat nový systém kval kde by muselo více formulí vypadnout a v závodě by to bylo horší co se týče modrých vlajek,ale bylo by to super a nikdo by do předu nic nevěděl i kdyby měl top auto v poli.Hlavně bych tam nedával týmy které neumí držet krok na čas na kolo se všema a s top stájema...Tam to chce více top stájí a né pouze pár a zbytek jsou pouze do počtů to se to pak vyhrává,ale kdyby to bylo těžké jako v Indycar a všecky auta měli stejnou techniku sílu,tak by to pak bylo pouze o štěstí nebo zkutečně talent,ale takhle se nato prostě nedá dívat pro mě to není atraktivní jako dřív a pořád tam dávaj týmy co jsou sotva do GP2.Kdy se tam konečně oběví konkurent Ferrari třeba Maserati,Diablo a dalších mnoho super spiček i Porsche bych dal prostě ty nejlepší světový značky světa to by pak mělo úroven aby to byl king proti kingům,ale takhle je to fakt trapná show.....Asi se bojí,že by pak Ferrari bylo totálně na dně kdyby místo na 1,2,3 místě končilo někde na 8 nebo 9 ze všech a že ted můžou být na 4 to je asi jejich standart pro nejhorší místo,ale jinak by to pro ně byla ostuda být tam,kde byly jiné týmy jako třeba Honda nebo Williams.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Tom

    85.158.138.XXX
    Nos Min vzduchu pod auto, znamena zas a opet horsi jizdu za jinym monopostem.. To se zase budou nicit gumy jedna radost :)

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      89.177.126.XXX
      hmmm ... tak nějak nechápu, jak teda mohli jezdit těsně za sebou celý sedmdesátý a osmdesátý léta, kdy měly nosy až k zemi ... Vzduch pod autem fungoval jen mezi roky 79-82 v éře wing carů a pak až teď v difuzorové éře ... a jak byly tehdejší auta krásný ...

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    80.87.214.XXX
    Plastická chirurgia na monopostoch zapracovala,... ...a mi sa môžeme tešiť na sympatické riešenia, ktoré prinesie budúci rok a predná časť Lotusu, ktorú testovali, je toho dôkazom, že sa to dá. 01

    + 9 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      37.188.136.XXX
      Ty nosy dělaj horší a horší a kdyby to alespon měli všichni stejně nastavené aby jméno značky nerozhodovalo o síle týmu atd,ale takhle bude mnoho týmu zase podvádět ,protože nikdo neví kdo to má jak nastavené před závodem a nos mít rozebranej u všech týmu to by se asi hodně fandů divilo,proč pak někdo hodně vyhrává ,ale to vysvětlovat nemá cenu celej cirkus je podvod...Určitě bude vyhrávat Vettel,aby to vypadalo jaký má hrozně velký talent a že vyhrávat budou teprve až sním je to fakt trapné,že někteří si na nic hrát nemůžou aní to nedělaj,ale on si hrát na druhýho Schumachera může není to moc úchylné?

      + 1 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama