DISKUZE K ČLÁNKU Lopéz se zlobí: Malé týmy za krizi v F1 nemohou

Majitel týmu Lotus, Gerard Lopéz, se zlobí na Bernieho Ecclestona. Ten totiž uvedl, že si malé týmy za své finanční problémy mohou samy a nehodlá jim platit žádné další příspěvky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Lopéz se zlobí: Malé týmy za krizi v F1 nemohou

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 15.11.2014 07:26 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 7 lidí) 11.11.2014 18:31
Vzhledem k tomu, že se letos poprvé jelo… »
» Pikaso (Hlasovali 4 lidé) 11.11.2014 21:14
Spousta keců a žádná práce. Stejně jako na celém… »
» Duncan66 (Hlasovali 3 lidé) 11.11.2014 21:24
20 x 2? Je to skutecne pravda, ze ty ceny… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Duncan66

    Duncan66

    89.29.32.XXX
    20 x 2? Je to skutecne pravda, ze ty ceny uvadene bezne, tedy kolem 20 milionu eur byla cena za motory pouze pro jeden vuz a male tymy tak musely vydat 50% rocniho rozpoctu jenom za motory pro dva vozy na letosni sezonu? Pokud tomu tak je, tak to teda cumim.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pikaso

    Pikaso

    178.17.100.XXX
    Spousta keců a žádná práce. Stejně jako na celém světě a v každé oblasti, jsou i ve formuli 1 lidé, kteří jenom kecají, vymýšlejí spoustu lejster, a tím zdůvodňují svoje nesmyslně přehnané platy. Pokud se týče pana BE, ten by za ty léta, kdy si cpal prachy do strožoku na úkor lidí, kteří tvořili a zajišťovali zlatý důl jménem F1,měl dnes a až dokonce života jenom doplácet a sám by měl financovat malé týmy. On je ten poslední, který může někoho obviňovat. Je ten nej nej na vrcholu kolotoče zvaného F1 a jeho vedení a řízení dovedlo F1 tam kde je.
    Já osobně být majitelem malého týmu, tak jsem před touto sezonou skončil. Nesmyslné peníze, které po nich automobilky a tedy velké týmy chtějí jsou normální zlodějinou, která se prolíná celou společností. Každá automobilka se odvolává na vývoj. Já se ptám na který vývoj ???? Vždyť všechno co je letos v oblasti motorů (pardon pohonných jednotek) nového je již dávno vymyšleno. Hybridní motory jsou v oblasti běžného automobiluzmu již skoro překonanou věcí. Dnes už se řeší dojezd elektromotorů. Za co vlastně tedy Mercedes, Ferrari a Renault chtějí ty nehorázné peníze. Ty peníze platí luxus papalášů ve vedení těch firem a nemají s vývojem skoro nic společného. Já jsem pro, ať všechny netovární týmy skončí a ať si to rozdají ve třech stájích. M, F, a zástupce R, třeba RBR. Jsem zvědavej kdo se bude na F1 dívat. 40 mega od malých týmů zajistilo rozpočet pro každý tovární tým na sezonu a ty nemuseli investovat ani Ň do motorů. O to více investovali do aero.... a dalších systémů a proto jsou neporazitelní.
    ŘEŠENÍ ??? To je jednoduché. Vývoj ať si platí tovární týmy a zákaznické ať dostanou pohonnou jednotku za výrobní hodnotu. Dovolím si tvrdit, že by se nedostala ani na těch 8 mega co byla loňi. Prostě jenom materiál, energie potřebná k výrobě a plat zaměstnanců (vyrábějících). Pak můžeme hovořit o férové formuli, alespoň z tohoto pohledu. Malé týmy zpravidla nekončí, protože management je neschopný, ale proto, že prostě nelze nic donekonečna dotovat. Řídit malý tým F1 za současných podmínek by nedokázal ani David Coperfield ba ani Harry Potter.
    Jediné co mě osobně u vedení malých týmů schází je asi malý progres směrem k jiné automobilce. Osobně, kdybych měl zajištěný nějaký kapitál na F1, asi bych šel tou cestou, kdy bych oslovil úplně jiného výrobce motorů. Pro tu automobliku bych byl něco jako tovární stáj a jejich náklady by odpovídali tomu, jak silnou reklamu by chtěli mít. Na co kupovat 5 let motor od Mercedesu a jezdit stále kolem 8-16 místa. Peníze víc nedovolí. Vyjednal bych raději třeba Nissan. Samozřejmě s tím, že si dáme rok třeba na 20 místě, ale pak bude vývoj směřovat vzhůru a další roku budu stabilně jezdit už třeba 8 místo a další rok pojedu třeba...

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      77.242.90.XXX
      a ktera automobilka by to doto sla? Toyota zmizela ne kvuli vydajum, ale kvuli tomu, ze pochopili, ze jim to dela medvedi sluzbu- negativni reklamu a poznali, ze si uspech nekoupi. Nevedeli jak dal, tak sli investovat jinam. Vsichni za ty prachy chteji dobrou reklamu a ne aby nissan vyrabel pro caterham a ten byl furt posledni a navic sam vis, ze to tak nejde. Ta spoluprace musi byt fyzicka- svoje lidi na zavodech, tovarna, dalsi lidi. Prpste mazec. To nejde.Ale jinak mas pravdu, jen jak rikam, by se takovy vyrobce proste nenasel

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Huhukoktejl

    37.48.46.XXX
    Hmmm Řekl to dobře, mám stejný názor...01

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    No 40 milíńov za pohonnú jednotku,.. ...je riadna pálka oproti ôsmym a to si mal hlavný promotée FOM predtým riadne premyslieť aj s FIA, aby túto somarinu schválili, lebo tá pohonná jednotka je takto dvakrát predražená ! Aj keď je tam jeden subsystém naviac, ktorý je tam úplne zbytočný, lebo výknon sa dá dosiahnuť u 1,6 V6 Turbo aj racionáknejším spôsobom o čom jasne hovoril aj Adrian Newey, no nie je asi vôľa to vo FIA zmeniť, lebo nielenže sú tam samí Nevedkovia, ale nedovoľujú to súčastné predpisy. A ako v rozprávke podľa sloganu, Nevedko pokazí všetko, to pekne pohnojili a F1 je ako vidieť v kríze a vyzerá to tak, že stráca nielen fanúšikov, ale aj vôľu to nejako rozumne riešiť a hlavne vyriešiť, lebo okrem škriepok nevidieť žiaden výsledok. 02 Takže na rok bude nielen menej fanúšikov, ale aj menej divákov, lebo túto úmelú frašku niekoľkých tímov na platených kanáloch nebude nikto sledovať. 02 Ja osobne tohto roku definitívne v Abú Zabí končím. 11 Baj, báj !

    + 12 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Huhukoktejl

      37.48.46.XXX
      Úbytek diváků jsem pozoroval letos v Maďarsku razantní... třekl bych o jednu třetinu lidí méně... to je vážně k zamyšlení!

      + 3 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Vzhledem k tomu, že se letos poprvé jelo Rakousko, je docela možné, že celá řada diváků dala přednost atraktivnějšímu okruhu, A pokud vím, tak v Rakousku měli plno.

        + 7 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama